2013. április 13., szombat

46. Fejezet ~ "Meglepetés!"


Sziasztok! :) Úgy tervezem, hogy lassan a végéhez ér a blog. :|  Gondolkodtam rajta, hogy esetleg beleteszek egy tragédiát, vagy valamit ami rossz lesz, de úgy döntöttem, hogy mivel ez végig egy ilyen love story volt, a végére is maradjon minden happy :D Tudom, hogy most elárultam magam, de nem baj. Ugyan is már elkezdtem írni egy másik történetet, amibe több izgalmat és meglepetést tartogatok.:) Amint befejeztem az Amazing love~ -ot elkezdem majd publikálni az újat, remélhetőleg azt is fogjátok majd olvasni.:))) Csak ennyit akartam, remélem tetszeni fog ez a fejezet xx
Qsdawguk90i_large
Reggel egy igencsak érdekes ébresztést kaptam. Arra lettem figyelmes, hogy 8 idegbeteg ember ront be a szobánkba, kiabálva, és a "Happy Birthday to you-t" énekelve, kezükben egy nagy tortával. Felültem az ágyon, majd egy óriási vigyor ült ki az arcomra. Teljesen kiment a fejemből, hogy szülinapom van. Hihetetlen, mennyire aranyosak, hogy gondoltak rám. Amikor vége lett a dalnak, egyszerre ordították a fülembe, hogy "Boldog Szülinapot!", majd mindenki végigölelt, és egy 'családi' ölelést is csináltunk. A sor végén Niall volt, aki csillogó szemekkel kapott fel az ölébe, és pörgetett meg, majd egy hosszadalmas csókot adott a számra.
-Olyan aranyosak vagytok! Köszönöm szépen! -mosolyogtam, miután Niall letett.
-Az ajándékok! Az ajándékok! Nyisd ki őket!-ugrált és visítozott Louis, mire csak felnevettem. Libasorba rendeződtek, majd mindegyikük átadta az ajándékát. Liamtől egy iPodot, Zayntől egy órát és egy karkötőt, Eleanortól egy táskát amit már korábban kinéztem magamnak, Norától egy szép ruhát, Lolától pedig hozzá illő táskát, illetve a lányok még vettek nekem közösen pár ékszert és sminkterméket, Louis egy üveg Whiskyt és egy Jack Daniels-t adott mellé egy 'I <3 Niall'-ös pulcsit, és Harry azt mondta, hogy az övé meglepetés lesz, illetve Niall is ezt mondta.




Nora és Lola: Tumblr_mge72emz8c1qg4qcwo1_500_large

-Köszönöm szépen! -csordult le egy könnycsepp az arcomon. -Komolyan. Nem ismerek nálatok kedvesebb embereket! -erre mindenki elmosolyodott, majd Louis elordította magát, hogy "nagyölelés", és majdnem szétnyomtak ezek az idióták, akiket mindennél jobban szeretek.
-18 vagy ! El sem hiszem. Ezt meg kell majd ünnepelni egy nagy... BERUGÁSSAL! -ugrált Louis,én meg csak nevettem rajta.
-Inkább nem. Szeretném a szülinapomat csendben tölteni. Itthon, veletek, akik a családom.
Reggelire végül tortát ettünk, amit a lányok sütöttek. Nagyon finom volt! Körbe volt vonva tejszínnel, a tetején Oreo keksz volt, a belsejében pedig csokikrém, illetve meggykrém. Szóval ez egy fekete erdő torta volt.
Én megette belőle 3 szeletet is, mert annyira ízlett. A nap további részében csak hülyéskedtünk, 9-en  feküdtünk  a Niallel való kétszemélyes ágyunkon, és nevettünk, beszélgettünk. Olyan jól telt ez a nap. Nem volt semmilyen rohanás, csak nyugalom és kedvesség. Persze hülyülés az határtalan volt, de nem is bántam, mert így tökéletes egy nap.
A felosztás úgy volt hogy Harry, rajta Nora, rajtuk Liam, aztán jött Louis és Niall, rajtuk pedig én, de én inkább Niall mellkasán találtam meg a helyem, az ágy végében pedig Lola, Zayn és Eleanor. Csak az volt a baj, hogy Louis nem találta sehogyan sem a helyét, így össze-vissza ficánkolódott, ennek következtében Niallel egyszerre borultunk le az ágyról. Nekem szerencsére nem volt bajom, mert Niallre estem, de a barátom rögtön szitkozódni kezdett Louisra, aki fogta a hasát, majd mindenki kiröhögött minket.
-Szeretünk Louis. -morgott Niall, majd felült és a fenekét kezdte vizsgálni. -Fáj a popsim. -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Sajnálom. -fogtam két kezem közé az arcát, majd a szemébe néztem és elnevettem magam.
-Héj. -vonta fel a szemöldökét, majd elkezdett felém közelíteni, de én felpattantam, majd a sarok felé vettem az irányt. Rossz ötlet volt, mert Niall bekerített. Szép lassan közelített felém.
-Büntetést! Büntetést! -kiabálta egyszerre Zayn, Harry és Liam.
-Majd ha kettesben leszünk. -vigyorgott kajánul Niall,én meg csak megforgattam a szemem.
-Perverz vagy ! -nyújtottam rá a nyelvem, mire hirtelen a falhoz nyomott, majd összeérintette a homlokunkat. Ajkaink között csak pár milliméter lehetett, majd gyengéden rátapasztotta az övéit az enyémekre, de nem csókolt meg, csak úgy tartotta a száját, majd beleharapott az alsó ajkamba. Elkuncogtam magam, én pedig a felső ajkába haraptam bele, kicsit erősebben mert felszisszent, majd elmosolyodott és egy cuppanós puszit nyomott az arcomra.
-Na öltözz drágám, mi most elmegyünk. -intett a szekrényem felé.
-Hova?
-Szeretném a barátnőm szülinapját együtt tölteni. -simította meg a karom, majd elmosolyodtam. -Elmegyünk várásrolni, sétálni, kajálni, stb.
-Imádlak. -adtam egy puszit az arcára, majd futottam is a fürdőbe a kiválasztott szerelésemmel. -Nem baj skacok, ha itt hagyunk titeket? -néztem bűnbánóan, hiszen még is csak olyan aranyosak voltak, mi meg itt hagyjuk őket.
-Nyugodtan menjetek csak. -bólintott kedvesen El.
-Akkor sziasztok! -köszöntünk egyszerre, majd összekulcsolt ujjakkal léptünk ki London utcáira. Elsétáltunk a kedvenc parkunkba, majd  ettünk egy fagyit is, illetve a Nando's-ba is bementünk. Majd a plázához értünk, ahol Niall minden boltba be akart vinni, azzal az ötlettel, hogy ami tetszik neki azt felbróbálom és ő megveszi.
-Nem, nem, nem. Tudod, hogy utálom, ha te veszel nekem dolgokat. Én nem a pénzedért szeretlek! -simítottam meg az arcát.
-Tudom, nem is feltételeztem ilyet. -húzott magához közel, majd kezeit a derekamra fonta, összedöntötte homlokunkat, és lágyan megcsókolt. -De ma van a szülinapod. Legalább most az egyszer had vegyek neked ruhákat! És különben is, ez nem kérdés volt, hanem kijelentés, szóval irány azokba a boltokba, és viszem neked a kiválasztott ruhákat. -kacsintott rám.
-Reménytelen tiltakoznom, igaz? -húztam el a szám.
-Pontosan. Na gyere. -húzott be a boltba a kezemnél fogva. Rengeteg toppot, pólót, ruhát és gatyát hozott, nem győztem próbálni őket. Mindegyiket meg akarta volna venni, így is 10 percig győzködtem, hogy nem kell egyszerre 5 póló. A nyári ruhák nagyon tetszettek amiket hozott. Aranyosak voltak, lengék és szép mintájúak. Imádom az egybe ruhákat, és ezt ő is tudja.
-Gyönyörű vagy ebben. -forgatott meg a tükör előtt, amikor egy lenge, virágmintás, elég rövid ruhát próbáltam.
-Niall.  Az elmúlt körülbelül száz ruhánál is ezt mondtad. -nevettem fel.
-Mert így is gondolom. -puszilta meg az orrom hegyét.
Körülbelül 3 órán keresztül járhattuk a boltokat, már el sem fértek a kezünkbe a szatyrok.
-Niall. Elég lesz. Így is már túl sokat vettél nekem ! -néztem rá kérlelően.
-Még ebbe az utolsóba. Ez fürdőruha bolt. Légyszi.
Végül nagy nehezen be tudott húzni, és vagy húsz különböző mintájú bikinit hozott a próbafülkébe. Elégedett és kaján vigyorral az arcán figyelte, hogy állnak nekem, és mindegyikre azt mondta, hogy ezt nem hagyjuk itt. Végül sikerült meggyőznöm, és így is negyed órás könyörgés árán sikerült lebeszélnem, hogy csak 4-et vegyünk, hiszen nincs rá szükségem, és így is van otthon vagy három.
-Nekem van a legmakacsabb barátnőm a világon. -morogta, majd elmosolyodott, és ujjait az enyémbe kapcsolta. Leültünk egy kávézóhoz, majd elfáradva tettük le magunk mellé a szatyrokat. Hirtelen sms-e érkezett, majd legalább csak 5 percig a telefonját nyomkodta, mikor végre elrakta.
-Jól érezted magad? -kérdezte mosolyogva, miközben egyik kezével átkarolta a vállam, és magához húzott, majd egy puszit adott a hajamba.
-Igen. Köszönök mindent. -pusziltam bele a nyakába, majd kezemet a combjára raktam pihenni.
-Kérsz a cappuchinomból? -tartotta a szám elé a bögrét, mire bólintottam egyet, és kortyoltam egy nagyot. A szám felett teljesen habos lettem, amire kinevetett, majd csókjaival eltüntette a tejszínes finomságot. 10 perc múlva kb. elindultunk hazafelé. Szatyrokkal a kezünkben, levakarhatatlan mosollyal az arcunkon. Ezt teszi a szerelem. Ahogy rá gondolok, az arcára, a csókjára, az illatára, és magára a tényre, hogy ő a barátom, elmosolyodok. Amikor a házhoz értünk, Niall a kocsiban hagyta a csomagokat.
-Mért nem hozzuk be?
-Ö..Éhes vagyok először együnk, majd visszajövünk érte. -dobott egy puszit a számra, derekamat átkarolva az ajtóhoz vezetett. Amint lenyomtam a kilincset, azt hittem ott helyben elájulok. Legalább vagy 40 ember üvöltötte, hogy "Meglepetés!". Még a könnyem is kicsordult, ahogy egyszerre kezdték el énekelni a Happy birthday to you-t. Niall mosolyogva énekelt mellettem csillogó szemekkel, majd amikor vége lett a dalnak, Niall egy hosszadalmas csókot adott, majd belesuttogta a fülembe, hogy a "Legboldogabb szülinapot!"
-Jézusom. Ez, ez! Nagyon köszönöm srácok! -elérzékenyülve akartam mindenkit megölelgetni, így végül egy nagy ölelés lett, aminek hatására majdnem összepréselődtem. El megfogta a kezem, majd felfelé kezdett rángatni, hogy átöltözzek. A tőlük kapott ruhát vettem fel, egy kicsit erősebbre csináltam a sminkem, majd lementem a többiekhez, akik már javában buliztak. Megpillantottam anyuékat, illetve Adamat is. Odarohantam hozzájuk,és a nyakukba csimpaszkodtam.
-Boldog Születésnapot! -ordították egyszerre, mert a hangzavar miatt alig lehetett hallani valamit. Egy borítékot nyújtottak át, amiben egy bankkártya volt.
-Jézusom! Köszönöm. -pusziltam meg őket még utoljára.
-Boldog Szülinapot húgi! -mondta Adam, majd egy telefontokot nyújtott át az iPhone-omhoz, illetve egy karkötőt.

-Imádlak titeket!
Anyuék leléptek, mert nem akarták 'zavarni' a partizást, Adam pedig beállt a tömegbe és bulizott. Egy csomó ember jött oda hozzám boldog születésnapot kívánni, akiket nem is ismertem, de meghatódtam, mert nagyon kedves volt ez tőlük. Felvágtuk az óriási tortámat ami elképesztően nézett ki, majd El, Lola és Nora egyszerre borultak a nyakamba, és húztak is táncolni. Fergetegesen éreztük magunkat. Mindenki táncolt, ivott, jól érezte magát. Nagy táncolásunkból Harry zökkentett ki, aki szerzett egy hangosbemondót, és beüvöltötte, hogy "Most pedig igyon a 18 éves" , és kezembe nyomta a Whisky-s üveget. Mindenki őrjöngeni kezdett, nekem pedig 18 kortyot kellett lehúznom. Mondanom sem kell, utána már nem álltam elég biztosan a földön. A 'közönség' minden kortyomat számolta, a végén pedig tapsviharban törtek ki, Harry pedig a derekamnál fogva kezdett velem táncolni, kezében az üveggel, majd gratulált, hogy milyen jól bírtam. Mindenkivel táncoltam, majd egyszer csak két kéz fordított maga felé, és hirtelen egy száj tapadt az enyémre. Niall szorosan tartotta a derekam, olyan közel vont magához, amennyire csak lehetett, és egyre szenvedélyesebben csókolt. Keze lejjebb haladtak a derekamnál, mire nem tudtam reagálni, mert már így is elég mennyiségű alkohol volt bennem.
-Lélegzet elállító vagy... -morogta a fülembe, bársonyos, mély hangjától a hideg is kirázott. Ajkai újra az enyémre tapadtak, majd egy játékos csókot adott, incselkedett ajkaimmal, végül mohón az övéi után kaptam, és nem engedtem elválni. Csókja mézédes volt, még sokadjára sem tudtam vele betelni. Talán az alkohol adott akkora lendületet, hogy mindenki előtt elkezdtem felfelé tolni a pólóját, mire kuncogással visszahúzta. Kezemmel elkezdtem húzni az emelet felé. Nevetve rántott vissza magához, majd a fülembe kezdett suttogni.

6 megjegyzés:

  1. Ahw...már megint nagyon jó lett :D Örülök, hogy letettél a depi endől. Tuti megkönnyeztem volna... Kár, hogy lassan vége lesz ennek a blognak, de tudom, hogy nem lehet a végtelenségig húzni. Mindenesetre már van egy rendszeres olvasód a kövi blogodhoz :) Várom a kövi részt.
    Eszti Xx

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :) x
    hát erősen gondolkodtam rajta, de ha már eddig minden ilyen szerelmes volt akkor kár lenne érte :D
    nagyon köszönöm ^^ xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett..:) Sajnálom, hogy hamarosan vége lesz a blognak.:( De végülis minden vég egy új kezdet.:)) Várom az új blogod.:)
    Siess a következő résszel.:)

    VálaszTörlés
  4. örülök:))x
    hát, egyszer mindennek véget kell érnie:))
    sietek xx

    VálaszTörlés
  5. imádtam ;) és úgy imádom ezt a blogot is, sajnálom, hogy nemsokára a végéhez ér a történet..:( DE, most gondoljunk a jelenre, és arra, hogy SIESS A KÖVIVEL!!!! :D xxx

    VálaszTörlés
  6. nagyon örülök, hogy tetszett:))
    de ahogy az előbbi kommentben м r s. н o я a и írta: minden vég egy új kezdet.:))
    sietek:Dxx

    VálaszTörlés