2013. március 9., szombat

III. Fejezet ~ Ha harc hát legyen harc!

-Jó na. De valahogy muszáj volt kirángatni az ágyadból. -rögöhött Harry. Persze én ezzel mit sem törődve visszaindultam a szobámba. Álmos voltam. Persze nem kellett 5 perc sem és visszaludtam. Egy különös álmom volt. Arra keltem, hogy délután 2 van.Ennyire elaludtam volna? Jézusom! Emmel mi lehet? Kipattantam az ágyamból, és azonnal küldtem egy sms-t Emmának, hogy találkozunk-e ma. Muszáj lesz látnom! "Ma 4-kor a parknál? N. xx" Pár perc múlva jött is a válasz. Ezaz! Elmentem a fürdőbe, lezuhanyoztam, majd kiválasztottam a ruhám.
-Na, mi van haver? Felkeltél? Azt hittük már meghaltál.-rontott be Harry.
-Szerinted mit vegyek fel?
-Emmával mész?
-Aha.
-Nem akarod bemutatni nekünk?
-Egyenlőre nem. Megkímélném 4 teljesen hülye fiútól. -nevettem.
-Ezt bóknak veszem... -erre csak rákacsintottam. AMikor sikeresen felöltöztem lementem a fiúkhoz mert már nagyon éhes voltam. Levágódtam Liam mellé a konyhába, majd elvettem a szendvicsét és enni kedztem.
-Hééééj! Az az enyém!
-Volt. Igazán kedves vagy Liam. Köszönöm. -Liam erre csak a szemeit forgatta, majd elhagyta a társaságom. Jól van na. Nem volt kedvem magamnak csinálni.
/Emma szemszöge/
Reggel amikor felkeltem egyáltalán nem éreztem magam frissnek. Sokat gondoltam Niallre. Lent anyuék köszöntek el a bátyámtól. Akkor esett le, hogy Adam sporttáborba megy, Odarohantam hozzá, majd szorosan megöleltem.
-Jaj, hiányozni fogsz te hülye! -mondtam neki, miközben egy könnycsepp futott le az arcomon.
-Te is te lüke! Vigyázz magadra !
-Te is. És ne nézegesd a futú csajokat. -kacsintottam rá.
-Te meg vigyázz azzal a szőkével. Nem tűnik nekem olyan ártatlannak... -erre mindketten elnevettük magunkat.
-Na, indulnunk kell Adam. El fogsz késni. -erősködött anya. Még utoljára megöleltem a bátyám, majd megfogták a bőröndjeit és elindultak a kocsival. Adam elmeg egy egész hónapra. Sőt, több mint egy hónapra. Bármennyire is szoktunk veszekedni, nagyo  szerettük egymást. Szinte mindent tudtunk egymásról. SZINTe! Hiányozni fog az a hülye. Megreggeliztem, majd felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a laptopom, felnéztem twitterre. 316 új követő. MI???? Áhá... Észrevettem, hogy Niall bekövetett. Akkor ezért. Mivel unatkoztam, úgy döntöttem megnézek eg filmet. Ezúttal az utolsó dalra esett a választásom. Imádom azt a filmet! Mindig sírok rajta. AMikor vége lett, pont akkor jött eg sms-em. Nialltől. Jézusom! Találkozni akar velem! A gyomrom hirtelen görcsbe állt. Visszaírtam egy okét, majd el is kezdtem készülődni. Megfürödtem, begöndörítettem a hajam, majd egy egyszerű cuccot vettem fel. Egy kis alapsmink, és Vuálá! Fél 4 volt, szóval elindultam. Niall még nem volt ott amikor odaértem, szóval leültem a padra. Pár perc múlva jött Niall.
-SZia! -köszönt.
-Halihóóóóóó!
-Hát veled meg mi történt? -kérdezte nevetve.
-Semmi.
-Akor oké. Jól nézel ki. -ahogy a szemeivel végig mért egy kissé elpirultam. Beültünk egy kávézóba. Jó pár rajongó megrohamozta Niallt. Meglepetésemre rögtön kérdésekkel bombáztak engem, hogy Niall barátnője vagyok-e. Erre Niall kérdően nézett rám. Persze rögtön rávágtam, hogy nem. Niall arca egy kicsit letörtnek látszott. 15 perc után végre minden rajongó igényének eleget tett, szóval le tudott ülni.
-Huh. Ezek aztán az elvetemült rajongók. -nevettem.
-Bezony! De meg lehet ám szokni.
Elkezdtük kortyolgatni a capucchinoinkat. EGyre jobban azt érzem, hogy szeretem. Annyira jól elvagyunk. Pár óra múla elindultunk haza. Niall hazakísért. Elbúcsúztunk, de amikor be akartam menni, nem tudtam. Anyuék nem voltak itthon, a kulcs pedig nem volt a megszokott helyén. A párkányon lévő virágcserép mögött szokott lenni, de nem volt ott. Anyuék elvitték. De hova mentek? Lehet, hogy vásárolni. Csodás...
-Valami baj van? -kérdezte Niall.
-Hát ami azt illeti...Igen. Nincs kulcsom. Anyuék elvitték, de nem tudom hol vannak. Várj, felhívom őket. -pár csörgetés után felvette anya.
-Háló? Szia EMma. Apa céges buliján vagyunk.
-Nincs kulcsom...
-Oh. Jaj ne haragudj. De most nem tudunk hazamenni. Nem tudod a mai estét annál a barátodnál tölteni?
-Tessék??
-Ne haragudj, mennem kell. Puszi, szeretlek.
Lerakta. Hogy mi? Töltsem az estét Nialléknél? Remek...
-Na, mit mondott? -tudakolózott Niall.
-At mondta, nem tudnak most hazajönni, aludjak nálad... Figyelj, tudom, hogy nem ismerjük még annyira egymást, meg minden...
-Persze! -vágta rá csillogó szemekkel. - Nyugodtan jöhetsz! A fiúk úgy is meg akarnak ismerni.
-Den tényleg nem akarok zavarni...
-Dehogy zavarsz. Na, mehetünk?
-Ezer hálám.
ELindultunk. Niall egész út alatt fülig érő mosollyal beszélt. Mint aki beszívott. Olyan 20 perc séta után megérkezhettünk. Egy nagyon nagy házhoz értünk. Kívülről nagyon jól nézett ki.
-Húú. Ti itt?? Itt? Itt laktok? -ámultam.
-Igen. Na, mehetünk?
-Ig.Igen...
Niall kinyitotta nekem az ajtót. A ház nagyon jól nézett ki. Olyan modern stílusú volt. A kanaén 2 srác verekedett egymáson feküdve, egy a haját igazgatta a tükör előtt, egy pedig a konyhapultnál ülve telefonozott.
-Hahó srácok! -kiabált Niall. Erre az összes srác felfigyelt ránk, majd odajöttek bemutatkozni.
-Hm. Te lennél Niall ba.. -Niall szúrósan nézett rá- egyik barátja? Jé. A repülős csaj. -nevetett a fekete hajú.
-Öm.. Igen. Emma vagyok, szia.
-Zayn Malik. -knyújtotta a kezét.
-Én Harry Styles. -kacsintott egyet, és vele is kezet fogtam.
-Louis Répasrác Tomlinson. -jött a következő.
-Liam Payne.
Miután az összessel kezet fogtam beinvitáltak a nappaliba. Helyet foglaltunk a kanapén.
-Na... Kínos ez a csend. Mesélj magadról valamit. -mondta Harry.
-Okés. Nos, Emma Jules vagyok. Pár napja költöztünk Londonba. És azthiszem ismerősek vagytok nekem a repülőről. Nem vagyok nagy fanotok, iagzság szerint a zenéiteket sem ismerem. Főleg Green Day fan vagyok. De mindent meghallgatok. Ne vegyétek bántásnak, de nem rajongok ezekért a nyálas fiúbandákért. -erre mindegyik komoyl szemekkel nézett rám. Lehet, hogy ezt nem kellett volna. De végül mindegyik egyszerre röhögte el magát.
-Na végre valaki aki őszintén megmondja a véleményét. Viszont azon változtathatunk, hogy nem ismered a számainkat. -ekkor Niall előhoztt egy gitárt, majd énekelni kezdtek nekem. szintén szólva kegyetlen jó hangjuk van. És nagyon jól néznek ki. Csak tátott szájjal hallgattam a számaikat.
-Huh. Nagyon jók vagytok. -mondtam leesett állal. Erre csak nevettek.
-Tudjuk. Na, de együnk, mert éhes vagyok.
Elindultunk a konyhába. Pár pizzásdoboz volt a asztalon. Leültünk, majd enni kezdtünk.
-Érezd magad otthon. -mondta Niall, majd nekiesett egy egész pizzának.
-Bizony. A mi kis Niallünk szeret enni.
