2013. április 18., csütörtök

48. Fejezet ~ Nyaralás

Még az elején le szeretném szögezni, hogy +18-as rész van benne. Nem durva, de ha valaki nem bírja az ilyeneket vagy nem akarja elolvasni, annak előre szóltam.:)306054_181844098622829_1580753010_n_large
Nem volt benne más, csak legalább 5 csipkés fehérneműszett, pár fürdőruha, 2 törölköző, a sminktermékeim, naptej vagy 3 dobozzal, egy elsősegély tasak, fésű, parfüm, illetve egyéb fontos dolgok, a ruhákon kívül. A kezembe akadt egy érdekes darab. Felemeltem, majd nem akartam elhinni. Egy furcsa fehérneműszett volt, fekete-rózsaszín csipkés. Nem tudom hogy nevezik az ilyet, de a hasi részén is vékony  csipke volt, a combjánál két pánt, illetve a melltartó része erősen push-up-os. Niallre néztem, aki a tekintetét közöttem és a ruhanemű között ingatta, nyelt egy nagyot, majd zihálta kezdte venni a levegőt. Egy kis cetlit láttam meg beleakasztva a bugyi részbe.
"Boldog szülinapot Emma! Üzenem Niallnek, hogy szívesen, ugyan is garantálom ő jár jól az ajándékommal. :D élvezetes nyaralást fiatalság xx Harry "
-Megölöm Harryt. -ennyit tudtam kinyögni, majd elnevettem magam. Hirtelen Niall termett mellettem, majd elkezdte nézni a csomagom tartalmát, és egy kaján vigyorra húzódott a szája.
-Hm..Azt hiszem áldom érte az istent, hogy Harryt és Elt bíztam meg a bepakolással.
-Hülye vagy- boxoltam vállon.
-Szép darab. Tetszik. -fogta kezébe a szexi csipkeszettet, majd gyorsan kikaptam a kezéből, és visszadobtam a bőröndbe. Elővettem egy fürdőruhát, majd elszaladtam Niall elől, hogy át tudjak öltözni.
-Khm. -hallottam meg magam mögül a hangját. -Tájékoztatlak szépségem, hogy a házban csak üvegfalak vannak, szóval bárhova mész látni foglak. -csókolta meg a nyakam. Sóhajtottam egyet, majd azért még is eltűntem a legmesszebbnek tűnő szobába. Ahogyan öltöztem hallottam a nem messziről jövő nevetést.
-Látlak ám. Formás a feneked. -kuncogott, én pedig gyorsan magamra kaptam a fürdőruhám. Mire visszaindultam volna Niall hirtelen magához rántott.
-Egyet nem értek. Miért vagy szégyenlős? -érintette össze a homlokunkat, majd fülem mögé tűrt egyet a tincseim közül. -Már nem egyszer láttalak meztelenül, komolyan, előttem ne legyél szégyenlős, oké? Tökéletes vagy. -puszilta meg az orrom végét, mire elmosolyodtam. Igaza volt. Magam sem tudom miért szégyenlősködöm előtte.
-Na felöltöztél már? -vigyorodtam el, ugyan is ő még mindig teljes öltözetben volt. Odamentünk a bőröndjéhez. Ahogy kinyitottuk, ő sem kapott sok dolgot. Sőt. Nem volt benne más csak boxer, fürdőgatya, illetve óvszer, töménytelen mennyiségben. Erre egyszerre nevettünk fel.
-Ezek idióták. -röhögött, miközben a dobozt méregette. Kikapott egy fürdőgatyát, majd lehámozta magáról a ruháit, és belebújt. Egyáltalán nem zavarta, hogy ott vagyok, teljesen természetesen vette.
-Látod. Én sem zavartatom magam előtted. -simította meg a derekam, majd kézen fogott, és kimentünk. Egymásra néztünk, majd ugyan arra gondolva beugrottunk a vízbe. Tökéletesen meleg volt. Egymást fröcsköltük, Niall nyakába ültem és ledobott, illetve csak hülyéskedtünk a vízben. A nap kezdett lemenni. Niall magához húzott a derekamnál fogva , majd néztük a csodálatos naplementét.
-Gyönyörű. -mondtam ámulva.
-Nem szebb, mint te. -simította meg az arcom, majd lágyan megcsókolt. Hirtelen ötletből kipattant a vízből, berohant a házba, majd két megtöltött pezsgőspohárral jött ki és egy tált eperrel.
-Tudtad te, mire vágyom.-mosolyodtam el, majd berakott egy szem epret a számba. Egymást ölelve ültünk és bámultuk a gyönyörű tájat, illetve a vizet ahogyan a narancssárga sugarak ráverődtek, közben pezsgőt szürcsöltünk, és egymás csókjában voltunk elmerülve. Miután már teljese sötét volt, kiszálltunk a vízből, és a jacuzzi felé vettük az irányt. Amint beültünk elöntött a kellemes érzés. Egymáshoz bújva beszélgettünk, és élveztük a jacuzzi által nyújtott ellazulást, mígnem Niall egyszer csak lerakta a kezemből a pezsgőspoharat, majd fölém kerekedett, és lágy csókokkal kezdett el behinteni. Először az arcom, majd a fülem, aztán egy gyengéd, de még is szenvedélyes csókot adott. Beleharapott ajkaimba, majd fogával játékosan húzogatta őket, aztán letért a nyakamra. Keze a mellkasomon pihent, majd egyre lejjebb indult, a végén a combomat simogatta a víz alatt. A szívem egyre gyorsabban kezdett zakatolni, a vérem a fülemben lüktetett. Kezeimmel a haját túrtam, vagy a gerincvonalán simítottam végig, mire válaszul egy morgást kaptam. Ajkaival még mindig a nyakamat kényeztette, harapdálta, szívta, mire nagyobbakat sóhajtottam. Hirtelen abbahagyta, kiszállt a vízből, majd kezébe kapott, és kiszállított engem is. Testéhez szorította a testem, majd fogott egy törölközőt és szépen, lassan, ráérősen kezdte el letörölni bőrömről a vízcseppeket. Ez is egy újabb csepp volt a pohárban. Már fogytán volt a türelmem. Azonnal akartam őt. Miután sikeresen megszáradt a bőröm, én kezdtem el testét áttörölni. Játékosan megfogtam fenekét, mire belekuncogott a csókunkba. Kivette kezemből a törölközőt, majd ölébe kapott, és a hálószoba felé vette az irányt. Lassan lerakott az ágyra, majd fölém került újra. Ajakival ismét a nyakamat támadta le, amit már nagyon nehezen bírtam, kezeimmel a hátát simogattam. Ajkai lejjebb vándoroltak a mellkasomhoz, mire pimaszul elmosolyodott. Kezeivel egy kicsit megemelt, így egy kézzel kicsatolta a hátamon a fürdőruha felsőm csatját, és elhajította az anyagot. Ajkaink újra összeértek, ezúttal már egy szenvedélyesebb csókban. Kezeivel végig simogatta a derekam, illetve az oldalam. Amikor kezei a combomon jártak, néhol belecsípett a bőrömbe, mire belemosolyogtam a csókunkba. Hirtelen fordítottam a helyzeten, magam alá gyűrtem, majd lovaglóülésbe ültem a derekára és végigsimítottam a mellkasán. Érintésemre lehunyta szemeit, majd beharapta száját.  Elkezdtem szívni a nyakát, erősen, néha beleharaptam, mire felszisszent, és egy kisebb nyögés hagyta el a száját. Ráérősen csiga lassúsággal hagytam puszikat a nyakán, majd egyre lejjebb haladtam. Ahol kockái kirajzoltam nyelvemmel körberajzoltam őket, mire egyre idegesebben morgott. Ahogy a szemébe néztem, a vágy csillant meg benne, gyönyörű szemei elsötétültek, ajkai szétnyiltak, egyre gyorsabban zihált. Még egyszer óvatosan végighúztam ujjam az oldalán, nagyon lassan, majd csiga tempóban húztam le róla a fürdőgatyáját. Hirtelen megfordított, megpuszilta a hasamat, mire felkuncogtam, majd szabály szerűen letépte rólam a fürdőruha alsóm, aminek egyik részét jobbra, másikat balra dobta. Végignézett rajtam, mire elpirultam, beharapta ajkát, szemembe nézett, majd ajkai olyan gyorsan kaptak az enyémek után, hogy levegőt sem tudtam venni. A csókjában éreztette mind azt amit érez: vágyat, szeretetet, törődést.
Ismét sikerült megtenni azt, amit más nem. A mennyországig repített. Lihegve gördült le mellém. Még mindketten a hatás alatt voltunk, nehezen szedtük a levegőt. Niall szemei úgy csillogtak mint a gyémántok, homlokán rengeteg izzadtságcsepp ékeskedett, haja nedves volt az izzadságtól. Miután mindketten már rendesen vettük a levegőt, magához húzott, én pedig szorosan a mellkasához bújtam. A vékony lepedőt magunkra terítette, majd szótlanul feküdtünk egymás mellett, mosollyal az arcukon. Éreztem a szívdobogását, ami cseppet sem volt nyugodtabb, mint 10 perccel, vagy 1 órával ezelőtt. Végigsimított a csupasz vállamon, majd egy puszit adott a homlokomra.
-Azt hiszem nem tudok ezek után mit mondani. -kuncogott, ami nekem is mosolyt csalt az arcomra. -Talán azt a szót találom, hogy eszméletlen? Vagy hihetetlen? Nem tudok dönteni.
Kezemmel a mellkasát simogattam, majd egy idő után elcsöndesedtünk, és elfogott minket az álom.
Másnap reggel előbb felkeltem mint Niall. Ahogy visszagondoltam a tegnapra, mosoly jelent meg az arcomon. Magamra kaptam egy újabb fürdőruhát, mert a tegnapit már nem tudtam használni Niallnek köszönhetően, és a konyhába mentem. Ahogy beléptem fel volt pakolva mindennel. Úgy döntöttem, hogy előkészítek pár croissant, majd készítettem pár két kakaót magunknak. Még Nutella is volt, az sem maradhatott ki, természetesen. Magamba dúdolásztam a fiúk egyik számát, amikor hirtelen egy mellkas nyomódott a hátamhoz. Kezeit a csípőmre tette, fejét pedig a vállamra helyezte, onnan nézte ahogyan kevergetem a kávékat. Egy puszit adott a nyakamra, majd megfordított és hosszadalmasan megcsókolt.
-Jó reggelt. -mosolyogtam rá.
-Neked is. Azt hiszem nem volt még ennél szebb reggelem. -simította meg a vállam, majd leült az asztalhoz. Odavittem a reggelit, majd egymással szemben, csendben majszolgattunk, levakarhatatlan mosollyal az arcunkon.
Az a nap főként fürdéssel telt. Kézen fogva indultunk el a part mentén az aranyszínű homokban. Fogócskáztunk, egymást locsoltuk a vízben, kiültünk napozni, és élveztük az együttlétet. A nap gyönyörűen sütött, csak mi voltunk azon a kis részen. Kifeküdtünk a homokra, egymás kezét fogva élveztük a nap égető sugarait, és hogy egyre jobban barnul a bőrünk. Niall szerzett valahonnan búvárszemüveget és pipát, illetve  békauszonyt is, így együtt csobbantunk bele a vízbe és néztük a vizivilágot. Elképesztő volt! A halak több százas, ezres csoportokban úszkáltak alattunk, a korallzátonyok elképesztőek voltak. Életembe nem láttam még ilyen szépet. Rengeteg kagylót szedtünk, Niall megtanított lemenni a kagylókért. Nagyjából annyiból állt, hogy amikor lemész a víz alá, és érzed, hogy nyom a füled, befogod az orrod és úgy szívod ki a levegőt, ez által kipattan a füled, és nyugodtan merülhetsz tovább. Tényleg bevált. Niall azt mondta ez az 'egyenlítés'. Nem tudtam elszakadni a csodás víztől. Minden kagylót fel akartam hozni, minden halat mutogattam Niallnek, aki a víz alatt kuncogva ingatta a fejét. Egy kicsit beljebb úsztunk, ahol még inkább elképesztő volt a víz alatti élővilág. Amiket láttam, azt nem lehet leírni, olyan elképesztőek voltak.Niall rengetek fényképet készített...rólam. Megmondtam neki, hogy ne engem fényképezzen, de nem hatott rá a szavam.
"@NiallOfficial: A leggyönyörűbb,  legszebb helyen! xxx Csodálatos nyaralás <3 @Emma_Juley "
Tumblr_mb3ov8ufln1rztyd0o1_500_large
Niall rendelt kaját valami itteni étteremből, szóval volt ebédünk és vacsoránk is, nem is akármilyen. Az éjszakánkat pedig nem részletezem.
A harmadik nap ismét ugyan úgy telt, mint az előző. Illetve, Niall beiratott minket egy hajóútra. Csodás volt. Egy nagy jacht-on utaztunk, megálltunk egy csomó helyen a víz közepén és fürödtünk, illetve beiratkoztunk egy merülésre is. Nagyon vicces volt, ahogy próbálták ránk aggatni a búvárruhát, Niall pedig veszekedett velük, hogy ő ezt nem veszi fel. Végül beletörődött. Egy kezdő merülőcsoporttal mentünk, nagyon gyönyörű volt. Miután visszaértünk még sétálgattunk a parton, napoztunk, és mindent amit lehet csinálni egy nyaraláson.
Másnap sajnos indulnunk kellett haza. Azt hiszem elmondhatom nyugodt szívvel, hogy ez volt életem legszebb 3 napja. Annyi élménnyel lettem gazdagabb. Például láttam különböző halakat, elmondhatom, hogy Hawaiin voltam a szerelmemmel, rengeteg kagylót szedtem és megtanultam búvárkodni. Talán ezt a pár napot egy szóval tudom jellemezni: hihetetlenülcsodálatosaneszméletlenülkirály.
Összepakoltunk, már amit lehetett, ugyan is a srácoknak hála nem volt 'sok' ruhánk. De időközben Niall elvitt vásárolni, így pár ruhadarabot tudtunk viselni. Hazafelé utazáshoz egy lenge nyári ruhát vettem fel, amit Niall választott nekem, a hajamba pedig a színben hozzá illő virágot kaptam Nialltől.  Még egyszer utoljára végignéztünk a házon, majd nagyon sóhajtva beültünk a taxiba ami jött értünk. A repülőn ülve elgondoltam ezt a pár napot. Hogy én vagyok a világ legszerencsésebb lánya? Meglehet. Nekem van a legaranyosabb és legtökéletesebb barátom az egész világon, ez kétségtelen.

9 megjegyzés:

  1. tudtam! :DD egyébként...csak úgy egyébként ( :D ) nagyon tetszett a rész! már nagyon várom a kövit, siess vele;) xxx

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D:D
    örülök, hogy tetszett :))
    sietek xx

    VálaszTörlés
  3. Awww*------* én pedig a részt tudom azzal az egy szóval jellemezni. Hihetetlenülcsodálatosaneszméletlenülkirály :DD Jaj annyira édeaseeeek*---* omg.<3 Talán elmondhatom, hogy ez lett a kedvenc részem.*--* IMÁDOM.<3 Siess.xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy:) örülök, hogy tetszett :))xx
      *-*
      sietek xx

      Törlés
  4. huhh... ismét nagyot alkottál :D egyszerűen imádom ahogy írsz :) az új blogod is Niallös lesz ugye?? Siess a kövivel Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, kedves vagy :))) xx
      igen, természetesen :D x

      Törlés
  5. öhm írtam twitteren egy üzenetet. SŰRGŐS:DD xx

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszett a rész. Mintha elfogott volna az Alkonyat rész. A nyaralás, és ahogy bepakoltak :D De imádom

    VálaszTörlés