2013. április 8., hétfő

43. Fejezet ~ Anya-lánya program

 Sziasztok! :) Ne haragudjatok, hogy pár napja nem hoztam új részt :ss De vagy nem voltam itthon, vagy nem voltam sokat a gépnél. :(( xx

Tumblr_mjh38etuqe1ra6loxo4_500_large

-Mikor kaphatom vissza? -jött a kérdés a barátom felől.
-Majd ha kijössz érte.
-Ne szórakozzatok velem, nem vicces. Em, segíts! -nézett rám könyörgő szemekkel, de túlságosan vicces volt a helyzet.
-Szeretlek, Niall. -küldtem neki egy légpuszit, amire csak durcás képpel nézett rám.
-Azt hiszem lassan indulni kéne. Nem-de skacok? -vetette fel az ötletet Zayn.
-Hmmm. Szerintem is. -ezzel Louis elkezdett kirohanni a medencéből, utána Harry, Liam, Zayn, majd mi is lassan kisétáltunk. Szegény Niall a medence sarkában gubbasztott. Nagyon megsajnáltam. Odasétáltam a medence szélén hozzá.
-Minden rendben van? -guggoltam le, és egy puszit adtam a fejére.
-Nem egészen...
-Segítsek?
-Megköszönném. -mosolygott rám. Felálltam, és a többiek felé vettem az irányt. Amikor Lou nem figyelt kikaptam a kezéből a fürdőgatyát, majd odarohantam vele Niallhöz.
-Héjj! -rohant utánam Louis. Nevetve begyorsítottam, majd amikor Lou már a nyomomban volt odadobtam Niallnek.
-Em! Ez csalás volt !
-Sajnálom, répasrác. De mégis csak a barátomról van szó. -húztam fel a vállaimat, és széttártam karjaimat, jelezve, hogy nem tehetek róla. Niall addigra gyorsan felküzdötte magára a darabot, majd kimászott a vízből, és gonosz tekintettel meredt a fiúk irányába.
-Oóó.. -mondta Louis, majd futni kezdett Niall elől.
-Utállak titeket! -kergette a 4 fiút a barátom, a lányokkal őedig csak jóízűen kacagtunk rajtuk. Végül 5 perc alatt kifulladtak.
-Ez vicces volt. -nevetett föl Harry, és mindenki csatlakozott hozzá. Addigra én összecuccoltam, majd a lányokkal az öltöző felé vettük az irányt. Mindegyikünk egy nyári egybe ruhát vett fel magassarkú szandállal. Olyan, tengerparti hangulatúan voltunk öltözve.
-Komolyan mondom, azért megsajánáltam Niallt...De mondjuk ki, ez nagyon vicces volt ! -röhögött fel Lola.
-Szegényem eléggé mérges volt. -kacagtam, miközben egy kis szempillaspirált dobtam fel.
-Hát, nem csodálom. -erősítette meg állításom Nora.
-Összességében ez egy csodás nap volt, nem?
-De! -mondtuk egyszerre Eleanorra és Norával.
-Na menjünk ki, mert szerintem a fiúk már várnak..
Kiérve a fiúk a padon ültek, és unott fejjel bámultak ki a fejükből.
-Azt hittem már itt őszülök meg! Mi tartott ilyen sokáig? -kérdezte Lou az óráját nézve.
-Lányok vagyunk. -vont vállat El, majd megcsókolta barátját.
Niallel összekulcsoltuk a kezünket, majd beültünk az autóba.
-Mi lenne, ha elmennénk kajálni a Nando's-ba? Éhen halok. -vetette fel az ötletet Zayn.
-Oké! -csillant fel a mellettem ülő szőkeség szeme.
Utunk a Nando's-ba vezetett. Rengeteg kaját rendeltünk, amit pár pillanat alatt felfaltunk, majd a végén még újra rendeltünk egy adagnyi kaját, mert  már több mint 3 órája ott ültünk.
-Szerintem lassan mennünk kéne.
-Lehet.
Hazaérve mindenki elköszönt a másiktól, majd felment a saját szobájába. Niall ledőlt az ágyra, majd sóhajtott egyet.
-Azt hiszem leégtem...
-Hát igen. Elég vicces volt, amikor elvették a alsód. -kuncogtam.
-Nem úgy értem. A hátam, azt hiszem leégett. -nevetett.
-Ja, értem. Bekenjem valamivel?
-Az jó lenne.
Gyorsan elmenem fürödni, majd utána Niall is. Addig előkerestem egy olyan krémet, ami direkt a leégésre jó. Niall kijött a fürdőből, majd hasra terült az ágyon. Ráültem a derekára, majd végigmértem a hátát. Tényleg eléggé piros volt. Óvatosa hozzáértem, mire felszisszent.
-Nagyon fáj?
-Eléggé.
-Mindjárt jobb lesz.
Tettem a kezemre a gélből, majd óvatosan Niall hátára kentem azt. Ismét felszisszent, de egy idő után már nem zavarta a krém hidegsége.
-Aaa, ez lehűti. Sokkal jobb. -motyogta.
-Ennek örülök. Most maradj így 5 percig. -leszálltam róla, majd addig amíg száradt a gél, addig a telefonommal kezdtem pötyögni. Felnéztem Twitterre.
"@zaynmalik1D : @Emma_Juley @NiallOfficial A gerlepár a medencében is szerelmeskedik. :D xx Dúl a láv ! " És egy kép volt hozzácsatolva, amikor Niallel csókolózunk a medencében, én a medence széléhez szorítva, lábaim pedig a derekára fonva vannak.
"@zaynmalik1D : nem hiszem el hogy te még ott is paparazziskodtál :D:D:D komolyan mondom, hihetetlen vagy ! xx "
A többiek is kiírtak pár dolgot.
" @Real_Liam_Payne: csodás nap, csodás emberekkel ! <333 Pancsolás a termálban ! " -ehhez egy kép volt, a nagy csúszdáról. Ha jól láttam éppen Lola és Zayn csúszott az úszógumival.
" @Harry_Styles: Legszebb <3 @Noraxoxo " ehhez is egy kép volt, amikor Nora éppen fagyit eszik, az arca pedig csupa fagyi, és aranyosan mosolyog. Erre én is elmosolyodtam.
" @Louis_Tomlinson: A nehézségek ellenére imádtam a mai napot ! Sok nevetéssel és pancsolással! " - Louis egy képet tett fel, amin Eleanorral vannak. Végül pedig Niall tweetjeit néztem meg.
" @NiallOfficial: utálom a tudatot, hogy másik is szemezgetik a barátnőmet. Figyelem! Ő az enyém ! "
" @NiallOfficial: ma egy bunkó vizi aerobicos srác enyhén szólva rákattant Emmre és Elre... Nem tudom leírni mennyire ideges voltam ! "
" @NiallOfficial : a személy, aki megváltoztatta az életem, és a legcsodásabb dolog ami velem történhetett <3 :) @Emma_Juley " -a képen én és Niall voltunk, amikor kajálni mentünk. Mindektten mosolygunk, a fejünket pedig összeérintjük. Niall kiírása mélyen a szívemig hatolt. Egy másik képet is feltett, amin csak én voltam, amikor napoztam.
" @NiallOfficial: a gyönyörűségem napozott. :D xx "
Én is kiírtam párdolgot.
'' @Emma_Juley: haha. a mai nap tele volt izgalommal, viccel, jó kedvvel és nem kívánatos dologgal. De ennek ellenére csodás volt xxx *-* #1Dandtheirgirlfirends "
Észre sem vettem, és már bőven eltelt 5 perc.
-Niall. Felkelhetsz! -erre hirtelen felült, majd a hátára feküdt.
-Utálok hason lenni. -mosolygott, majd befeküdtem mellé.
-Csodás nap volt, nem? -pusziltam meg az arcát.
-Bizony. -mosolygott. -Kivéve egy két dolgot... -felsóhajtott, majd maga elé meredt.
-Niall...
-Komolyan mondom, ne tudd meg milyen ideges voltam. Kedvem lett volna szétverni a csávót.
-De arra nem lett volna semmi szükség. Nem szabad megadni neki a lehetőséget, hogy miatta mocskoljátok be a hírneveteket.
-Tudom...De...Á, nem érted. Nekem mindennél fontosabb vagy, és nem bírom elviselni, ha valaki bántani akar. Érted? Nem bírom.
-Nagyon szeretlek. Ugye tudod?
-Tudom. -mosolyodott el, majd lágyan megcsókolt.
-Jó éjszakát.
-Neked is, gyönyörűség.

Az éjszaka érdekes álmom volt. Arról álmodtam, hogy Niall leugrik miattam egy szikláról , amiért én Derecet választom helyette, én pedig utána akarok ugrani, de egy üvegfal visszagátol, és csak látom ahogy Niall zuhan, és zuhan, egyre mélyebbre, közben pedig kiabálja, hogy legyek boldog, ha már vele nem lehettem. Borzalmas álom volt! Ahogy kipattantak a szemem, egy ijedt kék szempárral találtam magam szemben. Szaporán vettem a levegőt, éreztem, hogy izzadságcseppek folynak végig a homlokomon. Niall védelmezően átölelt, és a hátamat simogatta, közben pedig puha ajkaival apró csókokat hagyott az arcomon.
-Minden rendben. Csss. Csak rosszat álmodtál... -suttogta.
-Borzalmas volt. -bukott elő a szememből egy könnycsepp.
-Mit álmodtál? -szemei kíváncsiságot és aggodalmat tükröztek.
-L..Leugrottál..Egy szakadékba...Miattam...Mert...  Derecet választottam helyetted. És...Nem mehettem utánad...Egy üvegfal meggátolt...Te pedig csak kiabáltál, hogy legyek boldog...ha már veled nem lehetek.
-Nem kell aggódnod- Ezt jól jegyezd meg! SOHA nem hagylak el. -kezeit az arcomra helyezte, majd lágyan megcsókolt. Még mindig az álmom járt a fejembe, és Niall szomorú arca ahogy kiabál miközben zuhan.
-Ne remegj, drágám. Nyugi, már vége. -próbált nyugtatni. 10 perc múlva sikerült lenyugodnom, és rendesen vennem a levegőt. Borzalmas volt belegondolni, hogy elveszthetem..Őt. Szemeim kezdtek elnehezedni, sikerült visszaaludnom.
Reggel, amint felkeltem Niall nem volt mellettem. Kimásztam az ágyból, majd a földszint felé vettem az irányt. Lassan botorkáltam le a lépcsőn. Amint leértem láttam, hogy a többiek valamin susmorognak. El, Lola és Nora tapsikolnak mint az idióták, Niall pedig csillogó szemekkel magyaráz valamit a többieknek.
-Jó reggelt. -köszöntem álmosan. Hirtelen mindenki rám kapta a fejét, majd zavartan szétoszlottak. -Öm. Minden oké? -kérdeztem félrebiccentett fejjel.
-Persze. Csak...csak a mai próbát beszéltük meg.
-Hát, oké. Reggeli?
-Pulton van a rántottád. -mosolygott Niall, majd egy szájra puszit adott.
-Okés.
Odavonultam a reggelimhez, majd befaltam. A telefonom csörgésére lettem figyelmes. Gyorsan felfutottam az emeltre. Pont sikerült megnyomnom a zöld gombot, mielőtt az illető letette volna.
-Háló? -szóltam bele lihegve.
-Ö..Szia Em.
-Szia anya.
-Minden rendben?
-Igen. Csak futottam mert a földszinten voltam.
-Értem.
-Mizujs?
-Csak azért hívlak, hogy ma elmehetnénk vásárolni. Adam meg apu elmennek horgászni, és azt gondoltam tarthatnánk csajos napot. Úgy is már régen volt. És már hiányzol.
-Ez tök jó ötlet anya! Te is hiányzol.
-Rendben! Akkor...1 óra múlva hazajössz?
-Persze.
-Akkor majd találkozunk. Szeretlek.
-Én is, anya.
Gyorsan lezuhanyoztam, majd magamra kaptam egy egyszerű szerelést.575818_537862046266375_2128414148_n_large
 Egy kis szempillaspirált tettem fel, aztán lementem a lépcsőre.
-Hát te? -nézett rám Niall értetlenül.
-Megyek anyuval vásárolni.
-Itt hagysz? -nézett rám kiskutya szemekkel. Odamentem hozzám, majd egy cuppanós puszit nyomtam az arcára. -Ennyi azért még nem elég. -mosolygott, majd magához húzott, és lágyan megcsókolt.
-Indulnom kell Niall. -kuncogtam.
-Siess haza, rendben?
-Megígérem. -simítottam meg az arcát. Még gyorsan egy szájra puszit adtam neki, majd elköszöntem a többiektől, és elindultam a házunk felé. Laza 15 perc alatt megérkeztem. Benyitottam, majd anyu nyakába ugrottam.
-Azért meg ne fujts. -nevetett anyu.
-Indulhatunk?
-Persze.
Beültünk a kocsiba, majd elindultunk a pláza felé.
-Na és mi újság az én nagylányommal?
-Semmi extra, anyu. Otthon?
-Minden oké. Adam nagyon furcsa nekem, szerintem valami lány van a dologban, de nem mond semmit. Talán te kiszedhetnéd belőle.
-Meglátom, mit tehetek. -kuncogtam. Ez olyan jó lenne, ha Adamnek is összejönne egy rendes kapcsolat. Már elég régóta nem volt normális barátnője... És megérdemli, hogy boldog legyen.
Pár perc alatt meg is érkeztünk. Anyuval betértünk rengeteg boltba, majd egy csomó szatyorral a kezünkben jöttünk ki. Rengeteg új cuccot vettem, anyu pedig mosolyogva ingatta a fejét. De persze azért őt is sikerült rávennem pár jó darabra. dél körül beültünk egy kínai étterembe, ahol azzal szórakoztunk, hogy nem tudtunk pálcikával enni. Már nagyon hiányzott egy ilyen anya-lánya program. Egyszer csak pár lány jött oda hozzánk autogramot és fényképet kérni. Mosolyogva teljesítettem kérésüket, anyu pedig kidülledt szemekkel figyelt ránk.
-Sziasztok. -köszöntem el integetve a lányoktól.
-Ó. Tudod nekem ez újdonság, hogy sztár a lányom. -nevetett fel anya
-Nem vagyok sztár... -túrtam bele zavartan a hajamba. -Tudod, én sosem akartam híres lenni. És most ez olyan furcsa nekem. Érted? De Niall bármit megér. Csak meg kell még jobban szokom, és nem lesz baj. Csak azt nem értem, hogy engem miért szeretnek, amikor nem vagyok se híres, nem éneklek, nem táncolok, nem modellkedek... Ezért nem értem.
-A rajongóknak éppen elég indok az, hogy közöd van a fiúkhoz, és Niallhöz.
-Tudom. Csak azt nem akarom, hogy valaki azt higgye hogy a fiúkat használom fel arra hogy híres legyek, amikor én egyáltalán nem akartam híres lenni.
-Nyugi, Em drágám. Senki sem fog ilyet mondani rólad. -simította meg a alkarom. Lassan a házunkhoz értünk. -Gyere, szerintem apuék már hazaértek. Lepd meg Adamet az ajándékoddal.
Vásárlás közben elhaladtunk egy gitárbolt mellett. Muszáj volt bemennem. Elkezdtem körülnézni, és találtam rengeteg tökéletes pengetőt. Végül Niallnek és Adamnek is választottam egyet. Anyu leparkolt, én pedig ahogy kiszálltam a kocsiból szaladtam is a bejárati ajtó felé. Fel a lépcsőn, balra az első ajtó. Hirtelen lelassítottam. Lassú léptekkel, nesztelenül caplattam be Adam szobájába, aki éppen az ágyon ült, és a laptopjával babrált. Hirtelen ráugrottam, ő pedig hirtelen azt sem tudta hol van.

4 megjegyzés:

  1. Te aztán megadod a módját az írásnak :) Nagyon jó lett a rész, már nagyon vártam. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy tudsz ilyen jól írni. siess a kövi résszel.
    Eszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nem tudod elképzelni milyen jó érzés ezt hallani :') nagyon örülök, hogy tetszik :) köszönöm x
      sietek xx

      Törlés
  2. Nagyon tetszett.*--* Hm nekem gyanúsak egy kicsit a csajok meg Niall.:DD Valamit már terveznek.:D Legalábbis i think.:D
    Siess.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök*-*
      hát...majd kiderül mi lesz :D:D
      sietek xx

      Törlés