2013. április 3., szerda

42. Fejezet ~ Termálfürdő II.


sziasztok.:))) mivel ma levették Niall fogszabályzóját, ezért egy új képet hoztam ^^ nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem tökéletes volt fogszabályzóval is, de így is tökéletes. <3
mellesleg nagyon boldog vagyok, mert van egy új feliratkozóm, és már túl vagyunk a 2000 megjelenítésen *-* köszönöm x
Bg8qwi_ciaej74w_large
Bejelentették, hogy a 3-as medencénél, vízi aerobic lesz. Erre felcsillant a szemem, és rögtön a kijárathoz húztam Niallt, hogy menjünk. A többiek is velünk tartottak. Bementünk a 3-as medencéhez, elhelyezkedett a sok ember. Főleg 17-20 éves korosztály volt. Először furcsának találtam, majd megértettem, miért. Egy látszólag 19 éves srác lépett elő. Felzselézett, tökéletesen beállított barnás-szőke hajjal, teljesen kidolgozott felsőtesttel, egy-két tetkóval, zöld szemekkel, és sármos mosollyal. Őszintén megmondom, elég jól nézett ki. A lányokkal összenéztünk, majd elmosolyodtunk. A fiúk haragos szemmel nézték a srácot. Mi az első sorban voltunk, így kb. fél méterre állt tőlünk a fiú a medence szélénél.
-Köszöntök minden kedves 'pancsikolót'. Akkor kezdődjön a torna! -jelentette be, majd elindult a zene. Mindenféle feladatot kellett csinálni. Ugrálni a vízben, lemerülni, fél lábon állni, stb.
-Akkor most kellene nekem egy segítő. Te, gyere kérlek. -mutatott rám a srác, majd nyújtotta a kezét, és kihúzott a vízből. Mivel én voltam a legközelebb hozzá, gondoltam ezért választott.
-Hogy hívnak, szép hölgyemény? -erre elkuncogtam magam.
-Emma.
-Milyen szép név. Akkor mindenki figyeljen ide, Emmára. -fogta át egyik kezével a vállam. -Nos, a következő feladat. Álljon mindenki akkora terpeszbe, hogy a két lába köt legalább 1 méter legyen. -én is ezt tettem. Kicsit irrtált a dolog, hogy legalább 50 ember nézi, mit csinálok. -Most pedig kicsit hajlítsátok be a térdeteket, és tegyétek csípőre a kezetek, és rugózzatok. -ahogy csináltam a feladatot, a srác feltűnően nézte a combjaimat illetve a mellkasomat. Legszívesebben felpofoztam volna, de nem tehettem mindenki előtt, ezért inkább csak megköszörültem a torkom. Hallottam El, Lola és Nora mindjárt hangosan felröhög, már így is teljesen kihallatszódott a kuncogásuk., én pedig mosolyogva rájuk néztem. Ahogy Niallen akadt a tekintetem, szemei dühösen szikráztak. Arcán az izmok idegesen rándultak össze, a feladatot nem csinálta, csak hol felváltva engem, hol pedig a fiút nézte. Egy megnyugtató pillantást küldtem felé, de nem nagyon érdekelte. A szájáról leolvastam, hogy "Megölöm, ha hozzád ér!" és fejével a srác felé bólintott. Még mindig rugóznom kellett. Egyszer csak a srác végigsimított a combomon.
-Igen emberek, ha valaki így csinálja, akkor meglátszanak az izmok. Mindenki érzi már, hogy fáj? -kezei még mindig a combomon pihentek. Niallnek ez volt az utolsó csepp víz a pohárban.
-Megtennéd, hogy nem tapizod a csajomat?! -kiabálta fel hirtelen idegesen. A fiú összezavartan nézett Niallre, aki a szemével ölni tudott volna. A 'közönség'-ből kuncogás és nevetés hallatszott ki.Végül a srác elvette a combomról a kezét, és gúnyosan rámosolygott Niallre.
-Köszönjük a segítéget Emmának. -mosolygott rám, majd visszamentem a vízbe. Niall azon gyomban odajött hozzám, és egy csókot nyomott az ajkamra, jelezvén a fiúnak, hogy én az övé vagyok. Utána maximum csak 5 percig tarthatott az edzés, és bejelentette, hogy vége.
-Köszönöm a figyelmet mindenkinek, jelenleg ennyi volt, 3 órakor újra ugyan itt.  Viszlát mindenkinek! -integetett, majd egy nagy taps után elvonult a medencétől.
-Ez hihetetlen, hogy téged mindig megkörnyékez valami gyökér... -fogta át a derekam, és dühösen nézett a fiú felé, aki már néhány lánnyal flörtölt és feszítette be nekik az izmait.
-Ne is foglalkozz vele, jó? Ne legyél féltékeny. -simítottam meg az arcán, mire halványan elmosolyodott.
-Tudod, hogy mennyire féltelek mindenkitől. Nem bírom elviselni ha más is úgy néz rád... -hajtotta le a fejét.
-Niall. Én csak téged szeretlek, és foglak szeretni örökké. Rendben? -fogtam meg az állát, és felemeltem. Elmosolyodott, majd megcsókolt lágyan. Nem úgy, mint a srác előtt a előbb.Azt inkább egy 'féltékennyé tevő' csóknak mondtam volna.
-Hát gyerekek, ez a bájgúnár nem volt semmi. -jött oda hozzánk nevetve Lou.
-Szerintem ha Eleanort környékezte volna meg így, nem röhögtél volna ennyire. -nézett szúrósan Louisra Niall.
-Niall. -suttogtam a fülébe. -Nyugi.
-Bocsi Lou. -hajtotta le a fejét.
-Semmi baj, haver. Én is ki lennék akadva, ha hozzáért volna Elhez. Azt hiszem már nem lenne keze... Na de mi lenne, ha elmennénk röpizni? Üres a pálya.
-Oké! -kiáltott fel egyszerre mindenki. Odamentünk a pályához, de labdát elfelejtettünk kérni.
-Elmegyek labdáért. -intettem a bódé felé.
-Megyek veled. -mosolygott rám El, majd kézen fogva elindultunk a bódéhoz, ahol a labdát kellett kérni. Hihetetlen, hogy Elt mennyire megkedveltem. Olyan, mitha a nővérem lenne. Annyira kedves, megértő és jó fej. Persze Norát és Lolát ugyan úgy szeretem, csak ez furcsa hogy Elt ismerem a legkevesebb ideje, mégis ugyan úgy szeret őt mint a 15 éves legjobb barátnőmet, Lolát. Éppen valamin nevettünk, miközben mentünk a bódéhoz, amikor egy izmos mellkas állt elénk.
-Sziasztok, Derec vagyok. Te pedig Emma, és a másik szép hölgyet hogy hívják? -mosolygott Elre.
-Eleanor. -mondta flegma hangon a barátnőm.
-Nincs kedvetek meginni valamit velem, lányok?
-Őszintén? Nincs. -mondtam, majd arrébb akartam állni, de megfogta a karom, a másik kezével meg Eleanorét.
-Jaj már lányok. Nem harapok. Csak unatkozom. És...azt hiszem nektek is lenne kedvetek szórakozni velem, ugye? -Ellel összenéztünk, majd próbáltuk kiszabadítani a kezünket, de nem engedett a fogásából.
-Keress magadnak másokat. -sziszegtem a fogam között.
-De nektek minden adottságotok megvan... -nézett végig a mellkasunkon.
-Hagyj minket békén, vagy sikítok. -fenyegette meg El, mire Derec csak felnevetett.
-Harcias. Ez tetszik. Az a szőke buzi srác a pasid? -nézett rám gúnyos tekintettel.
-Ne merj így beszélni róla. -kezdtem elveszíteni a türelmemet. Még is ki ő, hogy így beszéljen a barátomról?!.
-Na ne szórakozz velem, baby. Én megadok neked mindent, amit az a kis nyomi nem tud. Gyertek velem, cicák. -kezdett húzni minket egy sátorhoz. Ekkor hirtelen trappolást hallottam meg magunk mögül. Reméltem, hogy Niall az. Mire odanéztem, megbizonyosodtam róla, hogy Ő. Illetve Louis. Mindkettejük szikrázó szemekkel futott felénk. Derec gúnyosan elmosolyodott. Ahogy Niall és Lou hozzánk ért, kiszakították a kezeinket Derec fogásából, majd magukhoz öleltek minket. A hátuk mögé tereltek. Ellel nem tudtuk, miért. Megöleltük egymást, majd a két ideges barátunkra néztünk, illetve a gúnyosan vigyorgó srácra.
-Mi van? Meg akartok ütni, vagy mi? Vagy eléneklitek nekem egy hülye számotokat? -ekkor Niall és Lou ökle egyszerre lendült. A srác Nialltől egy hasast kapott, Louistól pedig egy jobbost az arcára. Hirtelen odarohantam Niallhöz, hogy leállítsam. Nem akartam balhét. El is ezt tette Louisval.
-Ha még egyszer meg mered környékezni a barátnőmet, nem fogod ennyivel megúszni, világos? Nagy szerencséd, hogy nem egyedül vagyunk. -szűrte ki a fogai köz Niall. Kezeimmel szorosan fogtam az övét, illetve mellkasát simítottam, hogy lenyugodjon.
-Ha akarsz még többet úszni, akkor hozzá sem szólsz Eleanorhoz, megértetted?
A srác arca eltorzult, a hasát illetve a kicsit vérző száját fogta.
-Tartsátok meg a ribancokat. Kinek kellenek? -motyogta vigyorogva Derec, mire Niall keze ismét lendülni akart, de megfogtam.
-Niall, kérlek gyere, menjünk...Nem ér ennyit. -suttogtam a fülébe, és nyugtatóan bújtam oda hozzá. A srác elindult tőlünk, mi pedig megvártuk míg tisztességes távolságba kerül tőlünk.
-Ezt nem hiszem el... Jól vagytok? -kérdezte Louis. Niallt szorosan magamhoz öleltem, majd lágyan megcsókoltam.
-Csak lássam meg még egyszer ezt a f**zt és az intenzíven fog kikötni.
-Nyugi, Niall. Kérlek, ne idegesítsd fel magad. Nem ér annyit. Itt vagyunk, nincs bajunk. rendben? Nézz rám! -szemében még mindig égett a düh, de ahogy megsimítottam arcát, és egy kicsit megenyhült.
-Gyertek menjünk inkább a labdáért. -fogtam meg Niall kezét, és a bódé felé húztam. Ahogy hátranéztem Louis még mindig Eltől kérdezgetett, hogy mit mondott ez a szemét, illetve barátnője kezét simogatta.
-Jó napot! Egy röplabdát szeretnénk 1 órára! -nyújtottam oda 5 fontot egy idősebb néninek, majd meg is kaptam a labdát.
-Komolyan mondom hihetetlen, mekkora szemetek léteznek. Mit mondott? -fordított hirtelen magához. Úgy éreztem, jobb lett volna, ha nem mondom el, de nem tudtam neki hazudni.
-Hát...Elakart minket vinni 'szórakozni' -erre Niall arcán megrándultak az izmok - Aztán megkérdezte, hogy a szőke hajú 'buzi' srác a pasim-e, és hogy ő több mindent tudna nekem adni mint te...
-Tessék?!
-Nyugi Niall. Kérlek, nyugodj meg. -öleltem magamhoz hirtelen, és a hátát kezdtem simogatni.
-Ne kérd ezt tőlem. Majdnem megerőszakolt téged, és azt kéred hogy nyugodjak le?! -emelte fel a hangját hirtelen.
-De nem történt semmi, mert jöttetek. Kérlek, ne rontsa el ez a napodat. Rendben? -pusziltam meg az arcát, illetve a száját.
-Csak a te kedvedért... -mormogta, mire elmosolyodtam, és biztatóan megszorítottam a kezét.
-Mosolyognál, kérlek? -néztem rá vigyorogva, mire ő is elmosolyodott.
-Mindig jó kedvre tudsz deríteni. -puszilt meg, majd átfogva a derekam indultunk vissza a többiekhez. Mire odaértünk Louis és El éppen ecsetelték a sztorit.
-Komolyan bemostatok neki? Büszke vagyok rátok. -pacsizott le Harry Niallel és Louval.
-Na, inkább játszunk! -csattant fel Liam ugrándozva.
Beálltunk két csapatra. A mi csapatunkban Niall, Zayn, Lola és Liam volt, a másikban Harry, Nora, Louis és Eleanor. Nagyon jól elhülyéskedtük az egészet. Mindenki folyton vetődött a labdáért. Mi a lányokkal azért inkább takarékra tettük magunkat, mert a bikini felsőnk nem éppen kívánkozott a helyén maradni ha ugrálunk össze vissza.
-Lányok! Vetődjetek már! Ez így nem buli, hogy csak mi koszoljuk össze magunkat! -kelt fel a homokból Zayn, miközben a homokot veregette le magáról.
-Jó,jó. Meglátjuk, mit tehetünk.
A következő pár menet nagyon szépen ment, aztán felém jött a labda. Niall kiabálta hogy vetődjek, mire elugortam a labdáért, és szépen hasra estem. A labdát sikeresen eltaláltam, de a bikini felsőm a hasamig leért. Magamat takargatva keltem fel a homokból, a fiúk sunyin mosolyogtak a lányok meg kiröhögtek. Niall kuncogva kocogott oda hozzám, majd mögém állt, és segített hátul felhúzni a bikini felsőmet, hogy visszakerüljön eredeti helyére.
-Köszönöm. -csókoltam meg futólag.
-Ugyan.-legyintett, majd rám kacsintott. Végül a mi csapatunk nyert. Ennek nagyon örültem, ugyan is a fogadásban az állt, hogy a vesztes csapatnak egy feladatot kell csinálnia, amit a nyertes csapat talál ki.
-Na mi legyen a feladatuk? -sutyorogtunk össze a csapatommal.
-Szerintem futkossanak meztelenül. -vetette fel az ötletet Niall.
-Itt vannak gyerekek is,
-Akkor...Megvan! --villant fel a villanykörte Lola feje fölött. -Menjenek el a legforgalmasabb medencéhez, s kezdjenek el szexin táncolni.
-Ez jó! -vigyorgott gonoszan Niall. -Em..Ö, te nem a másik csoportban vagy véletlenül ?! -nézett rám vigyorogva, mire mindenki felnevetett, én pedig tarkón lendítettem a barátom.
-Figyelem vesztes csapat! -kezdte el kiabálni Liam -A feladatotok nem más, mint odamenni a legforgalmasabb medencéhez, és a szélén szexin táncolni ! -erre mindenki felnevetett.
-Oké! Azt hittem durvább lesz... -mosolygott Harry. El így is elég kétségbeesett fejet vágott. Elővettük a telefonjainkat, majd odakísértük a többieket a 4-es medencéhez.
-Kezdődik a show! -üvöltötte el magát Harry, és mindenki őket kezdte nézni. El egy kicsit kipirulva, a többiek pedig röhögve csinálták a mozdulatokat, mi meg már alig bírtuk ki a röhögőgörcsöt. Az idős emberek fejcsóválva nézték őket, míg a fiatal lányok Louis és Harryt bámulták, a fiúk pedig Eleanort és Lolát.
-Ne bámuld a csajom te gyökér ! -üvöltött rá az egyikre Harry, amire hangosan felnevettem. Miután stoppot intettünk nekik, mindenkiből egyszerre szakadt fel a röhöghetnék. 5 percen keresztül abba sem hagytuk. Majd a végén egy hosszú sorba álltunk és egyszerre ugrottunk be a vízbe kézen fogva. A vízben Louis, Harry, Liam és Zayn ökörködtek, El , Lola és Nora beszélgettek illetve nevetgéltek valamit, Niall pedig odaszorított engem a medence széléhez. Átfogtam a derekát a lábaimmal, majd heves csókcsatába kezdtünk. Mosolyogva faltuk egymás ajkait. Néha-néha ráharaptam Niall nyelvére, vagy az ajkára, amit morgással fogadott, én pedig kuncogással nyugtáztam. Amikor el akartam volna válni tőle, nem tudtam, mert mohón ajkaim után kapott.
-Niall...
-Igen?
-Mindenki minket néz. -kuncogtam.
-Nem zavar. -folytatta, amit abbahagyott. Ahogy oldalra pillantottam, Louis és Harry sutyorogtak valamit a hátunk mögött, és minket néztek, majd felnevettek. Elváltam Nialltől, mire ő kérdően nézett rám.
-Baj van? Mi ez az ijedt tekintet. -simította meg az arcom, majd egy puszit nyomott rá.
-Lou és Harry valamin nagyon nevetnek. Valamit tervelnek.
-Hát...Rendben.
Levettem lábam a derekáról, majd kéz a kézben mentünk oda a többiekhez. Odaléptem Elékhez.
-Mi újság van szerelmeském? -karolt át Lola.
-Semmi extra. Lou és Harry mit tervelnek?
-Mindjárt meglátod. -kuncogtak a lányok. Az említettek felé néztem, aztán már csak annyit vettem észre, hogy Lou Niall alsóját forgatja a levegőben, majd átdobja Harrynek, Niall pedig magát takarva a víz alatt idegesen káromkodik a fiúkra. Nem bírtam, elnevettem magam.
-Héj, Em ! -kiáltott Harry. -Elkapod? -nevetve bólintottam, majd Harry felém dobta az fördő gatyát. Mosolyogva megpörgettem én is, majd dobtam Lou felé. Ez így ment nem tudom hány percig. Szegény Niall elpirulva és dühösen ment a medence sarkába, majd takargatva magát, csak nézte a szórakozó fiúkat, és minket, lányokat akik röhögőgörccsel szenvedtünk.
 Img_1479_large


6 megjegyzés:

  1. Jujj, nagyon teccik :))) Szegény Niall , elképzeltem ahogy dobálják a gatyáját ő meg ott irul-pirul. Nagyon jó lett ismét a rész. Rettentő jól írsz. Teljesen át lehet érezni, hogy mit érezhetett Niall amikor Emmát tapizta a srác. Siess a kövivel.
    Eszti

    VálaszTörlés
  2. nagyon örülök hogy tetszik :))
    köszönöm szépen <33
    megpróbálom olyanra írni, hogy mindig átérezhető legyen :)))
    puszi xx

    VálaszTörlés
  3. Annyira jól írsz. mindig megnevettet *-* így tovább. *^^*

    VálaszTörlés
  4. Úhh nagyon tetszettttttt*------* Niall:c szegénykém.<3 gyere ide majd én eltüntetem az ásókádat.:3 XDDDDDd jólvanna' I'm Directioner. :DD
    Nagggggggyyon siess!!<3 :******

    VálaszTörlés