2013. augusztus 15., csütörtök

12.Díj :)♥

Köszönöm szépen a díjat Fabulous Meli -nek! :))♥♥


 
 Válaszok a kérdésekre:

1.Melyik a legszebb város,ahol jártál? Egyértelműen London♥♥
2.Van testvéred? Igen, egy nővérem :)
3.Melyik családtagoddal ápolod a legjobb viszonyt? Anyukámmal♥
4.Általában mennyi idő alatt írsz meg egy fejezetet/részt a blogodra? Változó:) Az ihlettől függ:) De olyan 1 órát mondanék.:)
5.Hallgatsz más zenét is 1D-n kívül? Persze! :)
6.Szereted az Éjjel-nappal Budapestet? Nem nézem :D
7.Mit gondolsz Miley Cyrus-ról? Szerintem tehetséges, és nagyon szép lány. Régen imádtam a Hannah Montanat (haha:D) , és már ott is imádtam. Bár hiányolom a régi barna, göndör haját, de ez a rövid szőke is nagyon jól áll neki !:) És a hangját is imádom♥
8.Hány évesen szeretnél családot alapítani? Hm.. Jó kérdés.:) Először legyen egy barátom, aki 3-4-5 v járás után megkéri a kezem, a házasság után pedig bármikor jöhet a baba. 25 éves koromban, szerintem! :)
9.Féltékeny típus vagy? Nem volt még barátom, de voltam már szerelmes (sajnos reménytelenül...) , de akkor is nagyon féltékeny voltam más lányra, akit szédített az illető. Szóval, igen, az vagyok!
10.Van Skype-od? Van :)
11.Szőnyeg vagy parketta van a szobádban?  Szőnyeg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése