2013. augusztus 5., hétfő

9. Díj! :))♥




Nagyon szépen köszönöm a díjat

1. Írj 10 dolgot magadról.
2. Válaszolj a kérdésekre.
3. Tegyél fel 10 kérdést. 
  4. Küldd tovább 10 embernek
1. 10 dolog magamról

1, Nagyon hálás vagyok az olvasóimnak, amiért ilyen lelkesen kommentelnek, és pipálnak! :)♥
2, Szeptemberben kezdem a 10.-et :) 
3, Megkaptam a sikres középfokú nyelvvizsga bizonyítványom *-* (angol) 
4, Nagyon sokat gitározok :)
5, imádok blogokat olvasni :)
6, Szeretek más directionerekkel beszélgetni :)
7, Múltkor olvastam több helyen, hogy lehet, hogy a 1D megy Bécsbe. ÉS HA EZ TÉNYLEG IGAZ AKKOR MEHETEK KONCERTRE MERT 1-1.5 ÓRA TŐLÜNK BÉCS!! *----------------------*
8, #előzőhöz amikor ezt megtudtam a sírás kerülgetett, remegtem, vigyorogtam, és sikítottam :) #fangirlingelésON
9, Szemüveges vagyok :) De most majd mennem kell újra szemészhez, mert eddig nem kellett rendszeresen hordanom, de szerintem most erősebb kell majd, és akkor kontaklencsét kérek :)
10, I'm looking forward to watching This Is Us on the 5th of September! ♥

2, Válaszolok a 10 kérdésre.
 
1. Milyen színű a hajad?
Sötétbarna :)
2. Van testvéred?
Van, egy nővérem.:)
3. Ki a kedvenc énekesed/bandád?
ONE DIRECTION♥
4. Szereted a sulit?
Nem lenne vele bajom, ha nem kéne minden nap 6-kor kelnem és nem kéne tanulni :D De amúgy a barátaim miatt mondhatjuk, hogy igen :)
5. Kedvenc angol neved/neveid?
Fuu. Sarah :D♥
6. Mi a hobbid?
Gitározás, blogolás :)
7. Van legjobb barátod?
Igen ♥ Több is :)
8. Mióta blogolsz?
Egy éve :)
9. Kedvenc évszakod?
Nyár♥
10. Kemping a barátokkal vagy luxus szálloda a családoddal?
Kemping barátokkal :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése