2013. május 14., kedd

#9 - Kávézás

Tumblr_mjkno9jjgd1rt370po1_500_large

Amint odaértünk az irodához, egyre jobban izgultam. A táskámban nálam volt a fényképezőm, Niall kezét olyan erősen szorítottam, hogy néha már fel-felszisszent.
-Hé, An, nyugi, nem marad vérkeringésem. -vigyorgott, majd magához ölelt. Elengedtem a kezét, majd kezeimmel átfogtam a derekát, fejemet a mellkasába nyomtam. Így ültünk még legalább vagy 5 percen keresztül, amikor mondták, hogy mehetek. Félve felálltam, megigazítottam a szoknyámat, vettem egy nagy levegőt, majd elindultam. AZ ajtó előtt még visszanéztem, és Niallre pillantottam, aki mindkét hüvelykujját felemelte, jelezve, hogy jó leszek. Beléptem, majd egy kedves , 40 év körüli asszonnyal találtam szemben magam, aki az íróasztalánál ült. Bemutatkoztunk, feltett pár kérdést, megmutattam neki pár képemet, majd a tanulmányaimról kezdett kérdezgetni. Igazából ezt egy nyári munkának gondoltam, de ha nagyon megtetszik, és jól keresek vele, akkor azt terveztem, hogy otthagyom a sulit, és itt maradok. A beszélgetés közben sikerült feloldódnom, majd a nő, akit egyébként Melissának hívtak mondta, hogy azon múlik, hogy felvesznek-e, hogy elküldenek egy rendezvényre, ahol én leszek a fotós, és ha tetszenek nekik a képek, akkor felvesznek. Ez a munka amúgy is arról szól, hogy ünnepségről-ünnepségre küldenek, és nekem csak kattintgatnom kell a vendégek között, esküvőkön beállítani a férjet és a feleséget.
Miután elköszöntem Melissától, és megadtam neki a telefonszámom, kimentem, ahol Niall idegesen trappogott. Amint meglátott egy kérdő pillantást vetett rám, majd egy mosolyt dobtam neki, ő pedig megkönnyebbülten sóhajtott.
-Na milyen volt?
-Szerintem jól ment. El kell mennem egy rendezvényre, és ott kell majd fényképezgetnem. És ha tetszenek nekik a képek, akkor felvesznek. -mondtam fülig érő szájjal, majd megöleltem Niallt.
-Ennek nagyon örülök. Biztos jó lesz. És azt...esetleg nem mondta, hogy melyik rendezvény?
-Nem. Azt említette, hogy valami jótékonysági, de a pontos dátumokat majd holnap küldi.
-Értem.
-Amúgy nem ülünk be egy kávéra? -vetettem fel az ötletet, mert nagyon megkívántam egy finom kávét illetve a gyomrom is éhezett egy muffinra.
-Menjünk. -mosolygott, majd belém karolt, és elindultunk a Starbucks felé. Egy kis sarokasztalhoz ültünk le a rendelt dolgainkkal. Én egy nagy latte machiato-t rendeltem kettő csokis-vaníliás muffinnal, Niall pedig egy cappuchinot, három extra csokis keksszel. Persze nem engedte kifizetni az én részem.
-Niall! Utálom ha meghívnak. -tettem keresztbe a kezeimet.
-Nem érdekel, én vagyok a pasi én hívlak meg most és kész. -kacsintott rám.
-Te nem pasi vagy, te egy ártatlan kisfiú vagy, aki Calvin Klein alsót hord elég rég óta. -nyújtottam rá a nyelvem.
-Ezt honnan tudod? -nézett rám kikerekedett szemekkel.
-Ugyan Niall. Én mindent tudok. -kuncogtam.
-És arra akartál az előbb kilyukadni, hogy nem vagyok férfi? -emelte fel a szemöldökét.
-Mert nem is vagy férfi! -nevettem ki.
-Ó,igen? -ezzel felállt, majd beült mellém, és elkezdett csikizni. Én persze sikongattam amit az emberek nem néztek túl jó szemekkel.
-Niall, ne! Ezt utálom! -nyögtem ki, amikor már a könnyeim is folytak.
-Mond, hogy férfi vagyok!
-Jó,jó..Féfi vagy!
-Már is jobb. -hagyta abba, én pedig beleütöttem egyet a hasába. Hirtelen az ajtóból 3 ismerős hangot hallottam meg. Ashley, Rebecca és Margaret.  Vad integetésbe kezdtek, én pedig visszaintegettem nekik, majd odarohantak hozzánk. Átmásztam Niallön, majd szorosan megöleltük egymást a csajokkal.
-Nem láttunk már egy hete! -tette csípőre a kezét Ash.
-Ne haragudjatok. Majd bepótoljuk -mosolyogtam, majd leültem. -Üljetek le.
-Ó, látom nem egyedül vagy. -tolta fel napszemüvegét Becky , és jól végigmérte Niallt.
-Sziasztok, Niall vagyok. -mutatkozott be a szőkeség.
-Rebecca Roberts.
-Ashley Lee.
-Margaret Huston.
-Héj. -csillant fel Ash szeme. -Te voltál An legjobb barátja, nem-de? Az írországi fiú, a One Directionből.
-Pontosan. -bólogatott Niall.
-Húú. A húgom nagy fanotok. Írsz neki egy autogrammot kérlek?
-Persze. Mi a neve?
-Dorothy.  -Niall fogott egy szalvétát, majd alá firkantotta, és ráírta, hogy Dorothynak.
-Ezer hálám. Na de szerintem menjünk csajok, ne zavarjuk meg a randijukat. -kuncogott az idióta barátnőm.
-Ez nem randi. -nevettem fel. -Legjobb barátok vagyunk.
-Ó. Akkor ez esetben...Ráérsz ma este, szépfiú? -kérdezte Nialltől, mire mindannyian felnevettünk, csak Niall nézett értetlen fejjel. -Csak vicceltem, ne vedd komolyan. Láttad volna a fejed.
-Na, mi megyünk. Sziasztok. -tolta az ajtó felé Becky és Margaret a röhögő Ashleyt, aki látványosság volt az egész kávézóban.
-Ne haragudj értük, elég idióták. -kuncogtam.
-Hát...-nevette el magát. -Mondanám, hogy nem, de akkor hazudnék. De inkább meg sem szólalok, mert a fiúk sem valami "eszes" gyerekek.
-Az nem kifejezés, mennyire.
-Nem megyünk el hozzánk? Nézhetnénk valami filmet.
-Én benne vagyok, de előtte ugorjunk haza, mert nem érzem a lábam ebben a cipőben, a fenekem pedig folyton úgy akar dönteni, hogy inkább kilátszik a ruhámból.
-Hmm.
-Hülye. -boxoltam vállon a mellettem ülő fiút, mire csak felnevetett, majd pár perc múlva hazaindultunk. Otthon nagyon gyorsan magamra kaptam egy egyszerű szerelést, majd a zsebembe dobtam a telefonom, és indultunk is Niallhöz.
 Large
-Hercegnő. Út közben ne vigyünk haza valami kaját? Éhes vagyok.
-Nem rég ettünk Niall. -nevettem fel.
-Nem baj. A fiúk úgy sem csináltak semmi kaját valószínűleg. Nando's ?
-Menjünk a McDonald's-ba! -néztem rá kiskutya szemekkel, mire csak kinevetett, majd bólintott egyet.
-Nem lehet neked ellenállni... -mondta olyan halkan, hogy én is alig hallottam meg.
Az eladó néni az autós mekinél elég furcsán nézett ránk, mivel rendeltünk 6 Big Mac menüt, 6 fagyival.
-Szerinted azt hiszi, hogy kettőnknek rendeltük? -suttogtam Niallnek.
-Lehet. De elég szigorúan néz ránk. -itt elkezdte utánozni a néni furcsa arckifejezését, mire felnevettem, és nem bírtam abbahagyni, Niall meg csak utánozta tovább. A végére, már a karomat harapdáltam, hogy abbahagyjam, de nem sikerült. Szerencsére nemsokkal azután kiadták a rendelésünket, és hajthattunk tovább Niallékhez.
-Te nem vagy normális. Határozottan nem!- nevettem még mindig.
-Most mért? Csak azt csináltam amit ő.
-Idióta. -ráztam meg a fejemet, majd mosolyogva kezdtem kémlelni az út menti bokrokat az autóból. Észre sem vettem, hogy megékeztünk. Niall kinyitotta nekem az ajtót, mire pukedliztem egyet.
-Köszönöm uram, a csomagokat kérem tegye le az asztalra. -ezzel befutottam a házba, otthagyva szegény Niallt a sok kajával.
-Sziasztok! -köszöntem, majd hirtelen Louis rontott nekem úgy, hogy elestünk.
-Ne haragudj. -nevetett, majd leszállt rólam, és megpillantottam a törölközőben futkározó Harryt, ideges arckifejezéssel. Azt hiszem Louis tett valamit.
-Louis! Add vissza a kedvenc alsómat! -kiabált Louisra, aki csak szaladgált össze vissza a házban. Harry futólag intett egyet, majd  futva Louis után indult. A nappaliból előlépett a fejét csóváló Liam, majd elkezdett nevetni rajtam, ahogy törökülésben ülök a földön.
-Esetleg a kanapé nem kényelmesebb? -kérdezte még mindig mosolyogva, majd segített felállni.
-Hát, nem is gondolkodtam rajta.
-A mi kis írünket hol hagytad?
-Hát.. -vakartam meg a fejem, majd pont ekkor lépett be Niall 4 óriási szatyorral a kezében, amiben mind kaja volt, és gonosz pillantást tettem rá. Be kellett vetnem a szép nézésemet.


4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett a rész. már várom h vmi alakuljon köztük xx

    VálaszTörlés
  2. köszönöm,örülök, hogy tetszik :))x
    hát...nem akarok előre semmit sem elárulni, de lesznek még benne meglepetések :D

    VálaszTörlés
  3. Sziamiaa. Lol, de utálatos ez a köszönés.:o :D
    Hm, nagyon nagyon tetszett.:D Niall milyen kis cuki már.:DD Azért észre lehet venni, hogy tetszik neki Anne.. legalábbis az tuti h ráizgul.:DDDDDDDDDDDDDDD YAY.:D
    Nagyon siess ám.<3 A díjakat pedig nagyon köszönöm.<3 IMÁDLAK. x

    VálaszTörlés
  4. szia:'DDDx
    ennek nagyon örülök:))x
    majd kiderül mit hoz a jövő...:D
    sietek xx igazán nincsmit♥

    VálaszTörlés