2013. augusztus 14., szerda

11. Díj :))♥♥

Köszönöm szépen a díjat




Válaszok a kérdésekre:

1.Mióta blogolsz?És miért? Egy éve, és azért, mert amikor írok, teljesen megnyugszom, ez az, amit szeretek csinálni :) Tudom, nem vagyok jó író, nem fogalmazok jól, sablontörténetem van (mint ahogy minden kritikás oldal mondaná ) de úgy gondolom, senki sem úgy kezd el írni, hogy tökéletes. De az ember fejlődik, minél többet csinál valamit. Számomra az írás egy hobbivá vált, ezt szeretem csinálni, csak sajnos nem mindig akad rá időm.:(
2.A történet valós vagy kitalált? Kitalált.:)
3.Hány blogod van vagy volt eddig? Ez előtt volt egy, ez a második, illetve van egy harmadik :)
4.Mi a rendes kereszt neved? Sára :D
5.Van testvéred? Igen, egy nővérem :)
6.Hány díjad van? Ez a 11.*-**
7.Melyiket tartod jobbnak Happy End,vagy Wrong End?(jó vagy rossz?) Szívem szerint mindig Happy Endet olvasnék, de szeretem megkönnyezni a történeteket, így mindkettő. :) Szerintem ha egy Wrong End -es történetet ír valaki, az érzelmeket tud kihozni az emberekből:) Az egyik blogomon nekem is Wrong End lesz a vég, mert így terveztem, szerintem ez az izgalmasabb :)
8.Kedvenc könyved?Miért? Az utolsó dal♥ AMikor megnéztem a filmet, azonnal kedvencemmé vált. Érzelmes típus vagyok, szeretek sírni a filmeken. És amikor elolvastam a könyvet, még jobban beleszerettem a történetbe. Azért a kedvencem, mert egy gyönyörű történet, szívszorongató, romantikus, és tanulságos egyben.:)
9.Kedvenc énekesed, énekeseid? One Direction tagjai ♥
10.Hobbyd? Gitározás♥ Olvasás♥ Írás♥
11.Van valamilyen furcsa szokásod? Hm.. Magamról nem tudnám megállapítani, egy kívülálló talán jobban tudja :)

3 megjegyzés:

  1. Jajj ne beszélj màr ökörségeket!!;) Igenis jó iró vagy ha sablon töri lenne nem lenne ennyi olvasód!:) Akinek meg nem tetszik az meg se nézze aki nek tetszik az meg olvassa te is tudod :)) Ha bàntó kritikàt kapsz ne is törődj vele hisz az sem perfekt tökéletes akitől kaptad=) Először nézzen magàba !! Amúgy igenis jól csinàlod amit csinálsz és kérlek abba ne hagyd 100-dik rész előtt mert beleőrülök :)) Szóval!";)) csak igy tovàbb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy így gondolod! :o nagyon aranyos vagy :)♥♥ Feldobtad az estém, tényleg! ♥ Még egyszer is köszönöm, amiket írtál! :)xx

      Törlés
    2. Nagyon szívesen:)) szeretem ha fel tudok vidíditani embereket és mèg egyszer , imàdoom a blogod <3<3

      Törlés