2013. május 16., csütörtök

#10 - Medencézés



 Most egy hosszabb részt hoztam , remélem tetszik:))xx
u.i.: ÉN ELHALÁLOZTAM ETTŐL A KÉPTŐL ASDFGHJKLÉ*_______________*


-Ne haragudj, hogy ott hagytalak. -adtam egy puszit az arcára, miközben még mindig tele volt a keze. Lepakolta a szatyrokat, majd a gonosz mosolyáról leolvastam, hogy készül valamire. Elkezdtem hátrálni, majd könyörgően néztem a szőkeségre, de hirtelen megindult felém. Azonnal futásnak eredtem körbe-körbe a házban, Niall pedig szorosan loholt utánam. Végül két kéz a derekamra fonódott, majd felkapott az ölébe, én pedig sikítani kezdtem.
-Tegyél le! -kalimpáltam, de az udvar felé vitt. Előre láttam, hogy ennek nem lesz jó vége. -Niall! Ugye nem... -nem tudtam befejezni, mert elmerültem a vízben. Gyorsan feljöttem a víz alól, majd a nevető Niallt pillantottam meg.
-Utállak! -köpködtem a számból a vizet, majd megpróbáltam ledörzsölni a szemem alól az elfolyt szemfestéket.
-Úgy nézel ki mint egy halott menyasszony.
-Rendben Horan. Ezzel nincs vége. -megpillantottam az ajtóban Louis, majd kacsintottam egyet neki jelzésként. Szépen lassan Niall mögé osont, majd egy pillanat alatt a szőke barátom is a vízben landolt.
-Isten nem bottal ver, drágám. -röhögtem ki, majd lég pacsiztam Louisval. Niall hátracsapta a haját, majd megszabadult vizes felsőjétől, kidobta azt a medence szélére, és felém kezdett úszni.
-Ha én levettem, úgy illik, hogy te is levedd. -utalt a felsőmre. Hevesen ráztam a fejem, majd elkezdtem a kimászó felé úszni. Már pont felléptem a létrára, amikor hirtelen két kéz visszahúzott, és ismét a vízben kötöttem ki. Niall szorosan a derekamra helyezte kezét,  elkezdte felfelé húzni a pólóm, de én sikeresen ellenálltam. Beleharaptam a vállába, mire felszisszent és elengedett, ezért gyorsan kimásztam a medencéből. A patron álló Louis jót szórakozott rajtunk, majd miután Niallel összenéztünk, ugyan arra gondoltunk. Megvártam míg a szőkeség is kiszáll a vízből, és egyből rontottunk neki a kacagó Louisnak, így egyszerre hárman csobbantunk a vízbe.
-Ti mi a ****-t csináltok?! -zsörtölődött Louis, miután feljött a víz alól.
-Szeretünk Lou.-mentem oda hozzá, és megakartam ölelni, de ő lenyomott a víz alá. Ez bosszút követelt, ezért ráugrottam a hátára. Ebből egy nagy vízi csata keletkezett, majd ezt meghallotta Liam is, és egy "BOMBA!" kiáltás után belecsapódott a vízbe. Ezt Harry sem hagyhatta szó nélkül, így ő is csatlakozott. A fiúk kidobták a vizes farmerjaikat, illetve pólóikat, én pedig csak a pólómat dobtam le. Előkerültek a nagy matracok, illetve az úszógumik is. Ezáltal mint az óvodások a partról nekifutva próbáltunk ráugrani a matracra, aminek az lett az eredménye, hogy mindenki a vízben kötött ki. A fiúk valamit összesúgtak, majd mind az 5-en egyszerre kezdtek el közelíteni felém.
-Fiúk..Héj..Mit csináltok?!
De mire feleszméltem, már fel is kaptak, majd kivittek a partra, és lendületből behajítottak a medence közepére. Amikor felértem a víz alól, csak egy mondat jutott eszembe.
-Még egyszer! -ujjongtam, a fiúk meg furcsán néztek, majd inkább visszacsobbantak a medencébe. Nagyon jót tett a hideg víz a felforrósodott bőrünknek, mivel legalább 40 fok volt odakint. Egyszer csak egy lány hangra lettünk figyelmes. Egy barna hajú, gyönyörű lány állt az ajtóban, és rajtunk mosolygott. A fiúk összenéztek, majd egyszerre szaladtak ki a lányhoz. Arcáról a mosoly hirtelen lefagyott, majd mire észhez kapott az 5 fiú már a kezében tartotta a lányt.
-3...2...1...
És a vízben érkezett. A szeméről lefolyt a szemfesték, gyönyörű göndör haja teljesen kiegyenesedett és az egész arcát eltakarta. Louis odament a lányhoz, valamit súgott a fülébe, majd megcsókolta. Komolyan, olyan aranyosak voltak, hogy élvezet volt őket nézni.
-An, ő itt Eleanor Calder, a barátnőm. -mutatta be büszkén Louis a lányt.
-Szia, Eleanor vagyok. -öleltük meg egymást a vízben.
-Anne. De szólíts csak simán An-nek, örülök, hogy megismertelek.
-Ahogy látom te sem úsztad meg. -kuncogott, mire kérdően néztem rá. -Nagyjából ahányszor lány jön, mindenképp a medencében végzi. -nevetett.
-Ezt jó tudni. -mosolyodtam el.
-És te vagy Niall barátnője? Láttam az újságot, és... -nem tudta befejezni,mert Niall közbeszólt.
-Nem a barátnőm. -jött oda mellém, majd átfogta a derekamat az egyik kezével. -A legjobb barátom, gyerekkorom óta. -puszilta meg a homlokom.
-Ó, értem. -mosolygott kedvesen Eleanor.
Még legalább 2 órán keresztül pancsoltunk, amikor már mindenkinek összeráncosodott a bőre a víz miatt, kiszálltunk, majd szétterültünk a fűben. Élveztük, ahogy a meleg napsütés égeti a vizes bőrünket. A fiúk elkezdtek futkosni, illetve kergetőzni, mert Louis megint kiakasztotta Harryt, mi pedig Eleanorral elvonultunk a napágyakhoz, és beszélgettünk. Nagyon lökött az a csaj, pont mint én, szóval nagyon jól kijöttünk. Elmesélt egy csomó mindent a fiúkról, Niallről, illetve azt is, hogyan jöttek össze Louisval.
-És veled meg Niallel mi a helyzet?  -lökött oldalba.
-Amikor kicsik voltunk, és Mullingarben laktunk szomszédok voltunk. És persze legjobb barátok. Aztán el kellett költöznünk, Londonba. Egy ideig tartottuk a kapcsolatot, amikor meg Niall bekerült az X-Factorba elhanyagolt. Nem válaszolt az üzeneteimre, nem is keresett semmi. Nagyon szomorú voltam. Aztán most találkoztunk egyik nap Londonban teljesen véletlenül. Aztán elrohantam tőle, mert a düh eluralkodott rajtam, hogy nem is foglalkozott a barátságunkkal, pedig tudtam, hogy ez felesleges volt, mert hiszen még is csak híresek, nem is értettem, mit gondoltam, hogy egy világsztár megmarad a legjobb barátom... Aztán eljött hozzánk, és nem tudtam rá haragudni. Annyira hiányzott a sok hülyeség, a bizalma, mindene.
Mindent elmeséltem El-nek, egy csomó közös hülyeséget Niallel, illetve az eddigi pár napot.
-Értem. Ez tényleg nagyon durva, hogy ennyire szoros a kötelék köztetek. Így kívülről komolyan olyan, mintha...
-..mintha járnánk, tudom. -sóhajtottam egy nagyot. -Mindenki azt hiszi, pedig csak legjobb barátok vagyunk. Nem tudnék többet elképzelni Niallel...Félteném a barátságunkat. Tudod, kiskoromban szerelmes voltam belé... -sütöttem le a szemeimet, és egy kicsit elpirultam.
-Jaj, ez de aranyos. -kuncogott El. -És most?
-Nem szeretem, ez egyértelmű. Vagy is úgy nem szeretem, mint szerelmet. Imádom, mint barátot.
-Értem...És ő hogy van veled?
-Egyértelmű, hogy ő is barátként tekint rám. És ez így jó. Mindegyikünk barátként néz a másikra, ez által nem lesz gubanc. -mosolyodtam el.
-Értem. Pedig Niall nagyon boldognak tűnik. Amint rád néz fülig ér a szája.
-Hiányoztunk egymásnak. És most jöttünk rá.
Még egy ideig beszélgettünk Ellel, majd Louis ordított a kert másik végéből, hogy menjünk enni, mert már így is kihűlt a kajánk. Eleanorral egymásba karolva kezdtünk el szökdelni, mind addig amíg el nem estünk. Röhögve fetrengtünk a földön.
-De béna vagy. -mondta nekem még mindig nevetve.
-Te is.
Végül felvettem a hátamra, majd így rohantunk be a fiúkhoz, akik elkezdtek rajtunk nevetni.
-Jól egymásra találtatok. -kuncogott Louis, majd egy csókot nyomott barátnője szájára.
-Egyel kevesebb a kaja. -jött rá Liam.
-Nem baj. Majd Niall megosztja a kajáját An-nel, ugye Niall? -nézett vigyorogva Zayn Niallre, aki megfogta a saját részét, majd magához ölelte, mint egy kisbabát.
-Tudod, hogy szeretlek An, de EZ AZ ENYÉM! -tört ki, mire mindenki felnevetett.
-Én megosztozok Eleanorral. -intettem Elnek, hogy jöjjön hozzám, majd vigyorogva ugrált mellém. Nekiestünk a kajának. Őrült sültkrumpli verseny vette kezdetét, amit azt hiszem én nyertem, mert az én hajamban volt a legtöbb krumpli, Niall pedig a földön mászkált és összeszedte a leesett darabokat, miközben morgott, hogy "elvesztegetjük a értékes kaját". Miután sikeresen kiszórakoztuk magunkat, kiszedegettem a krumplit a még félig vizes hajamból, Niall segítségével.
-Klóros krumpli. Hmm. -nyammogott, én pedig elmosolyodtam rajta.
-Idióta. -adtam egy cuppanós puszit a pofijára.
Mivel még mindegyikünk vizes ruhában volt, ezért elment mindenki átöltözni. Eleanor Louisval ment, én pedig Niallre néztem boci szemekkel. Értette a célzást. Megragadta a kezem, majd a szobájába ráncigált.
-Választhatok én? Légyszi. -ugráltam, és húzkodtam a kezét, majd egy szemforgatás után bólintott. -Imádlak. -öleltem meg, majd a szekrényéhez léptem. Rengeteg ruha volt benne, komolyan. Elámulva néztem, majd végül kivettem egy "Free Hug"-os pólót, és egy boxert, mert az szolgált jelen állás szerint rövid gatyának. Tumblr_mflwksnaxa1r10751o1_500_large Elmentem a fürdőbe, levettem a vizes ruhadarabjaimat majd belebújtam Niall ruháiba. A pólónak kellemes Niall illata volt, a jellegzetes férfi illata. Egy pillanatra elvesztem a gondolatban, ahogyan beszippantottam a parfümöt. Gyorsan kimentem, majd Niall teraszára teregettem a dolgaimat, hogy megszáradjanak.
-Jól áll a pólóm. -kacsintott, majd karjaiba zárt. Játékosan beleharaptam a bicepszébe, mire a fájó területhez kapott, és sunyin rám nézett. El akartam futni előle, de ehelyett, elém állt és megakadályozta. Át akartam futni a keze alatt, de megfogta a két karom, és ledobott az ágyra, majd fölém került, két kezemet pedig leszorította. Én csak kuncogtam, fejünk közt pedig csak körülbelül 5 centiméter volt. Komoly arccal nézett rám, majd egy puszit nyomott a homlokomra, és leszállt rólam.
-Hát ez aztán büntetés volt. -nevettem ki.
-Mást szerettél volna? -vigyorgott kajánul, miközben egyik szemöldökét felhúzta.
-Nem mondtam. -vontam vállat, majd lefelé vettem az irányt, de Niall visszarántott magához, majd a hátára vett, így szambáztunk le a lépcsőn.
-Gyííí! -visítottam, de a szerencsétlen szőke barátom begyorsított ennek eredményeképpen a csempére lecsöpögött vízcseppek miatt megcsúsztunk, és akkorát borultunk, hogy csúsztunk pluszba még 2 métert. Eleanor ijedten futott hozzánk, mi pedig csak felnevettünk szokásosan.
-Niall, az izomtalan mindenedet! Nem azt mondtad, hogy elmész gyúrni? -fogtam a könyököm, közben az szőkén nevettem,
-Ezt ne rám kend! Ha nem csöpögött volna ki annyi víz a hosszú hajadból, akkor nem esünk el! -simogatta a térdét, amire egy nagy lila púp keletkezett pillantok alatt.
-Kérsz rá gyógypuszit? -másztam oda hozzá, majd úgy bólintott, mint egy 3 éves kisfiú. Egy puszit adtam a térdére, amire elmosolyodott.
-Már is jobb. -elővette a féloldalas mosolyát, majd felterpeszkedett. -Komolyan, te veszélyes vagy rám. Mindig miattad esek el. -rázta a fejét, majd leült a kanapéra. A fiúk még mindig röhögtek rajtunk. Niall lehuppant az utolsó szabad helyre, majd széttárta a karjait, és egy "így jártál fejet" eresztett. Persze ezt nem hagyhattam annyiban, nekifutásból behuppantam Niall és Liam ölébe, akik nagyot nyögtek az ütés hatására.
-Azt hiszem nem lesz gyerekem. -fogta Liam az érzékeny területét, mire csak felnevettem.
-Ne haragudj! Az ír fiút okold! -mutogattam a személyre, akinek az ölében ültem éppen. AZ említett  elkezdett körülnézni, majd értetlen fejet vágott, mire megforgattam a szemem.
-Drágám,nem az eszedért szeretünk.-fogtam két kezem közé az arcát.
-Most megsértődtem. -vágta be a durcit, majd lehajtotta a fejét. Kezemmel megemeltem az állát, de a feje nem mozdult. Végül meghúztam a haját, mire akkorát visított, hogy leestem az öléből.
-De szerencsétlen vagy! -röhögött ki.
-Hányadszorra esel ma el? -röhögött Zayn.
-Öm..Sokadszorra?! -gondolkodtam el.
-Üvegezzünk! -vetette fel az okos ötletét Louis.
-NEM! -vágtam rá. -Nem megyek bele, mert megint végig kell futnom az utcán félmeztelenül. -morogtam, mire a többiek felnevettek.
-Szerintem vicces volt. -vigyorgott a göndörke -És az nem is üvegezésnél volt.
-Na, gyere, vicces lesz. -fogta meg a kezem, majd nagy nehezen beleegyeztem.

6 megjegyzés:

  1. Annyit röhögtem :DD
    Nagyon jó lett.:) SIEEEEEEEEEESSSSS.<3

    VálaszTörlés
  2. ennek örülök :D:D:D:D
    köszönöm :)xx sietek ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett, hogy ez ilyen vicces rész lett. Arról meg ne beszéljünk, hogy An milyen szerencsétlen... xDDD xxx

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy tetszett ^^
    :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Ma kezdtem el a blogod olvasni, és eddig nagyon tetszik.! (: jó humoros rész lett, az egészet végig mosolyogtam. Várom a következő részt.! :D
    xx

    VálaszTörlés
  6. sziaa:)
    ennek nagyon örülök:)xx
    sietek xx

    VálaszTörlés