2013. május 18., szombat

#11 - Felelsz vagy mersz?



 Large
Körbeültünk, én Eleanor és Niall mellett. Az első pörgetés Zaynre esett, aki mert.
-Kedves Zayn. Kiabált ki az ablakon, hogy "Louis Tomlinson a világegyetem legszexibb pasija"
Zayn felállt, majd teli torokból kezdte el üvölteni, mire egy lány visszakiabált, hogy "Úgy van!" (?) mi pedig egy erőteljes röhögésben fulladtunk ki. A következő pörgetés Harryre esett.
-Harold drágám. Felelsz vagy mersz?
-Merek! -dörzsölte a kezét.
-Rendben. Akkor mivel Eleanorra nem uszíthatlak rá, egyedül An maradt, szóval terepezd fel a száját belülről. -Harry kajánul elvigyorodott, majd felém  közelített.
-Héj! Nekem nincs beleszólásom? -kérdeztem.
-Nincs! -mondták egyszerre, majd a göndörke egyre közelebb jött, majd megcsókolt. Gyorsan eltoltam magamtól. Nincs bajom Harryvel, de azért nem szívesen csókolózok mindenkivel. Mondjuk, meg kell vallani nem volt olyan rossz. A többiek megtapsoltak minket, én meg csak vállat vontam, és pörgettem. AZ üveg Eleanornál állt meg.
-Drágám. Felelsz vagy mersz?
-Én? Merek! Egyértelmű!-nevetett.
-Rendben. Akkor...Egyél meg erotikusan egy banánt. -erre mindenki felnevetett, El pedig rohant a konyhába, majd végrehajtotta a feladatot.
-Úgy látszik Louis barátom jó munkát végzett. -veregette meg Harry Louis hátát, mire El tarkón vágta a bongyort. Rólam tudni kell, hogy mindig hülye feladatokat találok ki, és mindent bevállalok. Na jó, azért nem mindent, olyan durvákat nem, de azért benne vagyok a bulikban. A következő pár pörgetés mindegyike Louisra ment, aki amikor már negyedszerre kapott szemét feladatot kezdett elege lenni. Aztán Harrynek I'm sexy and I know it táncolnia kellett alsóban az ablakban (aminek jó pár járókelő örült), Zayn tejszínhabbal pingálta ki Louis arcát, Liam kifestette a szempilláját El szempillaspiráljával, Zayn egymás után lehúzott 3 felest, Niallnek ki kellett bírnia, hogy csikiztük, stb. A pörgetés újra rám esett.
-Meg se kérdezd. Merek. -nevettem.
-Rendben. Akkor csókold meg ír barátunkat! -hangsúlyozta ki minden szavát a mondatnak Louis.
-Na ne már. 1. Miért mindig én csókolózok? 2. Ne várjátok hogy a legjobb barátommal fogok smárolni. -tettem csípőre a kezem, és elnevettem magam.
-Te vagy szingli lány, mit vársz? -vont vállat Louis. -És a feladatot meg teljesítened kell, vagy rosszabbat kapsz.
-Rendben. -gyorsan odafordultam Niallhöz, aki zavartan nézte a padlót, majd gyorsan egy puszit nyomtam az arcára.
-Héj! Ez csalás!
-Nem. Ez is csók, arccsók. Sajnálom. -vontam vállat, majd pörgettem.
Még 1 óráig játszottunk, amikor Louis sms-t kapott a banda dobosától, hogy ma buli lesz nála, és hogy várja a csapatot szeretettel.
-PARTY TIME! -üvöltötte Niall, miközben furcsán ír táncot járt, amin mindenki nevetni kezdett..
-All day, all night!
-DJ MALIK? DJ MALIK! -csatlakozott Zayn is.
-Nos, lánykák, akkor ma buli lesz. -ölelt át minket Eleanorral Louis.
-De a meghívás csak rátok szól. -mondtam.
-Nem. Josh jó fej, és ilyenkor mindig mindenki visz magával más embereket is, így lesz nagy a parti. Szóval jössz velünk, édes.
-Hát, rendben. Akkor viszont hazamegyek átöltözni. Eleanor eljössz velem? -néztem az említettre, és a kezét rángattam, hogy mondjon igent.
-Persze, te idióta! -nevetett, majd megölelt.
-Kocsival vagy? -kérdezte.
-Nincs kocsim.
-Akkor megyünk az enyémmel. -lóbálta az ujjai között a kulcsot.
-Na akkor mi elmentünk skacok, majd jövünk. -küldtem a kezemmel egy puszit, majd  El megcsókolta a barátját. Mentünk volna ki az ajtón, de két kéz visszahúzott.
-Nekem nem elég a "légpuszi", én igazit kérek. -suttogta a fülembe, mire elmosolyodtam, majd egy cuppanóst nyomtam az arcára.
-Már is jobb. -mosolygott elégedetten, majd elengedett. -Ja, és 8-ra megyünk értetek. -kiabálta még utánunk. Felmutattam a hüvelykujjam, jelezvén, hogy rendben. Beültünk El kocsijába, majd El házához vettük az irányt, ahova gyorsan felfutott, majd 3 perc alatt lent is volt egy nagy táskával, benne a sminkcuccaival, ruhájával és cipőjével. Az úton végig beszélgettünk, nevettünk, majd énekeltünk a rádiós számokra, illetve táncoltunk. Vagyis, ugráltunk az ülésben, az a megfelelő szó arra amit csináltunk. Miután hazaérkeztünk, anyu már otthon volt.
-Szia anyu.
-Szia. -puszilt meg. -Szia kedvesem. -intett Eleanornak.
-Jó napot. Eleanor Calder. -fogott kezet anyuval El.
-Szerbusz, hívj csak Rosenak. -anyu úgy mosolygott mint egy idióta. Mindig szívesen fogadta a barátaimat.
-Anya, tudod Niall egy bandában van. És a bandából való Louisnak a barátnője Eleanor. Ma bulizni megyünk, jó?
-Rendben. Akkor menjetek készülődni.
Felrohantunk a szobámba, majd El jól szemügyre vette.
-Gyönyörű a szobád!
-Köszönöm. -mosolyogtam, majd a gardróbba mentem, ruhát keresni.
-El, gyere segíts már légyszi, mit vegyek fel?
El azonnal ott termett mellettem, majd elkezdett keresgélni a ruháim között.
-Hú. Neked aztán van ruhád. Nem mintha én panaszkodnék, imádok vásárolni... -kuncogott.
-Én is. Akkor azt hiszem meg is beszéltük, hogy egyik nap elmegyünk.
-Ez csak természetes. -kacsintott, majd egy kis keresgélés után előkapott egy miniruhát. Az volt az egyik kedvencem.
-Hú. Ez iszonyat dögös. Ha ezt felveszed el fogod hódítani...-de itt abbahagyta.
-Kit?-néztem rá értetlen fejjel.
-Akárkit. -nevetett fel, mire csak a fejemet ráztam.
 Original_large
Begöndörítettük tökéletesre a hajunkat, egymást kisminkeltük, ami nem ment könnyen , mert mindig röhögtünk valamin, így a mozgás hatására folyton elkenődött a szempillaspirál, illetve a szemhéjfesték. De nagy nehezen sikerült megoldani. Aztán felvettük a ruhánkat, rá a cipőket, majd késznek nyilvánítottuk magunkat. Csináltunk egy közös képet, úgy mondván az első közös képünket, majd lefeküdtünk az ágyamra, és bekapcsoltuk a gépemet. Még volt időnk, ezért felnéztünk Twitterre, bekövettük egymást, majd zenét hallgattunk és hangolódtunk az estére. Pontban nyolckor dudált előttünk az ajtó. Eleanorral lerohantunk a lépcsőn, amiből majdnem megint esés lett, de szerencsére meg tudtam kapaszkodni a korlátban. Elköszöntem anyutól, majd kiléptünk az ajtón. Ahogy beültünk a kocsiba, a fiúk jól végigmértek minket, majd füttyentettek. A kocsiban volt egy szőke hajú lány is, mint kiderült Perrie, Zayn barátnője. 
735163_574990062524980_419579872_n_largeVégül mellé, és Niall mellé kerültem be. Egy kicsit szűkölködtünk, de jó volt a hangulat. Perrie is nagyon jó fej csaj, vele is ellehet hülyéskedni. Unaloműzés képpen "ki bírja tovább bent tartani a levegőt" játszottunk, amit folyton Perrie nyert.
-Ez nem ér. Tuti hogy úszó voltál. -nevettem, mire a fejét rázta.
-Veszíteni tudni kell, drágám. -tette a kezét a vállamra, mire csak gonoszan néztem rá, majd elnevettük magunkat. Aztán egymás combját csipkedtük, amiből szintén egy verseny alakult. Végül már mindegyikünk lába teljese piros foltos volt, majd büszkén bejelentettem, hogy:
-NYERTEM! -ujjongtam.
-Te nem vagy normális.-rázta a fejét Perrie. -Pont ezért szeretlek! -ölelt meg. AZ út alatt vele is nagyon jól összebarátkoztam. A többiek főként minket néztek, vagy éppen rajtunk nevettek.
-Komolyan An, elhülyíted a barátnőm. -röhögött Zayn.
-Az enyémet már elhülyítetted! -fogta a fejét Louis.
-Héj! Nem igaz! Ők hülyítenek engem! -védtem meg magam, de erre mindenki csak kiröhögött.
-Tudod, hogy szeretünk. -ölelte át a vállam Perrie.
-Látom..-zsörtölődtem, majd megérkeztünk. Végre friss levegőhöz jutottunk. Egy nagy házat pillantottam meg, dübörgött a zene, rengeteg kocsi állt a ház előtt, és orbitális embertömeget láttam.
-Wow! -nyögtem ki, majd Niall átkarolta a derekam, úgy mentünk be. 



6 megjegyzés:

  1. 'Kedvesem'már itt is.:DD
    Na a részről annyit, h fucking perfect!
    Megint jókat kacagtam.:DD
    Siess.<3 x

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D
    jjaj de cuki vagy ♥ örülök,hogy tetszik.:)))x
    :D
    sietek xoxo

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett :) A részekkel mindig megmosolyogtatsz :D siess xxx

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy tetszett :))x
    :D:D:D
    sietek xoxo

    VálaszTörlés