2013. szeptember 1., vasárnap

#56 - Otthon / + 18. Díj :)

Sziasztok!:)
Megjöttem a következő résszel. Fogalmam sincs, mikor lesz a következő, mert hát kezdődik az iskola, és nem igen lesz sok szabadidőm. :( De megígérem, hogy amint lesz majd időm írok részt! :)))) Mert hiányozni fog az írás, előre tudom, és nem szeretnélek titeket sem cserben hagyni. ! :)
Nagyon szépen köszönöm a rengeteg kommentet, és pipát, hihetetlenek vagytok! ♥♥
Nem is csacsogok most tovább, íme itt van a rész, jó olvasást! :))♥



Teljesen felfrissülve, ellazult állapotban léptünk ki a masszázs szobából. Esküszöm, azoknak az embereknek arany kezük van! Sosem éreztem magam még ilyen nyugodtnak, és gondmentesnek, mint ez alatt az egy óra alatt.
Már megjártuk a pedikűr/manikűr részleget, újonnan lakkozott körmökkel feküdtünk be a masszázsra, most pedig a jazucci felé tartunk.
Ahogy megláttam az óriási termet, a szám s tátva maradt. A hatalmas terem falai kövekkel voltak kirakva, mindenféle mintával, narancssárga színben pompáztak. Elkerített részlegeken több jacuzzi volt elhelyezve, a bejárat mellett rögtön egy kis bár terült el, ahol néhány igen csak jóképű fiatal fiú keverte a koktélokat a fürdőzőknek. A kis részlegek falakkal voltak elkülönítve, így a jacuzzizók nem látták a többi jacuzzit. Egyszerűen mesésen nézett ki, és kész.
- Jé-zu-som. - nyögtem ki, miközben a részlegek mellett haladtunk el egy üres jacuzzit keresvén. A padló kőlapokból állt, egy két helyen apró víztócsákat fedeztünk el a jacuzzik miatt. Az emberek jól érezték magukat, nevetés és beszélgetés csapta meg a fülemet, persze akadtak idősebb párok is, akik  csak csendben élvezték  a buborékos víz kényeztetését, miközben méregdrága pezsgőket szürcsöltek. Azt hiszem ez az előnye az 5 csillagos szállodáknak: ingyen ihatsz-ehetsz amit akarsz, ráadásul minden szolgáltatást igénybe vehetsz.
A fülemet egy ismerős hang csapta meg. Jaj ne, csak ezt ne !
- Héj, lányok. - jött a kiabálás tőlünk nem messziről. Ez Harry hangja.
Egyszerre fordultunk a srácok felé. Mind az 5-en ott ültek, koktélos pohárral a kezükben, vigyorogva, boldogan. Ez még is mi a fene? Mit keresnek ezek itt?! Pont most, amikor mi vagyunk itt?!
- Gyertek be hozzánk. -vigyorogtak, mint a tejbe tök. Mire feleszméltem, a lányok már a pasijaik mellett ücsörögtek, én pedig még mindig kint álltam, a törölközőmet magamhoz szorítva, fájó szívvel, egy embert nézve: Niallt.
Nem mutathatok ki semmi! Erősnek kell lennem!
Óvatosan lehelyeztem a törölközőm a jacuzzi mellett elhelyezett padra. Lassan kiléptem a lábujj köztes papucsomból, majd óvatosan bemásztam a többiekhez. Megpróbáltam kizárni az Ő égető pillantását, figyelembe se venni Ő magát.
Eleanor és Liam között jutott nekem hely. Elég nagy volt a jacuzzi, de azért 9 ember nem a legkényelmesebben fért el benne. Hirtelen a jóképű felszolgáló fiú jelent meg mellettünk. Jobban szemügyre vettem: fekete haja az ég felé meredezett a sok zselétől, világító kék szemében csillogott a díszvilágítás. Ajkain édes mosoly ült, borostája kissé már meglátszott.
- Mit hozhatok a hölgyeknek? - nézett végig rajtunk, tekintete megakadt rajtam. Szégyenlős mosollyal az arcomon néztem fel rá.
- Mit ajánl, kedves uram? - csavartam az ujjam köré egy kósza hajtincsem, ami kilógott a lófarokból.
- Ilyen szép hölgynek talán a Beautiful Princess koktélunkat.- kacsintott rám.
- Akkor egy olyat kérnék.
- Jegyezve. A másik két szép hölgynek?
- A másik két szép hölgynek van barátja! - szólalt fel Zayn kissé ingerülten. A fiú látszólag megszeppent, zavarában nem tudott hová nézni. Tekintetem akaratlanul is Niallre siklott, aki mereven bámulta a felszolgáló fiút, arcán és állán megfeszültek az izmok, szemei idegesen izzottak. Ideges volt. És, azt hiszem nem is bántam.
- Zayn. - simította végig kezét Perrie barátja vállán nyugtatásképp. - Nekem valami kókuszos koktélt, légyszi.
- Nekem pedig valamilyen narancsosat. - válaszolt El is. A fiú feljegyzetelte, majd sietősen hagyta el a területünket. Egyszerre tört elő belőlünk az önfeledt nevetés. A végére Zayn is megenyhült egy kicsit, és ő is becsatlakozott.
- Most miért nevettek? Nagy volt a srác képe, nem láttátok? Az én barátnőmmel csak ne flörtöljön. - dünnyögött az említett, majd egy lágy csókot nyomott barátnője szájára.
- Az enyémmel se.-emelete fel fejét büszkén Louis, ő is hasonló képp cselekedett Ellel, mint Zayn Pezzel.
- Tényleg, lányok jól bevásároltatok? - forgatta meg szemét Liam, mire Dani játékosan oldalba bökte.
- Igen,képzeld, jól ! - nyújtotta a nyelvét a göndör szépség.
Pár perc eszetlenkedést követően a fiú visszatért a koktéljainkkal együtt. Érdekelt, mi is az a Beautiful Princess, de volt egy olyan sejtésem, hogy ilyen koktél egyáltalán nem létezik.
Ahogy felém nyújtotta a rózsaszín színátmenetes italt, egy nevetés tört elő belőlem. Nagyon furcsán nézett ki, de mégis kedvem támadt megkóstolni. A rózsaszínből a ciklámenig váltott át a színe, tényleg hercegnős volt. Az már más kérdés miből is állt az egész...
Ahogy belekortyoltam még a szemem is lehunytam. ANnyira eszméletlen íze volt, hogy nem lehet leírni. Eper, kókusz, menta, fahéj, minden volt benne, de még is, az az ízvarázs mámorító volt! Szinte másodpercek alatt elfogyasztottam az egészet. Szerencsére nem volt benne túl sok alkohol, ez pont így volt jó, és tökéletes.

*

Az éjszakát ismét Perrieék szobájában töltöttem Pezzel, illetve Eleanor is átjött hozzánk. Daniellet megértettem, hiszen az idejét Liammel akarja tölteni, ez így van rendjén. Legalább ők szerelmesek, és feltétel nélkül boldogok...
A szemem hirtelen kipattant, ahogy egy hatalmas csattanásra lettem figyelmes. Ijedtemben felültem, körbe-körbe néztem a szobán, ahogy észrevettem a csattanás okozóját hangosan felnevettem. Perrie a földön feküdt, a hátát fájlalva, világfájdalmas arckifejezéssel. Eleanor is lassan kinyitotta a szemét, ahogy észrevette drága barátnőnket, ő is felröhögött.
- Eleanor ! Többet nem te alszol középen ! - fújtatott lent Perrie. Hát, mi tagadás, Eleanor "enyhén" elterült az ágyon, ezért lökte le álmában szegény mit sem sejtő Perriet.
- Ne haragudj. - rebegtette meg a szempilláját.
Ahogy az órára pillantottam, megdöbbentve vettem észre, hogy már 9.10 van. Ó, a fenébe! 10-ig el kell hagynunk a hotelt!
- Lányok, riadó, 50 percünk van reggelizni és pakolni!
Mint akik kutyák elül futottak volna, úgy rohantunk össze-vissza a szobába. Sietősen kapkodtuk magunkra a cuccunkat, szerencsére az én bőröndöm készen volt, viszont El átsietett az ő szobájukba, Pezz pedig idegesen dobálta a cuccait az övébe. Pár perc alatt elkészültünk, a következő állomás a reggelizés volt.

*

A turnébuszba felérve rossz érzés fogott el. Amikor utoljára leléptem innen, Niallel még egy pár voltunk. Nagyot sóhajtva vonultam be a részlegünkre, az ágyam mellé ledobtam a bőröndöm, majd elterültem.
Mennyi minden történt ez alatt a pár nap alatt. A randi, a zuhanyzás, a veszekedések, Liam bulija, az Aliceszel való hancúrozása, minden egytől egyig lepörgött előttem. Ennek tényleg így kellett lennie? Komolyan így kellett véget érnie a kapcsolatunknak? Még hátra van jó sok idő a turnéból. Minden nap nézzek Niallre úgy, mintha mi sem történt volna? Nem. Nem fog menni. Megbízni pedig nem tudnék benne még egyszer, az biztos.
Kintről Paul hangja hallatszódott be. Azonnal kiugrottam a helyemről, és kirohantam a többiekhez. A Paullal való veszekedésünk óta már bocsánatot kértünk egymástól, és megbeszéltük, hogy elfelejtjük a dolgot. Ez így van rendjén.
- Nos. Most, hogy Anne kisasszony is megérkezett - vigyorgott rám - akkor ismertetem a terveket. 5 nap szabadidő, a busz visszamegy Londonba, ott leparkol az aréna előtt, onnantól pedig szabad utatok van. Oda mentek, ahova akartok, viszont a 6. napon koncertetek van az O2 arénában. Rendben?
Mindegyikünk egyszerre harsant fel. Végre hazamehetek ! Láthatom anyát és apát! Eszméletlen boldogság lett úrrá rajtam. Össze-vissza ugráltam egy helyben, a lányokkal egymást ölelve ugráltunk. Már nagyon hiányzott a családom. A beszélgetések anyuval, illetve, a nagy pocakja. Már biztos kezd kifejlődni az én drága húgocskám. Ha minden igaz 5 hónap múlva megszületik, pont, mire véget ér a turné. Milyen furcsa is lesz, hogy egy kislány hangja fogja betölteni az egész lakást. A sírása, édes gügyögése. Mondtam már, mennyire imádom a kisbabákat? Olyan ártatlanok, és aranyosak. Nem lehet rájuk haragudni, vagy nem szeretni őket. Nem is bírom ép ésszel felfogni, hogy mit vét egy-egy olyan kisbaba a szüleinek, akiket csak úgy leraknak egy kuka mellé, vagy akár egy ház ajtaja elé. Az édesanya saját méhének gyümölcse, a szerelem beteljesedése. Ha majd megtalálom az igazi nagy Őt, biztos vagyok benne, hogy legalább három gyermeket szeretnék majd. Az első fiú legyen, hogy a következő kislánynak legyen egy bátyója, a harmadik pedig szintén egy kisfiú. Mindig is erről álmodoztam kiskoromban: lesz egy szerető férjem, akivel boldogan élünk amíg meg nem halunk, három édes gyerekkel, és egy kutyával. Persze melyik kislány ne álmodozna az esküvőjéről, vagy a szőke hercegéről? Bár azt hiszem az én esetemben mégsem lesz szőke a hercegem. Akiről azt hittem az én szőke hercegem lesz, egy festett szőke világsztár volt. Nem az én világom ez "a herceg majd bekopogtat az ajtódon egy nap" dolog. Nagy szerencse kell hozzá, hogy valaki megtalálja a tökéletes személyt az életében. Felettébb érdekes, hogy 19 éves létemre nincs nem volt még rendes kapcsolatom. A régebbi barátaimmal is maximum 3 hónapig tartott a dolog. Itt volt Drew... Másfél rendes hónap. És Niall.... Több, mint egy hónap. Ha nem tudok megtartani egy fiút fél évig sem, akkor mit akarok én egy férjjel? Mindenkit elüldözök magam mellől a hisztijeimmel, és a makacsságommal. Hát, drága édesanyám, azt hiszem nem lesz unokád egy hamar, kivéve, ha majd Shelley felnő, és neki nem lesz egy kedves férje és gyerekei. Az én sorsom nem más, mint az öregek otthonában meghalni egyes-egyedül, szűzként, kő-papír-ollózva egy süket bácsival. Szép kiltások, nem-de?

*

Könnyes szemekkel, mosolyogva ugrottam anya nyakába. Szerencsére megtudtuk győzni a buszsofőrt, hogy tegyen ki engem a házunknál. Olyan furcsa ismét itthon lenni. Nagyon régen voltam már itt. Talán kissé túl sokáig öleltük egymást anyával, mivel mire feleszméltem a busz már rég elhajtott.
- Jézusom, olyan jó újra látni téged drága kislányom!
- Téged is, anyu. - törölgettem meg könnyes szemeimet. Drága anyukám is ilyesfajta problémákkal szenvedett, mint én. - Jaj, a pocakod! - vettem szemügyre a feszülős póló alatt jól látszódó domborulatot. Ott van az én kis testvérem, aki pár hónap múlva világra jön.
- Bizony, kezd nőni a kis drága. - simogatta mosolyogva a pocakját édesanyám. - Na gyere, menjünk be,  főztem neked ebédet!
Vigyorogva fogtam meg a bőröndjeimet, és szökkentem be a házba anyu után. Egy perc alatt ledobtam a nehézségeket a kezemből, majd mint akit puskából lőttek volna ki rohantam fel az emeletre az ágyamba. Nekifutásból ráugrottam, és elterültem rajta. De hiányzott már, hogy a saját házunkban, a saját ágyamban aludhassak. Sosem örültem még ennyire a saját szobámnak. Lentről anyu hangja szűrődött fel. Nehézkesen bár, de kimásztam a pihe-puha ágyamból, és leszaladtam a lépcsőn. Az állam a földet verte, ahogy nem csak anyut találtam meg a nappaliban. hatalmasakat pislogva meredtem az ismert személyekre.
- Na mi az, már meg sem öleled a nagynénéd, és az unokatesód? - hallottam meg Peter mély, rekedtes hangját a kanapéról. Futásnak eredve indultam meg az említett felé. Sietve állt fel a kanapéról, karjait kitárva állt elém. Szorosan magamhoz szorítottam, el sem akartam engedni. Miután elváltunk vigyorogva mértem végig a két éve nem látott unokatestvéremet, a 21 éves Petert. Meg kell vallani, eszméletlenül nézett ki: mint mindig. Barna haja felzselézve állt - a mai srácok kedvenc hajviselete - arca teljesen sima volt, gondolom ma borotválkozott meg, izmai megfeszültek a kezén, gyönyörű smaragdzöld szemei érdeklődve futottak végig rajtam. Hát, meg kell vallani, egy leányálom, az biztos. Bár, sosem volt egy nagy csajozós típus. Tipikus anyuci kicsi fia, aki egyedül még egy kenyeret sem tudna megkenni. na jó... Azt hiszem mégsem egy leányálom.
A nagynéném szintén kitárt karokkal várt. Őt is mosolyogva vontam magamhoz. Penelope 37 éves, apa húga. Mindig is jól tartotta magát, egy igazi sportember. vagy biciklizni megy, vagy futni, vagy jógázni, de nincs olyan nap, hogy ne csináljon valamit. irigykedem a kitartása miatt. Vörösre festett, vállig érő hajába loknikat varázsolt, csinos blúzt, és csőfarmert húzott magára, arcát pedig némi sminkkel emelte ki. Mi tagadás, letagadhatna 10 évet minimum.
Ők Írországban maradtak, miután mi elköltöztünk. Amikor kisebbek voltunk, Penelopéék rendszeresen átjöttek hozzánk, és akkor Peterrel játszottam. Niall is sokszor átjött akkor hozzánk, Peterrel jól megtalálták a közös hangot. Sajnos amióta elköltöztünk, nagyon ritkán látjuk csak egymást. Ahogy említettem, utoljára két éve láttam őket, amikor elmentünk hozzájuk a nyáron két hétre. Ó, jó napok is voltak azok.... Peterrel abból álltak a napjaink, hogy buli-józanodás-buli-józanodás-buli-józanodás. Két teljes hétig. Hát, meg kell vallani, sosem voltunk szent gyerekek, az egyszer biztos. A legviccesebb az egészben, hogy Peterrel ugyan azon a napon születtünk, csak ő két évvel idősebb, mint én. Március 5. Persze Facebook-on szoktunk egymásnak írni néha napján, illetve telefonálni is szoktunk, de nem vittük túlzásba a dolgokat. Ezért is olyan hihetetlen, hogy most itt vannak. Nálunk! Egyetlen egy dolgot sajnálok: édesapám nincs itt. Nyilvánvalóan dolgozik, és csak későn ér haza....
- Anne, drágám, gyönyörű nő lett belőled.Nem mintha két évvel ezelőtt nem lettél volna gyönyörű, de hú. Ez igen. Döglenek érted a fiúk, ugye? - nevetett fel a nagynéném. Nyilvánvalóan máskor vele együtt nevettem volna, de most csak eszembe juttatta Niallt... Hiányzik. Bárcsak most Ő is itt lehetne velem, büszkén mutathattam volna be mindenkinek, hogy igen, ő itt a barátom, Niall Horan, a gyermekkori legjobb barátom. De ez most elmarad. A látásom homályossá vált... Milyen irónikus,nem? Amikor elmentem, nem jártam Niallel. Most, hogy visszajöttem, már szintén nem járok vele. Hm.
Anya tudta, mire gondolok éppen, ugyan is egy órán keresztül sírtam neki a telefonon keresztül.
- Hát. An pár napja szakított a barátjával.
- Ó, drágám nagyon sajnálom. - puszilta meg az arcom Penelope. - Lesz helyette jobb, hidd el nekem ! Bomba csaj vagy.  - lökött kissé oldalba, mire felnevettem. Igen, az én bolondos nagynéném.
- Azt hiszem nem vágyom jelenleg pasira. Elég volt nekem ez a nyári két szakítás, köszönöm, nem kérek többet a fiúkból egyenlőre. - vontam vállat.
- De majd minden részletről tudni szeretnék, hogy mi is volt veled ezalatt a két év alatt, fiúk, stb. - kacsintott rám Pennie.
- Ez csak természetes. - vigyorogtam rá.
- Na én azt mondom, ebédeljünk !
 Ahogy elfoglaltuk a helyünket az asztalnál, szinte percek alatt felfaltam mindent, amit anya a tányéromra rakott. Éttermek, éttermek... Sosem lesznek olyanok, mint anya házi 'étterme'. Az ő főztjénél jobb nincs.
- Hát, látom ugyan olyan kajamániás vagy, mint régen. - nevetett ki Peter. Tettetett sértődöttséggel rúgtam bokán az asztal alatt.
- Héj.
- Te sem eszel kevesebbet nálam, haver. Sőt.
- De én fiú vagyok. - nyújtott nyelvet.
- Én meg lány.
- Gyerekek. - szólt ránk nevetve anya. - Most találkoztatok, és máris veszekedtek? Nyugi.

*

Felérve a szobámba ismét levágódtam az ágyamra. Ám pechemre nem csak egyedül gondolkodtam így: az idióta Peter is leugrott mellém, és csikizni kezdett. Sikongatva próbáltam lelökni magamról, de nem nagyon sikerült. Be kellett vetnem a titkos fegyverem, amit Niallnél is mindig alkalmaztam. Érzékeny ponton rúgtam, amikor nem figyelt. Világfájdalmas arckifejezéssel gurult le rólam, a fájó részhez kapva, szemeit összeszorítva. Hangosan felnevettem rajta.
- Ez.Fájt. -nyögte ki.
-Sajnálom. -vontam vállat angyali mosollyal.




--------------------------------------------------------------------------------------------------

Köszönöm szépen a díjat



1. Kedvenc blogod? Több is van :) http://fatedtofallinlovewithyou.blogspot.hu/ http://babyilowedyoufirst.blogspot.hu/ http://oneyearonefriendshiponelove.blogspot.hu/  és még sorolhatnám :)
2. Szereted az esőt? nem.:)
3. Kedvenc évszakod? Nyár, tél :)
4. Mit gondolsz az SZJG-ről?
Őszintén? Nem olvasom, és nem is fogom! :D Ugyan is a környezetemben lévők egytől egyig SZJG buzik (elnézést a szóhasználatért), és én nem akarok ilyen lenni. Amikor az egyik (volt)barátnőmnél voltam épp az anyukájával beszélgettem, és kiszökött tőlem, hogy olvashasson, és kb. fél óra múlva én rángattam ki a kezéből a könyvet :))))
5. Mi a kedvenc filmed? Az utolsó dal♥
6. Lófarok vagy kiengedett haj? Lófarok :)
7. Magassarkú vagy topánka? Magassarkú*-*♥
8. Szereted a Lawsont (banda)? IGEN♥
9. Mit gondolsz Demi Lovátóról? Nagyon tehetséges, és szép lány! :) Én shippelném őt Niallel :$
10. Niall Horan vagy Harry Styles? NIALL JAMES PERFECT HORAN♥


13 megjegyzés:

  1. Háháh 1 komizóó!! :)) Nagyon jó rész lett! :)
    Hamar kövit akarok!;)
    Siess.:*
    E. x

    VálaszTörlés
  2. Béééééébiiiiii, így szeretném a részeket ilyen gyorsan:DDD<3
    Amúgy megint nagyon jó volt, csak ideje lenne, hogy kibéküljenek és megtörténjen amiről azthitték, hogy megtörtént.. :DD
    Bár.. most kicsit uncsi korszakba léptünk,de attól ugyanúgy imádom:DDD Ügyivagy.:)xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha :D♥
      örülök, hogy tetszett! :))x
      igen.:D kicsit unalmas lesz pár rész, de azt sem akarom, hogy szokásosan a veszekedés után rögtön kibéküljenek.:) így próbálom kicsit úgy megírni, hogy ne legyen annyira sablonos :)
      köszönöm szépen♥

      Törlés
  3. Mikor viszel bele izgalmat, bocs h ezt mondom de ezt a rész végig aludtam. Tudom h már utálsz! Mondd meg nyugodtan ha zavar, akkor abbahagyom és nem írok többet ilyeneket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, ez van :) Nem tervezek bele több izgalmat... most csak szimplán írom, és kész.
      mindenkinek megvan a saját véleménye, és elfogadom, ha az negatív is.

      Törlés
  4. Awwh *.* köviit nagyon gyorsan :) Legyen már Annenak pasija itt Niallrá gondolok de nem muszály elég egy normális pasi is :D Csak annyira rossz szenvedni látni :DNa mind1
    Puszi és Pacsi:Marcsi <3

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nem baj, hogy ez kicsit nyugisabb rész lett, ami azt illeti, jó, hogy újból kaptunk egy kis képet a családjáról.(: Az elején pedig jót mosolyogtam, amikor Harry jelzett nekik:D nem tudom, mi volt ezen annyira vicces, csak ahogy elképzeltem, hogyan csápol...:d (oké, megártott ez az első nap a suliban.><)
    De ahogy Niall reagált An és annak a srácnak a flörtölésére, hát jaj... beszéljék már meg a dolgokat, és béküljenek ki.:(
    Nekem nagyon tetszett a rész, és Peter is eléggé szimpatikus.:D És akkor még egyszer elmondom: hülyeség, hogy nem viszel bele "elég izgalmat", mert ez a fanfiction így pont jó.!Akinek meg nem tetszik, keressen mást, és ne itt fárassza a népet a krimis kérvényeivel, könyörgöm!
    Nagyon várom már a folytatást.!(:
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha :D:D ne is mond.... nekem is.. HULLA VAGYOK
      nagyon örülök, hogy tetszett! :))xx
      nagyon aranyos vagy, hogy ez a véleményed! ♥
      xx

      Törlés