2013. március 30., szombat

2. Díjam *--*


Megkaptam a 2. Díjamat *--* nagyon köszönöm







Szabályok

1.Írj magadról 11 dolgot
2.Válaszolj 11 kérdésre
3.Írj 11 kérdést
4.Küld tovább 11 blognak
 
1. 
-15 éves vagyok.:)
-Van 2 kutyám.
-A szülinapomra kaptam a barátnőimtől One Direction-ös képeslapot (asdfgh*-*) illetve egy Niall rajzot (asdfgh*-*) <3
-A Twittert sokkal jobban szeretem mint a Facebook-ot. :)
-Minden álmom, hogy delfinekkel ússzak*-*
-Nincs olyan nap, hogy ne hallgassak One Directiont, illetve ne nézzek róluk videókat és képeket.  :)
-Nyáron megyek Londonba. *-*
-Szintén minden álmom, hogy eljussak egy 1D koncertre, és hogy találkozzak velük! <3
-Imádok gitározni. :)
-Szívesen fogadnék pár rendszeres olvasót és több kommentet. :/:)
-Imádom a tejet.*-* 

2.
1. Mi fogott meg a One Directionbe? - Igazság szerint, én a Little Things után lettem directioner. Előtte nem is nagyon ismertem a fiúkat, sőt, nem is törődtem nagyon velük, mert úgy voltam vele, hogy mindenki odáig van értük, akkor én csak azért sem leszek olyan. Aztán meghallottam a Little Thingset, és úgy éreztem muszáj rájuk keresnem. Megnéztem az X-Factoros videókat, a zenéiket, életrajzukat, és annyira megtetszett bennük, hogy nem adták fel, összetartottak, bíztatták egymást, és nem törtek meg. A zeneszövegekről ne is beszéljünk, milyen gyönyörűek. És az összes számuk nagyon megtetszett. Aztán egy kis idő után ott tartottam, hogy nem bírtam ki, hogy ne nézzek róluk videókat, vagy hogy ne hallgassam a zenéiket. És kijelenthetem, hogy SOHA nem bántam meg, és nem is fogom, hogy directioner lettem. Teljesen megváltozott az életem, ennek az 5 idióta, imádnivaló fiúnak köszönhetően. :))
2.Kedvenc fagyi? -karamell, kókusz *-*
3.Kedvenc modell?-Palvin Barbi. Szerintem gyönyörű és nagyon tehetséges.*-*
4.Perrie, Danielle vagy Eleanor a kedvenc? Miért? -Eleanort mondanám. Nekem nagyon szimpatikus, és nagyon kedves lány. :) Elsőre is ő volt a legszimpatikusabb. :)
5. Hány blogot olvasol?  -13 :D
6.Voltál már külföldön, ha igen hol? -Igen.:) Horvátország, Egyiptom.
7.Kedvenc kultúra? -fúú. jó kérdés. hű leszek a hazámhoz, legyen a magyar :D
8. Real Madrid vagy Barcelona? -nem vagyok nagy focis, szóval egyik sem :)
9.Van örök ellenséged? -Van...
10.Hány éves vagy? -15 :)
11.Szereted a töltött káposztát?:3 -Igen :D:D

3.
1. Mióta vagy directioner?
2. Mi a legnagyobb álmod? 
3. Melyik 3 szóval jellemeznéd magad?
4. Mióta blogolsz? 
5. Mi az, ami feltétlenül szükséges a boldogságodhoz?
6. Miből van több neked? Fiú vagy lány barátból?
7. Hiszel a szerelem első látásban?
8. Hol volt az eddigi legemlékezetesebb nyaralásod?
9. Milyen háziállatod van, és milyet szeretnél?
10. Ha választhatnál bármilyen telefont, milyet választanál?
11. Szoktál sírni a filmeken? :) 
 
4.
Bo 
Lux 
 

4 megjegyzés: