2013. április 10., szerda

44. Fejezet ~ "Vicces vagy Horan .Átlátok ám rajtad!"

Tumblr_mkf2yba78o1s1ig4to1_400_large
-Jézusom, te lány! Meg vagy hibbanva. -nevetett, miközben szorosan megölelt. Nyakamat a mellkasába fúrtam. Jó volt újra ilyen szorosan átölelni a bátyám.
-Hoztam neked valamit. -nyúltam hirtelen a zsebembe, és elővettem a kék-fehér csíkos, hangjegyes pengetőt.
-Köszönöm. -puszilta meg az arcom.
-Nincs mit. Úgy is mindig elhagyod őket.
-Hát, ami tény az tény. -kuncogott, majd kezébe kapta a gitárját, és játszani kezdett valamit. Ahogy láttam rajta örült a pengetőnek. Nem is tudom mennyi ideje játszhatott, de én csak ültem, és szó nélkül bámultam ahogy játszik, illetve hallgattam a tökéletesen csendülő dallamokat. Hirtelen abbahagyta, majd lefeküdt háttal az ágyra. Mellé bújtam majd átkarolta a vállát.
-Olyan furcsa, hogy nem vagy itthon. -mondta kicsit szomorkás hangnemben.
-Igen...Nekem is.
-Boldog vagy? -kérdezte mosolyogva.
-Sosem voltam ennél boldogabb. -pirultam el egy kicsit.
-Akkor minden tökéletes. -csikizett meg, mire felugrottam.
-Nos..De most beszéljünk rólad. Mi van a lányokkal? -tekintete zavart lett, a fal és az ablak között jártak szemei.
-Semmi.. -hangján tisztán hallatszott, hogy hazudik.
-Ne hazudj! Látom rajtad! Na ki vele! Nekem elmondhatod. -ütöttem meg egy kicsit a vállát.Nagyot sóhajtott, majd belekezdett.
-Na jó... Van egy lány, akit a sporttáborban ismertem meg. És itt lakik nem messze tőlünk.
-Na! Ez tök király! -ugrottam fel örömömben.
-Nem egészen... Ugyan is csak barátként tekint rám...Folyton arról áradozik, hogy egy másik pasi mennyire tetszik neki.
-Ó..Adam. Sajnálom. De ne add fel, jó? Legyél vele kicsit közvetlenebb, hátha akkor meglátja, ki is kell neki igazából. -kacsintottam rá, mire felnevetett, majd magához húzott.
-Gyere..Csináljunk idióta képeket mint régen. -ugrott fel hirtelen a helyéről, majd ölébe vette a laptopját. Nevetve ültem fel én is, és elhelyezkedtem mellette. Régebben amikor unatkoztunk, mindig idióta képeket csináltunk, illetve videó felvételeket. Visszanézve rengeteget nevetünk rajtuk. Most sem sikerült egyetlen egy darab értelmes képet sem csinálnunk. Ami nekem a legjobban tetszett azt kiválasztottam, majd feltöltöttem Twitterre. " @AdamAdJuley: Egy kis testvéri hülyülés sosem árt :P xx "
Észre sem vettem, mennyire elrepült az idő. Mire kinéztem az ablakon már sötét volt.
-Adam. Hazadobsz, légyszi?
-Mi van a hercegeddel? Nem tud eljönni érted? -ugratott.
-A hercegem fehér paripája éppen alszik. Szóval, be kell érnem a te szamaraddal is, kedves koldus.-erre rögtön letámadott, majd csikizni kezdett. Már a könnyeim folytak, amikor végre abbahagyta.
-Na, gyere Hamupipőke. Hazadoblak. -mosolygott, majd lefelé vettük az irányt. Beültünk a kocsiba, majd az úton végig üvöltöttük a rádióban szóló dalokat.
-Ott balra. -mutattam az adott irányba, majd leparkoltunk a ház előtt.
-Wow. Eddig nem mondtad hogy itt laksz! Ez... nagyon durva! -ámult a bátyám.
-Bejössz?
-Inkább most nem. Majd legközelebb.
-Na, gyere már!
