2013. június 15., szombat

FIGYELEM! :))

Sziasztok!:)
Tudom, hogy kicsit korai, meg minden, de nem bírom ki, hogy ne rakjam fel. :D Na szóval, miután befejeztem ezt a blogot, amit most írok, nem szabadultok meg tőlem (haha) :D Ugyan is ugyan itt elkezdem majd a következőt, aminek ma készítettem el a Trailerét.:) (életem első Trailer készítése volt) . Szóval nézzétek meg, mondjátok el a véleményeteket is :) Az a történet egy kicsit más lesz, mint amiket eddig írtam, a trailer is elég szomorú, a blog sem lesz más.:)
sok-sok puszi xoxo

íme a link: 


https://www.youtube.com/watch?v=x7GGE0wBnsg

6 megjegyzés:

  1. EZ A TRAILER VALAMI FANTASZTIKUS.❤

    VálaszTörlés
  2. nagyon örülök, hogy tetszik*--*
    nagyon sokat dolgoztam vele, így nagyon jól esik hallani, hogy valakinek tetszik:))x

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jónak igérkezik!Nagyon várom már

    VálaszTörlés
  4. Úristen ez nagyonjó!!!! kezd már eeeeel:))
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik*--*
      hát, majd csak a mostani után :D de lehet, hogy előbb elkezdem, majd meglátom:))

      Törlés