2013. május 3., péntek

#2 - A nagy találkozás



 Large
-Anne! -kiabált anyu a földszintről.
-Igen?
-Gyere le!
Kimásztam az ágyamból, leraktam a laptopomat, majd leszaladtam a lépcsőn.
-Miért szóltál?
-Csak hogy ma elmegyünk apuval Jane-ékhez.
-Oké. Mikor?
-5-re. Majd csak későn jövünk. Vigyázz a lakásra, és ne szökj el. -mosolygott anyu. Jane, és a férje Lewis anyuék gyerekkori barátja. Sokszor szoktak találkozgatni egymásnál. Szerintem aranyos dolog, hogy ennyire megtartják a barátságukat. Amúgy van egy fiuk, George, aki 18. Szoktunk beszélgetni, jó fej srác. Jól is néz ki, de jelenleg nincs szükségem egy barátra. Tökéletes nekem egyedül is.
Jut eszembe, még nem is mondtam el alap dolgokat magamról. A nevem Anne Alice Alley. Igen, vicces, hogy a mnogramom A.A.A. A szüleim vicces kedvükben lehettek...18 éves vagyok. Itt Londonban járok iskolába, amit nagyon szeretek. Az egész suliból mindenki ismer mindenkit, és sokszor megyünk partizni együtt. Komolyan, szerintem ritka az ilyen jó társaság. Legjobb barátom nem annyira van, mert nem tudok közülük választani. Talán akiket különösen kiemelnék, az Ashley, Rebecca és Margaret. Ez sem igazán legjobb barátság. Annyi hogy nagyon ritkán elmegyünk együtt vásárolni, vagy beülünk valahova. Velük a kezdetektől fogva nagyon egy húron pendülök. De amióta elkezdődött a nyár szinte egyáltalán nem találkozunk. Mindenki vagy nyaral, vagy a barátjával/barátnőjével van. Egyke vagyok, ezért anyuék nagyon féltenek mindentől, és próbálnak mindent megadni, amit nem szeretek. Azt hiszik ha elkényeztetnek, attól jobb lesz nekem, pedig nem. Háziállatom a 3 aranyhalam, Emy, Amy, Imy. Anyuékkal jól kijövök, de nem nagyon szeretek velük mindenről beszélni. Mégis csak tini vagyok, a dolgaimat a barátaimmal kell megbeszélnem, nem a szüleimmel. Anyuék sokszor dolgoznak, amit nem bánok, mert szeretek egyedül lenni. Nagyon gondolkodom az elköltözés dolgon. Anyuékkal is beszéltem, és kicsit félve, bár belegyeztek. Szóval ha minden igaz, akkor pár héten belül kiválasztjuk az albérletemet, ami közel van a sulihoz, és egyedül fogok benne lakni. És persze anyuék finanszírozzák. Szerencsére a megélhetéssel nincs problémánk. Nagyon szeretek adományozni. Ugyanis ha meglátok az utcán egy hajléktalant vagy egy szegény kisgyereket, teljesen meghasad a szívem, és nem bírom ki hogy ne segítsek neki. Borzalmas látni, hogy néhány ember milyen körülmények között él...Senki sem érdemli meg azt a módot. Mindegyikünknek ugyan úgy joga van boldogan élni, nem nyomorban. Alapjába véve nagyon vidám típus vagyok, és mindenbe benne vagyok (persze azért vannak határok) , de egyben nagyon érzékeny is, ami sokszor nem jön kapóra. A hangulatom nagyon gyorsan képes megváltozni.  Tudom, hogy az én koromban megesik, de nagyon zavaró tud lenni. Szeretek ismerkedni, szimplán magamat adom és szerencsére a legtöbb ember azonnal megkedvel. Nagyjából ennyit rólam.
Visszabaktattam a szobámba, ahol villogott az "1''-es a facebook-omon. Ashley írt, hogy menjek velük bulizni. Sajnos ma nem tudok menni, hiszen anyuék elmennek, és ha nincsenek itthon úgysem engednek el. Visszaírtam neki, majd beraktam egy filmet. Imádom, hogy nyár van, és minden nap azt csinálok amit akarok, nem kell tanulnom. Szinte csak most kezdődött a nyár, még rengeteg szabadidőm van. Egy kicsit elszundítottam, mert arra lettem figyelmes, hogy anya kiabál lentről.
-Elmentünk An! Legyél jó! Ha valami baj van telefonálj! Puszi.
És az ajtó csattant is. Ránéztem az órámra, 16.35. Felvettem magamra egy rövidnadrágot illetve egy toppot pár kiegészítővel, a fülhallgatóm rácsatlakoztattam a telefonomra, feltettem a napszemüvegem és nekivágtam London utcáinak. Szeretek Londonban sétálgatni. Olyan megnyugtató az egész. AZ ajtón kiérve megcsapta az arcom a nap sugara, ami felettébb jólesett. Sétálgattam, majd megakadt a szemem a fagyisnál. A gyomrom korgott egyet, majd úgy éreztem muszáj lesz megennem valami finom hűsítőt. Édes tölcsérbe kértem egy kókuszt, egy csokit, meg egy karamellát, majd sétálgattam tovább. Igen, elég sokat eszek. Felettébb érdekes, hogy nem látszik meg rajtam. Persze ennek nagyon örülök, hiszen annyit eszek amennyit akarok. Bármit. Nincs olyan nap, hogy ne ennék csokit vagy gumicukrot. Mindig megkívánok valamit, vagy csak hozattatok anyuékkal. Miután végeztem a fagyival, sétálgattam tovább, és a kedvenc parkomhoz értem. Közben azon gondolkodtam, hogy vajon milyen érzés lehet repülni. Bizony, vannak érdekes gondolataim. De hát ha egyszer érdeklődöm a hülyeségek iránt? Az egyik padon 2 fiú verekedett valamiért, mellettük pedig 3 másik szakadt a nevetéstől, és bátorították társaikat. Éppen mellettük haladtam el, amikor egy mondtad megfogta a figyelmem.
-Add vissza a répámat Niall James Horan, különben elveszem a Nando's VIP kártyád! Hallod? -a lábam földbegyökerezett. Az a Niall? Hiszen...Őt is így hívják...
-Niall?! -kérdeztem inkább magamtól, de kicsit hangosabbra sikeredett. 3 fiú hirtelen rám nézett, az arcom pedig enyhe pírt vett fel. Azonnal leesett. Ők a One Direction.
-Szólt valaki? -kérdezte Niall, miközben le sem vette a szemét a 'párbajtársásról'.
-Egy lány. -válaszolt azt hiszem Harry, miközben alaposan végigmért, és elmosolyodott. A göndör hajáról felismerem, hiszen velük van tele az újság. Még mindig nem láttam Niallt, mert eltakarta a 3 fiú Őt, és az 5. tagot.
-Pillanat, addig készíts képeket a többiekkel, addig ezt lerendezem.
 A 3 fiú már épp be akart állni a fényképhez, Zayn még a féloldalas mosolyát is elővette.
-Na, előveszed a telefonod?
-Nekem nem kép kell! -csattantam fel egy pillanatra, mire a többiek furcsán néztek rám. Erre a kijelentésemre Niall és a verekedőtársa Louis is rám kapta tekintetét.
-An?! -lepődött meg Niall. Az álla a földet koptatta, amilyen fejet vágott. Nem akarta elhinni, hogy komolyan én vagyok. Hiszen már olyan rég óta nem láttuk egymást. És még is megismert! Hirtelen lelökte magáról Louist, és felállt. Elém lépett, körülbelül fél méterre volt tőlem, amikor megállt. Én is szótlanul néztem. Tényleg teljesen megváltozott. Nem a kis tejföl szőke hajú kisfiú volt, aki régen. A haja tökéletesen beállítva, a fogai tökéletesek, az arca pedig idősebbnek tűnt. Még így is magasabb volt nálam egy fejjel legalább. A szívem egy hatalmasat dobbantott. Hirtelen végigfutottak az agyamon a közös emlékeink, illetve az iránta való érzelmeim. Elmosolyodtam, amire Niall hirtelen felém futott, és olyan erősen megölelt, hogy szinte levegőt sem kaptam.
-Jézusom! Nem hiszem el hogy ez te vagy ! Uram atyám! Nem láttalak ezer éve ! Anne! Azonnal mesélned kell magadról! -mondta, miközben el sem engedett. Fejem a mellkasába fúrtam, úgy szorítottam én is őt. Illata azonnal elragadott. Férfias volt, és nagyon jó. A lábaim megremegtek alattam. Még mindig nem akartam elhinni...Hogy annyi idő után újra láthatom, az akkori életem szerelmét! Szerintem nem lehet leírni, amit akkor éreztem. Nem tudom mennyi ideig szoríthattuk egymást, de egyszer csak villámszerűen csapott belém a felismerés...hogy Niall teljesen elhanyagolt. Hirtelen felindulásból ellöktem magamtól, amire arcáról lefagyott a mosoly, és kérdően nézett rám.
-Nem válaszoltál...Lassan másfél éve hogy nem  beszéltünk. Megígérted, hogy legjobb barátok leszünk örökre, de te elfelejtettél...Nm is kerestél, az üzeneteimre meg nem válaszoltál. -szemeimbe könnyek gyűltek, ahogy hozzá vágtam a szavakat.
-An...Én... -itt elakadt. Levette a pillantását rólam, és a cipőét kezdte fürkészni.
-Te? -vártam a válaszára.
-Én...Sajnálom.
-Niall. Kár sajnálnod. Ami volt megtörtént. Már nem tudsz változtatni rajta. Csak hogy tudd. Komolyan azt hittem, hogy mi talán...örökké barátok maradunk. De tévedtem.
Ezzel a lendülettel meghátráltam, és futni kezdtem. Hallottam, hogy mögülem Niall kiabál, hogy "An, várj! " , de nem akartam visszafordulni. Hiába jutottak eszembe a közös emlékeink, ezeket eltiporta az érzés, hogy nem érdekeltem. Hogy otthagyott. Hogy nem tartotta be az ígéretét. Én komolyan azt akartam, hogy találkozzunk. Erre tessék..Mindent felkavart bennem, ami volt. Nem tudtam volna visszamenni hozzá, könnyes szemekkel és úgy tenni, mintha mi sem történt volna. Végül azt vettem észre, hogy egészen hazáig futottam. Bementem, majd lefeküdtem az ágyamba, majd előtört belőlem a sírás. Magam sem tudom, miért lettem ilyen érzékeny. Ellenkezőleg, örülnöm kellett volna, hogy újra látom Niallt, de én még is inkább a haragot éreztem. Pedig meg kellett volna értenem. Világsztárok. Miért pazarolta volna rám az idejét, amikor alig van így is szabad perce? Nem szabadott volna úgy lehordanom. Egyáltalán nem is szabadott volna kiakadnom...Még a telefonszámát sem tudom. És lehet, hogy ismét nem fogom látni ki tudja hány évig. Ezt elszúrtam...Ismét. Miért rontok el mindent?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése