2013. július 23., kedd

8. Díj.:)))♥

Köszönöm szépen a díjat














Mióta írsz történeteket? Az első fanfiction-ömet kb. októberben kezdtem, de előtte elkezdtem egy másik történetet is (nem 1D-s), szóval kb. egy éve.:)
A történeted mennyire tükrözi a személyiségedet? Anne tulajdonságainak kb. a fele igaz rám, ugyan olyan idióta és szeremcsétlen tudok lenni mint ő, viszont néha olyan szégyenlős és szótlan tudok lenni, mint Loren.:) (De ez nagyon ritka :D )
Milyen érzelmeket szeretnél kiváltani az olvasóidból? Boldogság, esetleg szomorúság. Hogy egyes részeknél mosolyogjanak, nevessenek, illetve egy nagyon szomorú résznél esetleg könnyezzenek.:) Nincs annál nagyobb öröm, ha az író érzelmeket tud kiváltani az olvasóból.:)
Megfogadod a kritikákat, amiket kapsz? Igen.:) Mert a kritika csak javítani tud a teljesítményemen.:)
Amikor neki kezdtél a történetednek, mire számítottál? Először 1 olvasóm volt, és rettentő boldog voltam, hogy egy valakinek már tetszik a történetem. Amikor elkezdtem, gondolni sem mertem volna, hogy túl leszek a 25.000 oldalmegjelenítésen, illetve 22 rendszeres olvasóm lesz. Nagyon hálás vagyok az olvasóimnak! ♥
Van olyan hely, ahova mindenképpen el szeretnél jutni? Amit nagyon szerettem volna, az London volt, és szerencsére el tudtam oda jutni 2-3 héttel ezelőtt.:) Ezen kívül, nem hiszem.:)
Hány díjad van eddig? Ez a 8.:)
Ha nincs ötleted, mi az ami inspirál? Olyan helyek, ahol már voltam, vagy szeretnék eljutni, olyan történések amik velem is megtörténtek, vagy meg szeretném, hogy történjenek. Illetve, olyan dolgok, amik szeretném, ha velem is megtörténnének ha lesz barátom.:) ( itt a gyertyafényes randevúra gondolok pl.:) )
Van kedvenc blogod? Igen, van.:) Több is :D
Szeretnél tetoválást? Régebben akartam, de úgy gondolom egy idő után megunnám, így nem vagyok benne biztos, hogy szeretnék.:)
Mi a véleményed a blogomról?:) Még nem olvastam, de el fogom kezdeni! :)xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése