2013. július 17., szerda

6. Díjam.:))♥

Nagyon szépen köszönöm a díjat

11 dolog rólam:
1. Imádom a 1D-t ♥
2. Érzelmes típus vagyok, szeretek sírni a filmeken.
3. Könnyen szerelembe esek, és nehezen felejtek...
4. Nem rég jöttem haza Londonból, és MINÉL ELŐBB VISSZA AKAROK MENNI!! *-*
5. Az angol magazinban, amit vettem benne volt egy kész 1D photoshoot poszterkollekció.:D
6. Imádom a tengert*-*
7. Jelenleg beteg vagyok.:/
8. Imádok gitározni♥
9. Minden álmom, hogy találkozzak a 1D-vel, vagy egy koncertre eljussak.:)
10. Szerintem aki most meghallgatta a BSE-t, az nem igazi directioner. Gondoljatok csak bele, hogy a fiúknak milyen szarul eshetett ez az egész. Rengeteget dolgoztak rajta, erre valaki kiszivárogtatta, és rengetegen megnézték. Ez olyan, mintha dolgoznál egy hónapot a pénzedért, de nem kapnád meg, mert elköltötték helyetted. Neked hogy esne?! Legalább nekünk, directionereknek kéne, hogy annyi legyen bennünk, hogy kivárjuk még azt az 5 kicseszett napot, és csak akkor hallgatjuk meg!!! (ne haragudjatok, de ideges vagyok. És ez csak saját vélemény...)
11.

11 kérdés megválaszolása:

1. Kedvenc 1D számod? Van.:) AZ összes!!!:)
2. Milyen telód van? Samsung Galaxy Ace.
3. Gépet vagy laptopot használsz? Laptop.:)
4. Felnőtt korodban hol szeretnél élni? LONDON ♥
5. Voltál már tényleg szerelmes? Igen... nem is egyszer....
6. Mi a véleményed Demi Lovatoról? Szerintem nagyon tehetséges, imádom a számait, és igazán példamutató egyéniség, nem utolsó sorban gyönyörű! Összeillene Niallel.:) Ja, és imádtam a CampRock-ban is már :D:D
 7. És Selena Gomezről? Ugyan azt, mint Demiről.:)
8. Milyen nyelvet tanulsz? angol:)
9. Kik segítenek téged az írásban? Egyedül írok.:)
10. Mennyi időt töltesz a facebookon? húú.sokat xdd
11. Hány díjad volt eddig? 5.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése