2013. június 16., vasárnap

#26 - Kínos helyzet



 Sziasztok!:)
Először is meg szeretném köszönni a több mint 10.000 oldalmegjelenítést*---* Nagyon boldog vagyok.:') 
 Niall | via Facebook

Felérve nem hittem a szememnek. A busz belülről gyönyörű volt (kívülről is). Mintha egy luxus szállodába érkeztem volna. Bőrülések,plazma TV, zenelejátszó, koktélbár, minden! Ámulásomból Eleanor ölelése szakított félbe.
-El sem hiszem, hogy itt vagy! -ujjongott, majd kézen fogott, és befelé kezdett húzni. Volt egy 3 ágyas kabin, illetve az 5 ágyas. Amint megláttam, hogy El a hármasba vezet elmosolyodtam. Az egyik alsó ágyon le voltak pakolva El cuccai, fölötte Perrie. A másik még üres volt. Ledobtam oda a táskámat, majd elterültem az ágyat.
-Jézusom! Ez...Ez...Hihetetlen! -terültem szét még jobban a szatén ágyneműn, amin a lányok felnevettek. Pár perc ámuldozás után kimentünk a többiekhez. A szobákon keresztül kellett menni (mert ugye a miénk van leghátul) láttam, hogy a fiúk cuccai egy-egy ágy mellett le vannak szórva. Egyből felismertem ki hol fog aludni.
-Hogy tetszik? -kérdezte mosolyogva Liam.
-Ez elképesztő! Nem tudom elhinni, hogy itt vagyok! Imádlak titeket! -ugráltam, mint egy 3 éves kisgyerek. Mindegyikük a kanapén ült, amikor elindult a busz. Kitekintettem az ablakon, majd integettem a szomorú anyukámnak és barátomnak. Egy könnycsepp gördült le az arcomon. Liam termett mellettem és biztatóan megölelt.
-Ne aggódj, felvidítunk mi. Illetve majd találkozhattok sokszor. -kacsintott, mire elmosolyodtam. Perrie és El a barátaikkal merültek el a csókcsatában,  Harry és Niall pedig őket parodizálták, amire feltört belőlem a röhögés.
-Jaj, de szeretlek Niall, kérlek csókolj meg! -nyávogott Harry, majd megölelték egymást.
-Sosem engedlek el, baby. -tettette a sírást Niall.
-Na jó... Azt hiszem hosszú hónapok elé nézünk... -ingatta a fejét Liam.
-Emberek! -üvöltött fel hirtelen Harry, mire mindenki ránézett. -Megkezdődött a turné! Bulizni kell! Mindenki tapsolni kezdett. Hirtelen egy idősebbnek tűnő ember lépett be hozzánk.
-Nem lesz itt bulizás Harry... -ingatta az ujját Harry előtt, mire Harry egy "te csak azt hiszed" nézéssel ajándékozta meg. -Szia, gondolom te An vagy, én Paul vagyok. -nyújtotta a kezét, amit elfogadtam.
-Örvendek. -mosolyogtam.
-Nos, itt vannak a turné állomások, illetve a szabad napok, szállodák, minden .-tartott a kezébe egy nagy köteget. -Nézzétek át ha akarjátok, ha meg nem akkor az nem az én bajom. És akkor tisztázzuk a szabályokat. Egy: nincs bulizás a buszin. -nézett Harry felé .-Kettő: nincs sokáig a WC-n ülés. -itt Niall felé biccentett.-Három: nincs szex a buszon. -itt ismét Harry felé nézett, illetve Zaynnék és Louisék felé.
-Meglátjuk, mit tehetünk.-vont vállat Louis, majd megcsókolta barátnőjét, aki az ölében ült. Liam tanulmányozni kezdte a papírokat. A szemem kikerekedett, ahogy végignézte a listán. Legalább vagy 50 koncert volt felírva, illetve az összes hotel *****-os volt.
-Húúú. -ennyit tudtam kinyögni. -Ez igen.
 *
Lassan 5 órája utazunk. Hihetetlen, milyen gyorsan telik az idő. Harry az italbárban kutakodott, El és Louis Lou ágyában voltak összebújva és aludtak, Zayn és Liam X-Boxoztak, Niall az ágyában fekve nyomogatta a telefonját, Perrie pedig a kanapén terült el, és nevetve nézte barátját ahogy játszik. Teljesen elálmosodtam, ezért a szobánk felé vettem az irányt. Miközben mentem tekintetem találkozott Niallével. De gyorsan visszatért a képernyő leséséhez. Befeküdtem az ágyamba, majd lehunytam a szemem és gondolkodtam.
Hirtelen arra keltem fel, hogy megérkeztünk valahova. A busz leállt. Hú, szépen elaludtam jó pár óráig. Álmosan kinyújtóztam, majd Eleanor robbant be és lehuppant mellém.
-Megjöttünk Amerikába! -rángatott, hogy ébredjek fel. Egy vigyor terült el az arcomon, majd kipattantam az ágyamból. Sietve rohantam a busz ajtaja felé. Leérve egy 5 csillagos luxus szállodát láttam meg. Az állam a földet verte, ahogy közelítettünk. Beérve a szálloda pont ugyan olyan csodás volt , mint kívülről. Paul elkérte a kulcsokat, majd kiosztotta.
-Hogy lesznek a szobák? Kétszemélyesek, szóval válasszatok. -mondta Paul. Perrie és Zayn legfoglaltak egy szobát közösen. Zavartan hajtottam le a fejem. A legrosszabbra készültem, hogy tuti, hogy Niallel fogok egy szobába kerülni...
-Én leszek Annel. -állt hirtelen mellém Eleanor, majd kivett egy kulcsot Paul kezéből. Louis kérdően nézett a barátnőjére, én szintúgy. De egyben nagyon örültem is neki, hiszen El tudta, hogy nem akarok kellemetlen helyzetbe kerülni, és velem alszik Louis helyett. Ez nagyon kedves tőle. De nem akartam, hogy Lou mérges legyen rám vagy rá. Végül El egy nyugodt pillantást küldött Lou felé, aki vette a lapot és Harryt ölelte át féloldalasan. A másik szobában pedig Liam és Niall maradt, Paul pedig egyedül. A mi szobaszámunk a 212 volt. Benyomtuk a liftben a 4- emeletet, majd csak ámuldoztunk, amikor megérkeztünk a szobába. Minden óriási volt. Középen egy nagyon nagy francia ágy, óriási terasz (amiről látni lehetett a szabadság szobrot) , konyha, nagy fürdő, minden.
-Jé-zu-som. -nyögtem ki, majd Ellel összenéztünk, és egyszerre vetettük be magunkat az ágyunkba.  -El, figyelj. Nagyon aranyos tőled, hogy velem vagy, de Louis nem fog kiakadni? -kérdeztem félve.
-Ugyan, ezen ne rágódj. Egy: nem lehetek együtt az egyik legjobb barátnőmmel? Kettő: mivel éppen most van meg nem akarom megnehezíteni Louis dolgát. -mosolygott. Hirtelen megöleltem, amit azonnal viszonzott. A bőröndöket kipakoltuk az ágyak mellé, de nem pakoltunk ki belőle, mert elméletileg csak 3 napig leszünk itt. A előszedtem a fényképezőmet (amin már volt pár kép a turnébuszról, meg a fiúkról) majd jó néhány fényképet lőttem az erkélyről. Eleanorral pár közöset is csináltunk, de csak egy sikerült teljesen értelmesre.
-Ez aranyos lett! -mosolygott El, és a közös képünket nézegette.
-Igen. -bólogattam elismerően. Ekkor Perrie, Zayn és Louis robbant be a szobába.
-Helló! Na milyen a hely?
-Oltári! -kiabáltuk egyszerre Ellel. Perrie levetődött az ágyunkra, majd megjegyezte, hogy kényelmesebb mint az övék.
-Pezz. Ugyan olyanok a szobák. -kuncogott El mellettem.
-Nem baj. Ez akkor is jobb.
-Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én megsülök. 15 perc múlva a medencénél? -vetette fel az ötletet Louis, majd szorosan átölelte barátnőjét. Hevesen bólogattunk, majd mindenki kiment a szobánkból. Ellel gyorsan felöltöztünk, majd lemostuk a szemfestékünk, hogy az ne mosódjon le a vízben, majd elvettünk a fürdőből 2 törölközőt, és lementünk a medencéhez. Óriási volt, nem hazudok. Alig volt pár lélek  lent, azok is vagy idősek voltak, vagy pedig szerelmes párok. Eleanorral leültünk az egyik napozóágyhoz, majd vártunk a többiekre. Elsőként Perrie és Zayn robbant be, majd őket követte Harry és Lou, a végén pedig Liam és Niall. Mindenki lepakolta a telefonját és a törölközőjét egy-egy napágyra, majd becsobbantunk a vízbe. Jól esett a hidegség a meleg bőrünknek. Még csak most kezdődött el az utazás, de már mindenki nagyon fáradt volt. Olyan furcsa érzésem volt... Hiányzott valami...Vagyis, valaki, aki átölel, azt mondja hogy szeret, és velem együtt alszik. Drew...Megpróbáltam kizárni a gondolatokat a fejemből, majd inkább a srácokra koncentráltam.
-Mi van veled? -jött oda hozzám Louis, az örökös hülyülőtársam, majd átkarolta a vállam. -Teljesen kedvetlen vagy.. Hol van az én Annem? Az az életvidám idióta csaj?
Igaza van. Miért változtam meg ennyire? Ennyit számítana egy pasi? Rengeteg barátomat azért vesztettem el, mert a pasijaikkal voltak helyettem. Én nem akarok ilyen lenni! Magamra erőltettem egy műmosolyt, majd játékosan beleboxoltam Louis hasába. Hirtelen kintről meghallottam hogy csörög a telefonom. Fly Projext, Musica. Ez Drew lesz. Imádja ezt a számot, ezért ezt állítottam be az ő hívására. Kirohantam a medencéből, majd gyorsan felvettem a telefonom, és leültem egy messzebbi napozóágyhoz.
-Szia drágám. Már most nagyon hiányzol... -hangjából hallatszódott a szomorúság.
-Te is nekem. Örülök, hogy hívtál. -mosolyodtam el.
-Hogy vagy? Megérkeztetek?
-Igen. Amerikában vagyunk, a szobában Ellel vagyok és látni a Szabadság szobrot! Nagyon király! Öt csillagos a hotel, és teljesen luxus. Hihetetlen. -ecseteltem boldogan.
-Örülök, hogy tetszik.Képzeld...
Dreval még vagy 10 percen keresztül beszéltünk, mindent elecsetelt ami vele történt ez alatt az alig egy nap alatt. A fiúk kiabálása miatt kellett leraknom. Nagy vigyorral az arcomon mentem vissza a vízbe.
-Na látom már is felüdültél. -hevesen bólogattam, majd elnevettem magam. Magam sem tudom min... Ezt teszi a szerelem? Nem tudom...
-Azt hiszem valaki szerelmes. -kuncogott Perrie, mire elpirultam.
-Ohó! Ez tuti szerelem! Milyen vörös lettél! Rák-rák-rák-rák!-üvöltötte Louis, mire nevetve az arcába fröcsköltem a vizet. -Ezt visszakapod. -köpte ki a szájában lévő kortyokat, majd gonoszan felém igyekezett. Hátrálni kezdtem, míg nem a medence széléhez értem. Mellettem balra Louis jött.
-Niall fogd le! -kiabált Louis Niallnek, aki fel sem fogta mit kértek tőle, csak amikor Lou már másodszorra mondta el neki. Egy vigyorral az arcán indult el felém, majd lefogta a kezeimet.
-Niall.. Ne.. Engedj el.. -mondtam neki, de csak mosolyogva megrázta a fejét. Louis odaért hozzánk, majd kitépett Niall fogásából, és a vállára vett. Nevetve próbáltam ütni a hátát, hogy tegyen le, de nem tette. A hátam mögött füttyögést hallottam, amit egy laza bemutatással nyugtáztam. Louis a partra vitt, majd lendületből beledobott a vízbe. Ahogy feljöttem egy Harryvel találtam szemben magam.
-Szia szépségem.-kacsintott, majd ő fröcskölt egy adag vizet az arcomba. Itt elkezdődött a háború! Mindenki mindenki ellen volt. Pár perc múlva Zayn felkiáltott, hogy "ÁLLJ!" mire mindenki abbahagyta, és az említettre nézett.
-Elég már, így is tönkretettétek a hajam...- mondta szomorúan. Egymásra néztünk, majd egyszerre szakadt fel belőlünk a röhögés. Eleanor hosszú haja teljesen az arcába lógott, és úgy nézett ki mint Samara. Elkezdett morogni, és össze-vissza császkálni a medencében. Persze ezt is röhögéssel nyugtáztuk.
*
Éppen a hajamat fésülgettem, amikor El szólt, hogy menjünk vacsorázni. Egymásba karolva indultunk el lassan, úri nősen a vörös szőnyegen, egymásra néztünk majd elnevettük magunkat.
-Verseny?
-Kihívás elfogadva. -kacsintott. Hihetetlen tempóval kezdtünk rohanni a lépcső felé. Röhögve, magassarkúban rohantunk, végig szinte egy tempóban. Ahogy az étterem ajtajához értünk még jobban begyorsítottunk, egyszerre siettünk az asztaloz ahol a többiek ültek már. Előnyre tettem szert ahogy El kerülgette az embereket, és már közel voltam a célhoz, amikor valakinek nekimentem, és egyszerre borultunk el a földön. A ruhámon valami nagyon meleget éreztem. Kinyitottam a szemem, és egy ideges és zavart Niallel találtam szemben magam. Pár pillanatra csak bámultuk egymást.
-Ö...Leszállnál? -nyögte ki végül. Hirtelen leugrottam róla, és megpróbáltam feltápászkodni. A srácok mindannyian majdnem megszakadtak a röhögéstől. Niall is felállt, majd a ruháját méregette, ahol a leves, hús és krumpli terült el. Szikrákat szóró szemekkel nézett rám, mire felnevettem,.
-Te megőrültél? A értékes kaját elpazaroltam miattad! És most így egyek csupa foltos ruhával? -kérdezte idegesen, és a sült krumpli darabokat pusztította a pólójáról. Ahogy végignéztem magamon, én sem néztem ki jobban. A dekoltázsomban sült krumpli szálak és egy csirkecomb lógott ki, a ruhám pedig csupa leves és szósz. Hát szép, mondhatom. Hirtelen Niall közelebb lépet hozzám, majd "kihalászta" a csirkecombot, és majszolni kezdte. A kezére csaptam és szúrós tekintettel néztem rá.
-Ez a minimum, amiért fellöktél! És különben sem hagyom hogy a fincsi csirkét kidobd. -kacsintott, majd felszedte a tányérját a földről, és újra az ételes pulthoz ment. Ja, igen, egyébként önkiszolgálós a vacsora, svédasztal van. Mindenféle finomsággal, vagy 20 fajta süti,hús, köret, leves. Ahogy az asztalunk felé indultam, az arcom még mindig vörösben pompázott, amitől a srácok még jobban nevettek.
-Hú. Itt aztán forrósodott a helyzet. –szólt közbe Harry a kezét dörzsölgetve.
-Befogtad, vagy én fogjam be a szád? –kérdeztem idegesen, majd leültem Perrie mellé.
-Majd én befogom neked. –kacsintott. Mikor leesett mire is értette, a szemem kikerekedtek. Egy fintort vágtam, majd gúnyosan felnevettem.
-Álmodban Stlyes.
-Ne legyél már ilyen baby. –kuncogott. –Tudod, hol van a hotelszobám. –kacsintott újra.
-Ha terveztek valamit, akkor szóljatok mert nem fogom végighallgatni. –szólt közbe Louis.
-Nem tervezünk semmit! Nincs az az isten, hogy én Harryvel bármit is terveznék. –álltam fel idegesen az asztaltól, majd a kajás pulthoz mentem. Tettem salátát, csirkecombokat és rizst a tányéromra, majd visszamentem az asztalunkhoz, ahol Niall már valami furcsa mosollyal az arcán nézett rám.
-Veled még beszélnünk kell. –súgtam oda neki szúrós hangon, mire kicsit meglepődötten nézett rám. Visszaültem Perrie mellé, aki még mindig kuncogott az előbbi eseményen.
-Komolyan mondom, nem is te lettél volna.
-Bizony…kellett valami felfordulás. 


4 megjegyzés: