Miután mindenki bejött, megebédeltünk, majd eldöntöttük, hogy ma elmegyünk a városba. Norával az ugyan olyan ruhaszettünkeb öltöztük (több is van), ami ezúttal egy feket top volt rövidgatyával, fekete Vans cipővel és a vicc kedvéért I <3 1D-s karkötővel.
A lányok ruhája:

Amikor a fiúk megláttak minket ők is megjegyezték, hogy olyanok vagyunk mint az ikerk( mi kétség, nagyon hasonlítunk), majd egy nagyot röhögtek a karkötőnkön. Vidámparkba mentünk. Mindegyikünk nagyon jól érezte magát. Niallel elég sokszor elkeveredtünk a többiektől, mert vagy hot-dogot akart enni, vagy vattacukrot, vagy nyalókát, stb. De nem baj. Végül visszataláltunk. Többen odajöttek hozzánk hogy képet csináljanak a fiúkkal, és meglepetésünkre velünk is. Furcsa dolog egy sztár barátnőjének lenni. Minket miért szeretnek? Nem tettünk semmit. Nem vagyunk tehetségesek, nem léptünk fel egy ismert tehetségkutatóba, nem jelent meg egy lemezünk sem. Érdekes. Csináltunk egy csomó képet is. Némelyik elég viccesre sikeredett, pl. amikor Louis a nyakamba ült (alig bírtam el) , vagy amikor én Niall és Harry vállán álltam, ami lég ijesztő volt, mert féltem, hogy leesek. Nagyon jól telt a napunk. Bementünk a Nando's-ba TÖBBSZÖR is kajálni, mert az édes drága egyetlen szerelmem éhes volt mindig. Egy térnél voltunk, amikor Louis elüvöltötte magát, hogy "KEVIIIN! GYERE VISSZA!!!", mivel egy csoportnyi galamb repdesett fel meg le. Mi csak szakadtunk a röhögéstől, Louis pedig sírást tettetve kergette a galambokat. 15 perc után megunta, nekünk pedig már fájt a hasunk a röhögéstől.
-Kevin...Kevin..Kevin itt hagyott. A szemétláda! -jött oda hozzám egy ölelésért Louis, és a műkönnyeit törölögette.
-Ha én is sírást TETTETEK akkor én is kapok ölelést? -nézett rám kiskutya szemekkel Zayn.
-Gyere ide te hülye! -öleltem meg.
Amikor hazamentünk, olyan este 7 lehetett, amikor jött Louis ötlete, hogy mennyünk el bulizni.
-Megint? -kérdeztem. -Ha jól emlékszem a multkori is elég jól sikerült... -nevettem.
-Jó, na. Kell egy kis kikapcsolódás. És jó zárása lenne a napnak. -kacsintott.
-Rendben. Én benne vagyok. Ti? -kérdeztem.
-OkééÉ! -hangzott a tömeges válasz.
Nora előbb hazament egy cuccért, meg hogy szóljon Paulnak. FÉl óra múlva vissza is jött, majd elfoglaltuk Niall fürdőjét. Kellett hajmosásra, sminkelésre, öltözésre, stb. Az én ruhám kicsit merész volt, mert egy nagyon rövid fekete és volt a hasánál egy kivágás, illetve színes csíkok a széleinél. Noráé annyira nem volt merész mint a enyém, az övé teljesen fekete volt. Mindegyikünk begöndörítette a haját, és fekete füstös szemeket csináltunk egymásnak.2 óra alatt el is készültünk. Amint lementünk a fiúk most mégjobban csorgatták a nyálukat.
-Ö..Én most..Nem tudok megszólalni.. -nyökögte Niall. Egy puszit adtam az arcára.
-Azta. Ez aztán nem semmi! -nézett végig rajtunk Louis. Harry csak perverz mosollyal nézegette Norát.
-Egy kicsit merész, nem de? -nevetett Zayn.
-Igen..Egy kicsit...
-Azt hiszem el sem megyek majd mellőled, mert a végén valaki el akar majd venni tőlem. -nevetett rám Niall.
-Nem kell aggódnod. Én csak téged szeretlek ! És ez így is marad! -adtam neki egy csókot.
-Ha kiszerelmeskedtétek magatokat, akkor mehetünk?-vetette fel az ötletet Liam.
-Igeeen ! -válaszolt Louis. Ő már teljesen party hangulatban volt. A kocsiban én Niall és Zayn mellett ültem ismét. Kicsit kellemetlen dolog két srác közt nyomorogni miniruhában... Amikor megérketünk, Niall megfogta a derekam és úgy mentünk be.
-Nem engedlek át senkinek! -mosolyogva a fülembe súgta.
-Féltékenykedünk?Féltékenykedünk? -nevettem.
-Hát...Ilyen típus vagyok. -mosolygott. Egy csókot adtam neki, jelezvén, hogy én csak őt szeretem és semelyik más fiú sem érdekel, csak Ő. Leültünk egy asztalhoz, rendeltünk koktélokat. Harry most nem lépett le rögtön a pulthoz, kontrollálta magát Nora miatt. Louis meg azért nem ment el, emrt Harry sem. Pár koktél után mi Norával táncolni akartunk, de a fiúk még nem. SZóval mi ketten elmentünk. A fiúk persze minket lestek, illetve hogy ne merjen minket senki megkörnyékezni. Norával nagyon jól éreztük magunkat. Egy kis idő után két fiú odajött hozzánk táncolni. Mi Norával tudomást sem vettünk róluk. Niall és Harry kezdett dühös lenni, amiért nem mentek el mellőlünk. Az egyik fiú megfogta a fenekem. Erre lendületből pofon vágtam. Niall már jött is oda hozzám, teljesen vörös fejjel. Nekiment volna a srácnak, ha nem fogom meg a kezét.
-Niall. Nem kell a balhé, jó? -súgtam oda neki. Nagy nehezen, de elfogadta a helyzetet. A két srác elment, mi pedig táncolni kezdtünk. A többiek is beálltak. Az este további része tök jól telt. Pár óra múlva leültünk Norával az asztalhoz. A fiúk a pultnál voltak. De az én kis Ír manóm nem! Tessék? Hol van? Elkezdtem körülnézni, de amint megpillantottam, teljesen görcsbe rándult a gyomrom...