-Mondom, majd legközelebb. Szia. -ezzel el is hajtott. Bementem a lakásba, majd nem várt látvány fogadott. Csend volt, rend és nyugalom. Először azt hittem, hogy komolyan, rossz helyre jöttem. Liam a konyhában tevékenykedett Zaynnel és Lolával. Nora és Harry csak halkan beszélgettek a kanapén, Eleanor és Louis egymás tekintetében voltak elmerülve a babzsákfotelen, Niall pedig a sarokban pengette halkan a gitárját. Amint meglátott lerakta a hangszert, majd futott is az irányomba. Nem várt nagyon, ajkait azonnal az enyémre tapasztotta, majd nyelvével utat szabott magának. Kezeit lassan a derekamra csúsztatta, majd olyan közelre húzott magához, hogy egy milliméter sem volt közöttünk. Kezeimmel én is átöleltem derekát. Éreztem,ahogy a szíve dobog. Megleptésemre 2x olyan gyors volt, mint szokott lenni. Ajkaimmal gyengéden játszadozott. Hol megharapta, vagy megnyalta őket, vagy csak egyszerű puszikat adott a számra, majd újra visszatért a csókhoz. Éreztem, ahogyan egyre jobban hátrálunk. Végül az ajtónak ütköztem, majd Niall teljesen neki szorított. Nem akarta, hogy egy kis levegő is legyen közöttünk. Két kezemmel felbarangoltam a hátán, majd a hajába túrtam, mire hümmögéssel válaszolt. Teljesen elfeledkeztem róla, hogy a többiek valószínűleg már sunyin mosolyogva néznek minket. Megpróbáltam elválni Nialltől, és elnézni, hogy a többiek mit szólnak, de nem engedtek ajkai könnyen szabadon. Újra lecsaptak az enyémekre. Belemosolyodtam csókunkba. Szívverése egyre gyorsabb volt, csodálkoztam, hogy nem kapott szívrohamot. Énn szoktam így viselkedni amikor velem van. Furcsa volt, hogy ezt én váltottam ki belőle.  Már kezdtem teljesen oxigénhiányos lenni. Hirtelen ráharaptam Niall nyelvére, mire felszisszent, majd kuncogni kezdett.
-Héj, ez fájt. -érintette össze homlokunkat, majd egy apró puszit adott az orrom végére. Mosolyogva,és kipirulva fogtam meg a kezét, amint testem újra szabad teret kapott. Louis az óráját nézte, majd hirtelen egy pittyogást hallottunk.
-Nyertem ! -kiáltott fel Zayn. Kérdően néztünk rájuk.
-Aj. Nem hiszem el. Nem tudtatok volna még 10 másodpercig nyáladzani?! -rázta a fejét Louis. -4 perc és 51 másodpercig faltátok egymást. Khm..Nem akarok semmit mondani, úgy is tudjátok a véleményem. -mutogatott az ujjával az emelt felé. Megforgattam a szemem, majd Niallel leültünk a kanapéra.
-Na ne már, hogy ezek után csak simán leültök.
-Hát pedig de. Nem mindenki olyan akaratos, mint te vagy Répasrác. -kacsintott rá Niall Louisra, majd a vállára hajtottam a fejem.
-Hahaha. Vicces vagy Horan .Átlátok ám rajtad! Tudom mik a terveid, és mi az amit mondasz. Hazudsz! -mondta tök komoly fejjel Niallnek, aki elröhögte magát
-Louis! Hagyd már békén őket, hagyjad, had szerelmeskedjenek. -jött Lola hangja a konyhából.
-Szép dolog a szerelem, csak ne...
-..mások előtt. -sóhajtott unottan Niall. -Louis! Találj már ki valami más szöveget! Ez UN-CSI! -hangsúlyozta ki a szótagokat Niall. Erre Louis megsértődött fejet vágott, majd keresztbe tett karokkal, szó nélkül elindult az emelt felé. Amikor eltűnt El elnevette magát, majd intett, hogy felmegy utána.
-Hiányoztál. -suttogta Niall a fülembe, majd arcát neki dörgölte az enyémnek.
-Te is.
-Olyan üres volt a lakás nélküled... Hiányzott a hangod -simította meg a torkom -az illatod -szagolta meg a nyakam- és a jelenléted -simított végig a karomon. Hirtelen eszembe jutott a pengető.
-Niall! Hoztam neked valamit!
-Minek? -nevetett.
-Ajándékképp. -nyomtam egy cuppanóst az arcára. Előhalásztam a zsebemből a pengetőt. Fekete és fehér volt, közepén egy szív, illetve egy nagy hangjegy.
-Jézusom! Ez agyon tetszik! Köszönöm! -ölelt hirtelen magához, majd el sem engedett legalább 2 percig.
-Örülök, ha tetszik.
-Imádlak. -adott egy puszit a szám sarkába, majd futott a gitárjához. Olyan régen hallottam már játszani. Visszaült mellém, majd a Little Thingset kezdte pengetni mellettem. "...like I love you, oh " -kacsintott rám, mire felkuncogtam. Olyan imádni való a hangja! Bársonyos, lágy, kellemes, és nyugtató. Éjjel-nappal hallgatni tudnám ! Egyszerűen leírhatatlan! Amint végzett, megpuszilta a homlokom, majd megfogta a kezem és magával kezdett húzni.
-Jó éjt ! -kiáltotta a többieknek, mire mindenki egyszerre mondta, hogy "nektek is !" Amint beértünk a szobánkba hirtelen magával rántott, majd ismét csókcsatába kezdtünk.
-Niall...-toltam kicsit arrébb magamtól kuncogva.
-Hmm? -kérdezte, miközben a hajam mögé tűrt egy tincset.
-Menjünk aludni. -mosolyogtam rá, mire viszonozva gesztusom bólintott. Elmentem a fürdőbe, majd engedtem magamnak vizet, és befeküdtem. Jól esett az áztatás a testemnek, fárasztó volt ez a nap. El is felejtettem, hogy anyuéknál hagytam a ruháimat amiket vettem. Legalább már 10 perce feküdhettem, amikor nyílt az ajtó. Ijedten kaptam magam elé a kezem. Niall teljesen nyugodtan sétált a mosdóhoz. Egy pillanatra rám nézett, elmosolyodott, majd dudorászva megállt a mosdó előtt. Kezébe vette a borotvahabot, majd arcát bekente vele.
-Niall te mi a halált csinálsz? -kérdeztem tőle kissé ideges hangon.
-Borotválkozok.
-De én épp fürdök. -húztam össze a szemöldökömet.
-Tudom. -rántott vállat, majd megfogva a borotváját borotválkozni kezdett.
-Akkor esetleg...kimennél?!
-Még nem végeztem.
-Niall! Én vagyok a fürdőben...
-Ez közös fürdő. -láttam a tükrön keresztül, hogy kacsint egyet. Elnevettem magam zavaromban. Nem tudtam mit tenni ellene. Néztem ahogy tovább borotválkozik, majd miután végzett az arcára keni a jellegzetes arcszeszét, majd megnézte magát a tükörben, és kifelé vette az irányt. Hirtelen az ajtóban megállt egy pillanatra.
-Csatlakozhatok? -bár az arcát nem láttam, mert háttal volt, tudtam, hogy vigyorog.
-Sipirc ki Niall! -próbáltam erőteljesen rászólni. Felnevetett, majd eltűnt a fürdőből. Megforgattam a szemem, majd elmosolyodtam. Kiszálltam, majd bekentem magam az új testápolómmal, ami vaníliás-kókuszos volt. Nagyon tetszett az illata, és reméltem, hogy Niallnek is tetszeni fog. Kisonfordáltam, ahol Niall éppen a telefonját nyomogatta. Észre sem vette, hogy kijövök. Ideges tekintette meredt a képernyőre. Kezeivel a térdén dobolt. Odamentem mellé, majd kezemet a vállára raktam. Hirtelen rám pillantott, majd telefonját lezárta.


3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hihi megint én vagyok az első komizó :) Ááá... egyszerűen fantasztikus lett a rész, nagyon tecccett. 4 perc 51 másodpercig falták egymást?? :OO Az már valami. GYorsan hozd a kövit, mert aztán előjön a hiánybetegsége :DD ;)
    Eszti xx
    u.i.: bocsi csk az előbb elírtam vmit nagyon xDD

    VálaszTörlés
  3. sziaa :))
    ogen te ^^ :D
    örülök, hogy tetszett :)) xx
    sietek x

    VálaszTörlés