2013. július 18., csütörtök

7. Díj.:)))♥


Köszönöm szépen a díjat



1) Írj magadról 11 dolgot:
1. Két napon belül ez a 2. díjam.:)xx
2. Ma ismét elutazok.
3. Ma állatorvosnál voltam a kutyámmal.
4. Gyűjtöm a pengetőket.:D
5. Londonban olyan karkötőt vettem, aminek egyik oldalán az van ráírva, hogy 'I ♥ London', a másikra pedig 'I ♥ One Direction' :D 
6. A Pimarkban jól bevásároltam *-*
7. Nem szoktam sminkelni magam, csak néha egy kis szempillaspirál.:)
8. A 1D-s ágyneműmben alszom.:3
9. A 9 a szerencseszámom.
10. El akarok jutni Írországba*-*
11. Pirosra festettem a körmöm.:)

2, Válaszolj 11 kérdésre.
 
1. Szereted az extrém sportokat? Igen ♥
2. Ki a kedvenc előadód? (énekes, színész) Szerintem nem kérdés, ONE DIRECTION! :D #directionerforever
3. Hiszel a fiú-lány barátságban? hát...saját esetemből tanulva, nem nagyon... az egyik fél úgy is beleszeret a másikba...
4. Mi szeretnél lenni ha felnősz? Még nem tudom.:))
5. Olvasod a blogom? Még nem, de most elfogom kezdeni ! ^^
6. Írsz/szeretnél írni naplót? Írtam, de egy idő után mindig abbahagyom :D
7. Mi a szerencseszámod? 9.:)
8. Van legnagyobb álmod? Igen. Több is.:)
9. (előző kérdés) Ha igen mi?
Londonban élni, találkozni a 1D-vel, jó munkahelyet kapni, és delfinekkel úszni *-*
10. Hány perc/óra alatt írsz meg egy részt a blogodhoz? változó.:) Ha nagyon megjön az ihlet, akkor megírok egyszerre 2-3 részt is, 1-1,5 óra alatt.:)
11. Játszol valamilyen hangszeren? Igen. GITÁR♥♥ a legkedveltebb hobbim.:) a gitárom pedig a szerelmem, jobban féltem, mint bármi mást.:)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése