2013. április 12., péntek

45. Fejezet ~ "Nem haragszol?!"

 Tumblr_mkf96qu06l1re6kofo1_500_large
-Mi a baj, Niall?
-Semmi..Semmi..
-Niall. Tudom, hogy hazudsz. Ismerlek. Kérlek mond el mi a baj. -mondtam teljesen lágy hangon és megsimítottam arcát. Nagyot sóhajtott, majd szólásra nyitotta száját, de aztán inkább mégsem mondott semmit. Szemeit összeszűkítette, kezeit a tarkójára tette, majd hátradőlt az ágyon.
-Niall. Kezdesz megijeszteni. Mi a baj? -emelkedtem fölé, és mélyen a szemeibe néztem.
-FIgyelj..Én..Azok a képek.Nem az aminek látszik. Komolyan...Én...Hazudott. Én..Én nem akartam, Em. Ellöktem magamtól. De a paparazzik...
-Niall, kezdem elveszteni a fonalat, mit nem akartál és milyen képek?! -emeltem kicsit a hangomon.
-Amikor...Vásárolni voltál.. Egy régebbi barátnőm...Felhívott..És azt mondta, hogy egy Írországi barátom küldött nekem valamit..Én meg elhittem..Végül is, volt már rá példa, hogy..
-Niall ne rizsázz légyszi, nyögd már ki ! -kezdtem ideges lenni...Ahogy meghallottam, hogy régebbi barátnő, rossz sejtésem lett.
-Szóval...Holly.. Amikor találkoztunk, csak azért jött igazából, mert azt akarja, hogy újra megpróbáljuk. Megmondtam neki, hogy felejtsen el, mert én csak téged szeretlek...Aztán megjelent pár paparazzi... És Holly kihasználta a lehetőséget.. és.. -felsóhajtott-  ..megcsókolt.
Hirtelen rengeteg érzés kavarodott bennem. Nem tudtam, hogyan ragálljak. Akadjak ki? Nincs értelme, hiszen nem Niall tehet róla. Ne csináljak semmit? Hiszen akkor azt fogja hinni, hogy nem érdekel engem, mit tesz másokkal.
-De azonnal ellöktem ! Kérlek..ne haragudj rám. Nem kellett volna elmennem...És...Én..Aj Em kérlek ne haragudj meg, rendben? A cikkben hazugságokat írnak! -hajtotta le a fejét. Pár másodpercig ne tudtam mit mondani. Niall is értetlenül nézett fel rám. Nyilvánvalóan azt gondolta, hogy le fogom támadni amiért ezt tette, vagy hisztirohamot csapok. De hát nem tett semmit! Nem az ő  hibája! És én 100%-osan megbízok benne. És at hiszem ez a lényeg.
-M-Megnézhetem a cikket? -löktem ki nagyon halkan. Aprót bólintott, majd kezembe nyomta a telefonját. Miközben olvastam szemeivel végig követett, majd a reakciómra várt.
"A One Direction szép fiúja szerelmi háromszögbe keveredett?!
A 19 éves Niall Horan, a One Direction szőke szívtiprója úgy látszik nincs megelégedve egyel. A minap az exbarátnőjével sikerült lencsevégre kapnunk őket, miközben vadul el voltak merülve egymásban. Senkinek nem nyilatkozott a szépfiú az esetről. Mindenesetre felmerül a kérdés: szakított a barátnőjével? Ugyan is jelenlegi  barátnője, a 17 éves Emma Juley, aki nemrég költözött Londonban, illetve a One Directionnel lakik. Eddig úgy tűnt, minden tökéletes köztük. Együtt jelentek meg a jótékonysági gálán, az utcán kéz a kézben sétálgatnak rendszeresen levakarhatatlan mosollyal az arcukon. Az egész ország Anglia álompárjának emlegette őket. De úgy tűnik közbelépett egy harmadik személy. Eddig nem volt hírünk szakításról, ezek szerint a szőkeség egyszerre két lánnyal szeretne szorosabb kapcsolatban lenni. Mindenesetre azt nem lehet tudni, Emma mit szól ehhez, ha egyáltalán tud róla, hogy a barátja szemrebbenés nélkül csókolózik mással az utcán. Az eset után Niall ideges arccal futott keresztül a kamerásaink között, és egy kérdésre sem válaszolt. Oó! Lehet, hogy lebuktattuk szegénykét? Nem baj, legalább kiderül az igazság! Mindenek felett reméljük sikerül választani a sztárnak a két lány között, illetve nem szakít az álompár.
Holly bátran állt a kameráink elé, és ecsetelt kapcsolatáról Niallel.
-Igen, újra együtt vagyunk. Már hetek óta írogat Twitteren, illetve sms-ezünk, és folyton azzal győzködött, hogy jöjjek el Londonba hozzá, és akkor felvállaljuk a kapcsolatunkat, hiszen nincs mit titkolnunk. A régi szálak felszakadtak, eszünkbe jutottak az emlékek, nem tudunk egymás nélkül élni. És ami Emmát illeti, Niall rendszeresen panaszkodott a lányról, hogy nem szereti eléggé, és hogy kedvességből nem dobja ki, és felmerült a téma is, hogy nagyon rosszul csókol, nincs semmi szenvedély köztük. Sajnálom Niallt, remélem velem megtalálja az igazi boldogságot."
Nem tudtam mit mondani. Hirtelen a düh nyílalt belém. Nem a féltékenység, nem a sajnálat, a düh és a szomorúság. Próbáltam magam nyugtatgatni, vettem pár nagy levegőt, Niall pedig kíváncsi szemekkel figyelte a reakcióm.
-Niall...Ezek közül, mi igaz? -mondtam elcsukló hangon.
-Semmi! Em, kérlek higgy nekem ! Nem tudom, Holly mit mondott, de nem is érdekel. Hidd el, én még jobban ki vagyok akadva mint te. Ezt komolyan nem hiszem el... hogy volt képes ilyenre?! -temette bele tenyerébe az arcát- Hidd el nekem, én ellöktem magamtól, és ott is hagytam. Nem tehetek róla, hogy az átkozott paparazzik, meg újságírók, mindent túlreagálnak...De én voltam a hülye, nem kellett volna elmen...
Nem tudta befejezni, ugyan is ajkaimmal megtámadtam az övét. Meglepődött arccal csókolt vissza. Derekán ültem, ő pedig háton feküdt el. Kezeit a derekamra helyezte, majd közelebb húzott magához, így a mellkasán támaszkodtam meg. Szívverése borzalmasan gyors volt. Kezeivel a hátamat simította, ahol hozzáért a bőrömhöz, azonnal felforrósodott. Egymás mellé feküdtünk, Niall egyik kezével magához ölelt, a másikkal pedig a derekamat cirógatta fel-le.
-Nem haragszol? -törte meg a csendet. Ahogy ránéztem egy ijedt, szomorú, és vágyakozó szempárral találtam szemben magam.
-Nincs okom miért haragudni. Ez nem a te hibád...Tudom, hogy az újságírók mikre képesek. -simítottam meg az arcát.
-El sem hiszed, hogy mennyire megkönnyebbültem. -sóhajtott egyet. -Annyira, de annyira szeretlek. -csókolta meg hosszan a homlokom.
-Niall, figyelj. A szerelemben a bizalom a legfontosabb. És én megbízom benned. Ha azt mondod, hogy ez az ő hibája, én elhiszem. Rendben? -fogtam kezeim közé az arcát, majd egy puszit nyomtam a szájára.
-Nem értem, hogy érdemeltelek téged ki... -nézett a plafonra, majd szorosan magához ölelt. Nem tudom megmondani mennyi ideig, de elég sokáig így feküdhettünk szótlanul, csak egymás társaságát élvezve. Egy idő után elaludtunk. Reggel hirtelen Niall gyomrának a korgására keltünk. Mindketten felnevettünk. Felálltunk az ágyról, Niall megpuszilta a homlokom, majd mosolyogva lementünk a többiekhez, akik teljesen csöndben ültek, és minket néztek.
-Baj van srácok? -kérdeztem tőlük, mert tényleg ijedten néztek.
-Ö..Nem, csak...Mind egy , semmi. -intett egyet Liam.
-Na gyerünk, bökjétek ki. -ültem le közéjük a konyhapulthoz.
-Minden oké köztetek Niallel?
-Persze. A legnagyobb rendben. Miért? -kérdeztem csodálkozva.
-Ha a cikkre gondoltok, elolvasta, látta, és nem akadt ki. Nekem van a legcsodásabb barátnőm a világon. -jött mögém Niall, átkarolt, majd kezeit a hasamon pihentette, fejét pedig a vállamra hajtotta.
-Ennek nagyon örülünk. -ujjongott Lou, mire mindenki elkezdett tapsolni, mi pedig csak nevettünk Niallel. Egy csókot adott a nyakamra, majd egy szendvicset kezdett készíteni magának.
-Ez a csaj egy gyökér. -szólalt fel hirtelen Zayn. -Komolyan mondom, remélem mindenki megutálja ezek után... -forgatta a szemeit.
-Inkább ne beszéljünk róla, oké? Nem érdekel igazából semmi vele kapcsolatos. -néztem magam elé. Majd ittam egy kortyot a kakaómból.
-Nem megyünk el ebédelni a Nando's-ba? Ezer éve nem ebédeltünk ott együtt.. -vetette fel az ötletet Harry.
-Okés! -mindenki helyeselt.
Ránéztem az órára, 11.20 volt. Felmentünk, mindenki felöltözött, majd beültünk az autóba és megrohamoztuk a Nando'st. Beültünk egy asztalhoz, ami a sarokban volt. Legbelül é ültem, mellettem jobb oldalt Niall, Louis, Eleanor, Liam, bal oldalt Zayn, Lola, Harry és Nora. Liam elment kajáért, ami nem kicsi mennyiség volt. Komolyan, szerintem a Nando's a One Direction ételfogyasztásából gazdagszik meg.
A kajálás természetesen nem volt egyszerű menet. Mindenki a másikéból akart enni, ezért ezt úgy oldottuk meg, hogy percenként továbbadtuk a tálcákat, így mindenki tudott enni mindenki kajájából. Persze, aki Niall után jött az nem járt jól, mert gyorsan felfalta a barátom más részét is.
-Niall! -nézett mérgesen Louis Niallre. -Hol a csirkeszárnyam?
-Hát..az a gyomromban. -mosolygott kisfiúsan, ami nekem is mosolyt csalt az arcomra.
-Eleanor! Idedobnád a maradék csirkefalatokat? -kiabált Elnek Harry az asztal másik oldaláról.
-Dobom!
Nem viccelt. Az egész kis doboznyit Harryhez dobta. A dobás közben a csirkefalatok szétestek, így Harry-re már csak a morzsa jutott, illetve az üres doboz.
-Szeretlek El! -mondta mérgesen, miközben a morzsákat törölgette a ruhájából. Niall közben az én krumplimat falta.
-Niall. -csaptam nevetve a kezére, mire bevett két krumplit a szájába, és ez így úgy tűnt, mintha a két foga lenne egy rozmárnak. Erre természetesen mindenki nevetni kezdett. És a csapat "esze" sem hagyhatta ki. Lou is ugyan ezt csinálta, majd végül mindenki.Rozmárt játszva kezdtünk el pöszén beszélni, nehogy kiessenek a krumplik.
-Nééek! Ozmá agok! - "Nézzétek, rozmár vagyok" mondta Lou.
-Láo Lu! - "Látom Lou" válaszolt neki Harry.
Ezzel telt el még 10 perc. Utána rendeltünk magunknak desszertet is. Az én választásom a csoki-eper fagyi kehelyre esett, El és Lou közösen vettek egy citromos fagyi kelyhet, Harry, Nora, és Zayn csokitortát, Niall egy óriási csokis shake-et, Lola és Liam pedig vanília fagyis kelyhet. Amint megkaptuk, rögtön nekiálltunk az elfogyasztásnak. Persze egyértelműen az enyém volt a legnagyobb, amiért nem panaszkodtam. Így is Niall folyton az enyémet lopkodta, még pluszba egy kanalat is kért magának , hogy ő is tudjon enni az enyémből.
-Nem vagy te egy kicsit pofátlan? -kentem az orrára egy kicsi fagyit.
-Szerintem pont hogy te vagy az. -ő pedig az arcomra kente. Ez bosszút követelt! Az ujjamra tettem elegendő mennyiséget a hideg finomságból, majd szépen lassan elkentem azt Niall száján.
-Lenyalnám, de inkább egy fagyis csókot kérek. -csücsörített, én pedig próbáltam elhajolni, de vészesen közeledett felém. A kezemmel megakadályoztam, hogy felém jöjjön, de végül a nyakamra nyomott egy "fagyis puszit". Elég hideg volt, mit ne mondjak, beleborzongtam. A többiek jól szórakoztak rajtunk, majd végül Niall letámadta a nyakam, és ajkait a fagyis helyre tapasztotta, majd szépen eltüntette onnan a fagylaltot. Nyelve érintése csikizte a bőröm, majd egy kicsit meg is szívta, mire eltoltam, ő pedig elégedett fejjel kacsintott.
-Basszus Niall! Szegény lány...Azért közösségi helyen kiszívni a nyakát... -nevetett Zayn.
-Nézzetek rá ír barátunkra...Nem igaz Niall, hogy nem bírtad ki hazáig hazáig... -lengette az ujját Niall előtt Lou.
-Le lehet rólam szállni srácok. -kacsintott a fiúkra. Összekulcsolt kezekkel a mellkasom előtt néztem megsértődötten Niallre, aki bevetette a kiskutyaszemeit, de nem jött össze. Közel hajolt hozzám, annyira összepréselte testünket ahogy csak tudta, majd fejét a nyakamhoz hajtotta, és úgy csinált mint egy doromboló kiscica.
-Haragszol? -suttogta a fülembe.
-Igen. -rá sem néztem, csak az előttem lévő fagylaltkehellyel szemeztem.
-Tudod, hogy szeretlek. -kuncogott, majd pár puszit adott a nyakamra. A fenébe is! Erősnek kell lennem, nem szabad mindig elsőre a karjaiba omolnom. -Emma. -motyogta halkan, és még mindig nem hagyta békén a nyakamat. -Emma... -suttogta újra. -Emma! -itt elvesztette a türelmét, magához rántott, majd lecsapott ajkaimra. Nem tudtam neki ellenállni, nem tudtam ellökni magamtól. Amilyen gyorsan nekem esett, a végére olyan gyengéddé vált a csók.
-Khm. Nem akarok beleszólni, de többen is vagyunk. -törte meg a romantikus pillanatunkat Lou. Szokás szerint...
-Louis! Hagyd már őket! -nevetett Liam.
-De mindig előttünk rendezik az 'ügyeiket'... -zsörtölődött Lou.
-És amikor te csókolózol Eleanorral? -vonta fel a szemöldökét a mellettem ülő Niall.
-Nekem szabad. -nyújtott nyelvet a barátomra, majd lágyan megcsókolta barátnőjét.
-Lou, te most megcsalsz?! -hitetlenkedett Harry.
-Ne haragudj, baby...Ez, nem az aminek látszik.. -mentegetőzött Lou, én pedig az arcomba temettem a fejem, hogy mit keresek én itt ilyen idióták között, majd elnevettem magam.
-Na, ezt nem magyarázod ki édes. -tettette a sírást Hazza.
-Kérlek, baby! Beszéljük meg! Cica-mica!
-Nem! Ne is keress többet, itt véget ért a kapcsolatunk... -hajtotta le a fejét Harry, mi pedig csak nevettünk rajtuk.
-Nincs vége, szerelmem! Szeretlek, és mindennél jobban szeretni is foglak! Bocsáss meg nekem, baby! -összekulcsolt ujjaival könyörgött Harrynek.
-Hát...Rendben. De ez az utolsó esélyed, bogárkám. -mosolyodott el Harry.
-Imádlak!
-Én is prüntyőkém.
-Na jól van, ebből elég. -fogta be a fülét Lola, mire mindenki felnevetett.
Még 1 órán keresztül maradtunk, majd hazafelé vettük az irányt. Otthon beraktunk egy filmet, majd a szokásos 'napi Louis viccet' meghallgattuk, ami ezúttal egy répás vicc volt.
-Mit ad az orvos a beteg répának vitamin helyett? KAROTINT! -erre Lou annyira röhögött, hogy leesett a székről, mi pedig fapofával néztünk egymásra, majd kitört belőlünk a nevetés.De nem a vicc csattanójától, hanem egymás értetlen tekintete miatt. Felmentünk Niallel a szobánkba, majd fürdés után bebújtunk az ágyba, és beszélgettünk. Az ujjaimmal Niall mellkasán játszottam futóversenyt, ő pedig a derekamat cirógatta.
-Jó éjszakát. -puszilta meg a homlokom, majd pár apró puszit adott a számra.
-Jó éjt Niall.
 7f6f090d8086c25547e4c26d228e90e1_large



5 megjegyzés:

  1. Annyira édeeeeesek.*---------*
    Nagyon siess!!:))

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem jobb ha hozzászoksz, hogy én vagyok az első :P Ismét nagyot alkottál te lány, egyszerűen nagyszerű :D A kiszívós résznél magam előtt láttam, milyen fejet vághatott Niall. Nagyon jó, hogy az elején azért volt egy kis izgalom is. NAgyon várom a kövit :) Siess ahogy csak tudsz :D
    Eszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na erről ma lemaradtam... :( nembaj, majd legközelebb xDD

      Törlés
    2. :D:D nem baj, majd legközelebb ;D
      nagyon köszönöm:)) xx
      örülök:) és sietek xx

      Törlés