2013. március 9., szombat

XIX. Fejezet ~ Sár csata!



Megnéztük a tyúkokat, a teheneket, sőt, a nagyon aranyos kiskecskéket is. Olyan édesek voltak. Végül, az "okos" barátom kitalálta, hogy menjünk be a disznókhoz, és ha ő előbb kapja el a kisdisznót mint én, akkor lehet egy kívánsága.
-Nos, benne vagy? -kérdezte , miközben az egyik szemöldöke fel volt húzva.
-Benne. De! Csak akkor, ha én kapom el először, akkor nekem lesz egy kívánságom.
-Rendben. -mondta halálkomoly arccal.
-Rendben. -mondtam én is, és kezet fogtunk, úgy, hogy az arcunk között kb. 10 cm volt. Niallel bementünk a disznóólba, de az egész tele volt sárral.
-Te ezt komolyan gondoltad? -kérdeztem nevetve.
-Ez csak sár, nem lesz bajunk. Na de, 3, 2, 1 , RAJT! -ezzel elkezdtünk futni szegény kismalac után. Ez mind szép és jó lett volna, ha nem csúsztunk el volna mindketten egyfolytában a sárban. Szóval csupa sarak voltunk tetőtől talpig. A harc folyt, de még 10 perc után se kaptuk el szegény kis jószágot. Az csak futott és vinnyogott. Niall meg mint az őrültek kergette, én meg szakadtam a röhögéstől, és megpróbáltam én elkapni. Végül Niall beszorította a kismalacot, és rávetette magát. Csúszott a sárban, a kezében pedig a malacot tatotta, mint az oroszlánkirályban Nálát amikor megszületik. Odamentem Niallhöz, de annyira röhötem, hogy nem tudtam abbahagyni. A barátomnak ez nem tetszett, ezért megfogott és maga mellé húzott a sárba, és megcsókolt.
-Hát, ez, nagyon romantikus. -nevettem, miközben beleragadtam a sárba. Persze Niall kihasználva a helyzetet, gyúrt egy sárgolyót és megdobott vele. Az egész arcom csupa sár lett.
-Hééééj! -törölgettem az arcomról a sarat. Hallottam, hogy Niall annyira röhög, hogy mindjárt meghal. Gondoltam, ha harc, hát legyen harc. Én is gyúrtam egy sárgolyót, de mivel nem tudok célozni szegény barátom középsőjét találta el, aki összeesett. Odafutottam hozzá, szakadva a röhögéstől, ő pedig csak a kezével fogta a fájó pontot.
-Ez...Fájt... -próbálta kinyögni. De hamar túltette magát rajta, mert sikerült feltápászkodnia, és kergetnie engem. Végül óriási sárharc kerekedett. Dobáltuk egymást mindenhol ahol csak értük, közben pedig röhögtünk egymáson. Fél óra harc után, Niall bejelentette hogy elfáradt.
-Huh. Elfáradtam. -nevetett, és magához húzott. A földön feküdtünk, és csókolózni kezdtünk. Ekkor hallottuk, hogy röhögnek mellettünk. Felnéztünk és Niall szülei, Sarah és Edward röhögtek rajtunk. Gyorsan leszálltam Niallről, és mindketten felálltunk.
-Hát ti mit csináltok? -nvetett Sarah.
-Sárcsatáztunk. -törölgette magát Niall.
-Ott van a slag, mossátok le magatokat. -nevetett tovább Edward, majd visszamentek az asztalhoz, közben hallottuk, hogy Sarah valami olyasmit mond, hogy "Ezek a fiatalok, milyen aranyosak, amikor még mi is fiatalok voltunk..." a végét nem értettük. Niallel odamentünk a slaghoz, és egymást kezdtük el lemosni. Niall levette a pólóját is. Én inkább azért nem. Pár perc alatt sikerült "nagyjából" tisztára mosni magunkat. Visszamentünk a többiekhez, csurom vizesen. Mivel már 5 óra volt, mondta Maura, hogy induljunk.
-Remélem jól szórakoztatok.- mosolygott Sarah. -És örülök Niall, hogy láthattalak, és neked is Emma, hogy megismertelek. -Mosolyogtunk, majd elköszönt mindenki mindenkitől, és beültünk a kocsiba. Igen, csurom vizesen.
-Jól éreztétek magatokat? -kérdezte Niall apja.
-Igen, nagyon. -nevetett Niall.
-Mi volt az a srácsata? -Maura.
-Fogadtunk.
-Oh.Értem. -nevetett tovább.
Amikor visszaértünk, én azonnal megrohamoztam a fürdőt. Hajatmostam, majd begöndörítettem és egy egyszerű laza cuccot kaptam magamra. Niall is hasonlóan cselekedett, de ő csak egy boxer és egy tréninggatya mellett döntött. Lementünk enni, majd TV-ztünk, és felmentünk a szobánkba laptopozni. Közben beszéltem anyuékkal, Adammel, és Lolával is, aki teljesen odáig volt, hogy Niall szüleinél vagyok.
-Héj, Em. -jött oda hozzám Niall, és egy puszit adott a vállamra.
-Igen?
-Írt néhány barátom, hogy menjünk el velük bulizni. Benne vagy? Megismerhetnéd őket. -simogatta a hátam.
-Részemről oké. Mikor megyünk?
-8-kor találkozunk. Beszélgetünk egy kicsit még buli előtt. Nem láttam őket ezer éve.
-oké. -mosolyotam, majd kiválasztottam egy képet, amit ma csináltunk. Én, Niall, és Gyémánt vagyunk rajta, és feltöltöttem Twitter. " @NiallOfficial , Gyémánt, és én. Csodás nap <3 Csak úgy száguldottunk :P xx" Pár perc alatt több ezer retweet és kedvencnek jelölés jött. Niall is feltett egy képet, amin mindketten csupa sarasak vagyunk. " Játszottunk egy kicsit, de én nyertem! @Emma_Juley ne felejtsd el, hogy van egy kívánságom ;) xxxx " Persze rengetek kommentet kaptunk, amiben rögtön perverzségekre gonoltak, illetve megemlítették, hogy milyen aranyosak vagyunk együtt. Olyan jó ezeket a tweeteket olvasni. Kiválasztottam egy ruhát, egy kicsit sminkeltem, majd szóltam Niallnek hogy kész vagyok.
-Anyu, apu. Találkozom pár baráttal és utána elmegyünk bulizni, jó? Majd jövünk.
-Rendben. Sziasztok! Jó szórakozást!
Niallel elindutunk kézenfogva egy helyhez. Jópár fiú és néhány lány várt minket a bejárat előtt. Niall mindegyikkel lepaccsizott és megölelte őket.
-Srácok, ő itt a barátnőm Emma.
-Sziasztok.-fogtam kezet mindenkivel.
-Huhú. Niall, te aztán megütötted a főnyereményt. -nézett rajtam végig a egyik. Niall büszkén átfogta a derekam, és egy puszit adott a számra. Niall jól elbeszélgetett a fiúkkal, gondoltam, addig odamegyek a lányokhoz.
-Sziasztok. Emma vagyok. -mosolyogtam. A lányok lenéző szemmel néztek rám.
-Szia...Ashley. -fogott végül kezet az egyik. -Tudjuk, te vagy Niall új barátnője. Na, és hogy csókol, jobban, mint 2 éve? -kérdezte gúnnyal a hangjában.
-Te Niall ex csaja vagy?
-Igen. És csak hogy tudd, Niallnek én voltam az első, és sosem fog elfelejteni. És velem boldogabb lenne, mint veled. Chh...
-Meg ne haragudj, de ez kit érdekel?
-Csak gondoltam szólok. AMúgy, cuki a ruhád...-röhögött egyet. Hogy lehetett ez a ribanc Niall rég barátnője? És miért ilyen nagy a képe? Legszívesebben leoltottam volna, de mivel Niallel vagyok, nem akarom, hogy valami balhé legyen. Inkább visszamentem Niallékhez. Komolyan, a fiúk normálisabbak voltak, mint az a pár ribi akik féltékenyek voltak rám. Niall észrevette, hogy valami nincs rendben és félrehívott.
-Valami baj van? -nézett rám aggódó szemekkel.
-Semmi. Csak az a csaj, Ashley, egy bunkó ribi...
-Mit mondott? Láttam, hogy beszéltetek.
-Nagyjából csak megkérdezte, hogy jobban csókolsz-e mint két éve, és hogy ő volt neked az első, és hogy sosem fogod elfelejteni, és hogy vele boldogabb lennél mint velem...
-Jaj, Emma. Ezt el ne hidd. Én csak téged szeretlek, Ash csak egy rossz döntés volt az életemben. És igen, ő volt az első nekem, de nem érdekel. Én csak téged szeretlek. Ashley mindig is vissza akarta könyörögni magát hozzám, miután híres lettem. Ne foglalkozz vele. A többi lány csak azért ilyen, mert Ashleyhez alkalmazkodnak. Szeretlek, jó? -és megcsókolt. Láttam, hogy Ashley undorodó szemekkel figyel minket. De nem fog érdekelni egy ilyen kis platinaszőke ribi. Bementünk a bulihelyre. Niall nagyon jól szórakozott a barátaival, de közben végig mellettem volt. Engem egy kicsit zavart, hogy Ashley végig Niall melett ugrált, és próbált rányomulni, de büszke voltam Niallre, mert rá se hederített. Niall ivott azért eleget, de nem volt olyan részeg. A barátai is jófejek voltak. Egy csaj odajött hozzám.
-Szia, Julia vagyok. Te pedig Emma, Niall barátnője, ugye?
-Szia, igen.
-Ne törődj Ashley-vel. Nem bírja elviselni, hogy szakított Niallel, az előtt, hogy híres lett. És azóta mindig vissza akarja könyörögni magát. Szánalmas.
-Aha.
-Amúgy, aranyosak vagytok.
-Köszönjük.
Az este további részében végig Juliával beszéltem. Nagyon aranyos lány. És kedves. És mint kiderült, ő is szerelmes volt Niallbe, még 8.-ban. Egy csomó vicces sztorit mondott. Képet is csináltunk. Olyan hajnali 3 körül Niall jelezte, hogy induljunk.
-Na, jól érezted magad? -kérdezte tőlem egy puszi kséretében.
-Mondjuk. Csak annyira irritált Ashley jelenléte.
-Gondoltam, hogy ez a baj. Ashley...Nincs szép szó arra amilyen ő. Tudod, nem is tudom miért jártam vele...Főleg, hogy ő volt az első. Nem érdemelte meg... Talán, csak menőnek akartam tűnni, hogy egy menő csaj a baránőm.. De már megbántam... Ashley kidobott, amikor menem az X-Factorba. Utána, amikor összeraktak mindket csapattá, vissza akarta könyörögni magát... És azóta is sokat nyomult. Főleg ma... De engem csak te érdekelsz, oké? -és megcsókolt. Amikor odaértünk a házhoz, át sem öltöztünk, csak ledőltünk aludni. Gondolkodtam Ashleyn, de rájöttem, hogy nem érdemli meg, hogy miatta ne aludjak. És hiszek Niallnek. Elfogott az álom.
Reggel Niallel fél 1-kor keltünk fel.
-Jó reggelt. -adtam neki egy reggeli csókot. -Elmegyek fürdeni.
Ezzel már mentem is a fürdőbe. Gyorsan megfürödtem, éd felöltöztem. Amikor kimentem Niall még mindig az ágyban feküdt.
-Niall, ébresztő! -nevettem. nem szólt vissza, csak morgott. Nekifutottam, és ráugrottam. Szegénykém azonnal fel is éberedett.
- Emma! Te jól vagy? A szívbajt hoztad rám... -zsörtölődött, én meg röhögtem mint a hülyék. Végül ő is beadta a derekát, és elnevette magát. Gondoltam, hogy nem fogja kibírni bosszú nélkül.
-Most haragszom rád... -vonta össze a szemöldökét. Odamásztam hozzá, és megcsókoltam. Ennek azért még nem tud ellenállni. Végül sikeresen kikelt az ágyból, és lementünk. Leültünk reggelizni. Ezúttal bundáskenyeret kaptunk. Utána leültünk a TV-hez. A hírek egy kicsit megleptek minket.
"Niall Horant a One Direction énekesét, és barátnőjét, Emma Juleyt a repülőtéren látták. Írországba repültek. Az állítások szerint közös házat terveznek venni, Niall szüleiéhez közel. Nem tudjuk meddig maradnak, pontos információnk nincs. Ha ház lesz, akkor utána az esküvő jön, és a gyerek? Mindkettő elég fiatal még ehhez, de hát az ő döntésük." Niallel egymásra néztünk, majd egyszerre fakadt ki belőlünk a röhögés. Hogy mit ki nem találnak az emberek. Niall fel is ment a twitterjére, és ezt írta "Haha. A híradósok mit ki nem találnak...Nyugodt szívvel közlöm, hogy nem házat venni jöttünk Írországba, nem is házasodni, és Emma nem terhes. xx" Ezt Retweeteltem gyorsan, majd bekövettem Juliát, és felraktam a közös képünket, amit tegnap csináltunk. " @Julia0Juju örülök, hogy megismertelek. A legkedvesebb lány Írországban :)xx" A legtöbben kérdezgették, hogy ki ez a lány, és hogy miért a legkedvesebb. A mai napot azzal töltöttük, hogy Niall szüleivel beszélgettünk, TV-ztünk, filmet néztünk, Niall anyukáját elkísértem a fodrászhoz, sütit sütöttünk Niallnek. Egyszóval Niallnek és az apukájának apa-fia program volt, nekem és az anyukájának pedig csajos nap. Beszélgettünk a jövőről, az én terveimről, arról, hogy mit szeretnék az élettől, mivel szeretnék foglalkozni, stb. Nagyon jól elbeszélgettünk. Mondott egy-két hasznos infót Niallről. Ez majd megkönnyíti az ajándékvásárlási dolgomat. Gyorsan eltelt a nap. Jó volt, hogy ilyen nyugis volt. Niallel megfürödtünk, majd lefeküdtünk aludni.
-Holnap indulunk haza. -mondta kicsit szomorúan, de boldogan Niall.
-Bizony. Jó volt itt. -mosolyogtam rá.
-Igen? A szüleimnek nagyon szimpi voltál. Főleg anyunak, ahogy láttam.
-Hát ennek örülök.
-És miről beszélgettetek?
-Ne akard azt tudni. -húztam az agyát.
-Na, most komolyan.
-Rólad.
-Nee...
-Bizony. -nevettem. -Illetve, a jövőről.
-Na, ez jobban hangzik. -mosolygott.
-Sosem fogom elfelejteni ezt a 3 napot.
-Én sem. -húzott magához közel, majd egy 'jóéjtcsókot' adtunk egymásnak.
Reggel amint felkeltünk és reggeliztünk, felmentünk összeszedni a csomagjainkat és felöltözni. Igen, hamarosan indul a gépünk. Beültünk a kocsiba.
-Jól éreztétek magatokat? -kérdezte Niall anyukája.
-Igen, nagyon. Köszönöm, hogy itt lehettem.
-Ugyan már! Én örülök, hogy megismertelek. Niall sokat mesélt már rólad, és már nagyon izgatott voltam, hogy ki ez a szerencsés lány. Remélem majd még jöttök.
-Lehet róla szó. -kapcsolódott be Niall. Még most is a tegnap sütött sütiket majszolta. Tegnap megette volna az egészet, de Maura nem engedte neki. Odaértünk a reptérre.
-Nos, mennünk kell. Jó volt itthon. -ölelte meg Niall a szüleit. Én is elbúcsúztam tőlük.
-Jó utazást! -szólt még utánunk utoljára Maura. Niallel felültünk a repülőre. Az út ismét nagyon gyorsan telt, mert bealudtunk. Amint bemondták, hogy landolunk, Niallel kómásan néztünk egymásra, és kiröhögtük egymást, ahogyan kinéztünk. Lent rengeteg rajongó állt. Mindegyik kiabált és sikítozott. Niall néhánnyal csinált képet, és jópár autogrammot kiosztott. Végül sikerült átpréselnünk magunkat a tömegen, és kint láttuk már a nagy kocsit. Betettük a bőröndünket, majd beszálttunk.
-Szia Harry. -köszöntem neki egy puszi kíséretében.
-Na milyen volt ?
-Király. -válaszolt Niall "Bőbeszédűen" .
-Vicces volt tegnap a híradó. Lehetek a keresztapja?
-Harry. -boxoltam vállba a hátsó ülésről.
-Gonoszak vagytok. Tudtam, hogy nem akarjátok... SZEMETEK! -tettette a sírást.
-Te inkább a vezetésre koncentrálj göndörke. -erre egy gúnyos nevetéssel reagált. Amikor megérkeztünk, először Nora ugrott a nyakamba.
-Jaj, úgy hiányoztal csajszi! Na milyen volt? Meséljetek el mindent!
-Itt van a gerlepár! -jött oda Zayn, majd Liam, és Louis. Lehuppantunk a kanapéra, majd elmeséltünk nekik mindent. (AZT nem, így is elég piszkos a fantáziájuk)
-Hu. Azt megnéztem volna, amikor Niall kergeti a disznót. -röhögött fel Louis, és mindenki más is.
-Bizony, érdekes volt. Meg az is, amikor kínos pontot dobtam meg szegénykémet sárgolyóval. -erre mégjobban röhögött mindenki. Szegény Niall nem. Ő csak szúrós szemekkel nézett rám, de végül ő is elnevette magát. Sosem tudja tartani a Poker Facet. Niallel felmentünk a szobába, majd kipakoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése