2013. december 24., kedd

Karácsony, Louis születésnapja ♥

Drága Olvasók!:)
Most nem résszel érkeztem, hanem két más okból: Karácsony, illetve Louis születésnapja.
Megragadva az alkalmat szeretnék nektek kellemes, békés, boldog karácsonyt kívánni!:)♥

Remélem a Jézuska kitett magáért, és mindegyikőtök szép ajándékokat kapott, szépen feldíszítettétek a karácsonyfátokat, illetve boldogan telt a napotok a családotokkal! :)
Remélem, valamelyikőtök kapott One Direction koncertjegyet, ha már én nem mehetek, akkor legalább egy közülünk kimehet, és láthatja a fiúkat! :)











merry christmas!

És akkor a másik nagy ünnep... Louis Tomlinson születésnapja! Nagyon boldog 22. születésnapot Louisnak! ♥ Olyan nehéz elhinni, hogy már 22 éves... Olyan hihetetlen ez az egész... lassan be kell látnunk, ők már nem egy tinibanda, hanem egy felnőtt, férfibanda, és én rettentő büszke vagyok rájuk! :')♥
Untitled
--

Csupán csak ennyit szerettem volna, élvezzétek ki a szünetet, pihenjetek sokat, szedjetek fel sok plusz kilót, ha esetleg esne a hó, építsetek hóembert, és legyetek boldogok!:)

(Nem tudom, mikor hozom a következő részt, megpróbálok sietni!)

12 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Karácsonyt és Új évet ♥ Remélem jól telik a szüneted és amit szerettél volna úgymond "meghozta" a Jézuska :) Lou-val kapcsolatban szerintem durva hogy màr ennyi idős de még elmondhatom róla hogy egyàltalàn nem nőtt be a feje làgya ami nem is baj így szeretjük ;) A blogot imàdom nagyon édesek Niallék együtt. Puszi és még egyszer Boldog ünnepeket♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:)♥
      Igen, eddig remekül telik , és mint directionerként én is koncertjegyről álmodtam, amit nem hozott meg a Jézuska, de nem adom fel!:)
      Igen.. .:D Louis mindig a mi kis idiótánk marad! ☺♥
      Nagyon örülök, hogy szereted a blogom, még egyszer is köszönöm, viszont kívánom!:)♥

      Törlés
  2. Neked is Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet! :) Louis mindig is a mi kis Boo Bear-ünk marad. Az még egy kis idő amíg benő a feje lágya! :) Lehet, hogy testileg felnő, de mindig gyerek marad! <3 Várom a részt! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:)♥
      Igen, ez az egy biztos! :))) A mi kis Boo Bear-ünk♥
      xx

      Törlés
  3. neked is boldog ünnepeket, meg hát ti nem tudjátok milyen 22 évesnek lenni (Én tudom mert én is annyi vagyok). Persze 15 éves fejjel én is nagy felnőttnek tartottam aki már ennyi, de mikor elértem ide, nem így gondolom vagyis magamról biztos nem, de Louis sem. A kor az csak egy szám, és ha utána nézel, az igazi felnőttkor 25-től kezdődik. A 18-24 meg az ifjú kor vagy tudjam is én. Ennél jobban nem elmagyarázni, úgy is megtudjátok ha elérkeztek oda. Mindenki jön azzal h jaj már 22, ilyenkor tök szarul érzem magam én is. Ettől a szótól, hogy "már"
    Louis hiperaktív amúgy, van felnpőttkorban is akik nem növik ki, nézzetek utána, biztos hogy az

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)♥
      Hát, igen..:) Jelenleg nem tudom magam elképzelni 22 évesnek. :D Fogalmam sincs mit fogok csinálni, hol leszek..:)
      pontosan.:)

      Törlés
  4. Boldog Karácsonyt és ünnepeket neked is!:) És utólag is boldog születésnapot Louis.♥ hát igen, már nem egy tini fiú banda.. mert ha néha - sokszor - nem is látszik, felnőttek... De, ahogy a This is us-ban Harry mondta, őket már örökre össze köti a barátság, és az együtt töltött évek. Együtt nőttek fel, és aww... hihetetlenül büszke vagyok rájuk.:))♥ Remélem, nekik is jól telnek az ünnepek, és, hogy mindannyiuknak sikerült épségben haza jutni.
    Boldog, Szeretettel teli Karácsonyt, rengeteg pihenést és jókedvet!:)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:)♥
      Pontosan..:')
      Biztos vagyok benne, és már biztos nagyon várták, hogy a családjukkal lehessenek. Bármennyire is felnőttek már, a család mindig nagyon fontos! :)
      Nagyon köszönöm még egyszer is, viszont kívánom!:)♥

      Törlés
  5. Ez a blog egyszerűen elképesztő.Ahogy írod a jobbnál-jobb részeket annyira bele élem magam hogy húha:) Remélem még hozol részeket,ugye nem ezzel zártad le?:O. És kívánom hogy sikerekben gazdag 1D-újéved legyen!:) <3 És siess nagyon a kövivel mert nem győzöm várni*-*:)!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed!:))xx
      Persze, nem zárom még be, ha a végéhez érünk, ígérem szólni fogok! :) Még nem tudom pontosan hány rész lesz.:)
      nagyon szépen köszönöm, viszont kívánnom!:)♥

      Törlés