-Tudom. Említette már.-erre rámosolyogtam Niallre. A srácok nagyon jó fejek voltak. Egy csomót röhögtünk, egy csomó mindent meséltek. Például  volt olyan, hogy egyik koncert előtt Harry WC-n volt, és véletlenül kilógott a vécépapír a gatyájából, amikor felmentek a színpadra. Meg volt olyan is, hogy Liam elesett és lefejelte a hangfalat. Nagyjából megszakadtam a röhögéstől a történetek hallgatása alatt. Tényleg nagyon hülyék a srácok, meg perverzek... Főleg a göndör. Nagyon megkedveltem a srácokat. Egytől egyig.
-AMúgy Emm hogy fogsz hazamenni? Elvigyünk? -kérdezte Liam.
-Hát az a helyzet, hogy igazából azért jöttünk hozzátok, mert nem tudtam bejutni hozzánk. Anyuék elmentek és elvitték a kulcsot. SZóval ne haragudjatok, nem akarok zavarni...
-Dehogy is! Nem zavarsz! -vágta rá Louis. - Bérmikor jöhetsz. -kacsintott.
-Jaj köszönöm.Tök aranyosak vagytok.
-Tudjuk. -vágott cuki képet Harry.
-AMúgy,akkor megmutatnátok, hogy hol fogok aludni? Mert lassan elmennék fürdeni.
-Persze. Választhatsz 5-ünk közül.
-Tessék??
-Hát mindegyikünknek külön szobája van. Külön vendégszoba nincs sajnos.Szóval kénytelen leszel beérni valamelyikünkkel. -mondta full komoly arccal Zayn.
-Hozzám jöhetsz. -vágott perverz képet Harry.
-Kösz, kihagynám... -erre durcis képet vágott.
-Most megsértődtem. Ki kell negesztelned. -mondta zsörtölődös hangon. Erre egy puszit nyomtam aza rcára.
-Megfelel?
-Tökéletes. - az arca elégedettséget tükröz.
-Na, szerintem hagyjuk meg Niallnek. Még is csak az ő "barátja". -röhögött Liam.
-Hát...oké.
Niall arcán megkönnyebbülést vettem észre, majd egy halvány mosolyt biggyesztett. Elindultunk fel a lépcsőn egyenes be Niall szobájába.
-Melyik oldalon akarsz majd aludni?
-Hogy egy ágyban alszunk??!!
-Hát... Ha csak nem akarsz a földön aludni. -látszólag élvezte a helyzetet.
-Oh.Na mindegy, Kérhetnék egy törölközőt? Elmennék fürdeni.
Niall azonnal adott is egy törcsit. Bementem a fürdőjébe, engedtem vizet. 10 perc alatt végeztem is, de amikor ki akartam szállni, akkor esett le, hogy nincs ruhám. Most mit vegyek fel? Vegyem vissza a koszos ruháimat? Muszáj lesz kérnem valamit Nialltől. Magamra csavartam a törölközőt, majd szépen lassan kimentem a fürdőből. Niall éppen ágyazott, de amikor rámnézett kikerekedtek a szemei. Elpirultam egy kicsit... NAGYON!
-Öm.. Bocsi, de tudnál nekem adni valami alvós cuccot?
-Ö..P..P.Persze.. Egy.. Egy pillanat. -dadogta. Elvette rólam a pillantását, majd gyorsan odahozott nekem egy boxert meg egy pólót. Harry időérzéke tökéletes. Éppen akkor rontott be Niall szobájába, amikor törölközőben állok  fél méterre Nialltől. A kezemben pedig egy boxerral és egy pólóval. Ahogy meglétott végigmért, majd egy féloldalas huncut mosoly jelent meg a száján.
-Bocs, ha megzvartam valamit. Már megyek is. -majd kiment a szobából. Niallel egymásra néztünk, majd mindketten zavarbanéreztük egy kicsit magunkat. Gyorsan verohantam a fürdőbe, felvettem Niall boxerét és pólóját. ELég érdekes volt, mert a póló a fenekemet se takarta el, szóval szinte az egész combom látszott. Egy kicsit zavarban éreztem magam. Hiszen csak 2 napja ismerem Niallt. Amint kiléptem, Niall arcán egy kis mosoly volt.
-Ez nem vicces. -játszottam a durcist.
-Nem is viccnek gondolom. Csak jól áll a boxerem. -erre mindketten nevetésben törtünk ki. Niall is bement és lefürdött. Kb. 5 perc alatt végzett is. Ő csak egy szál boxerben jött ki. Egy kicsit meglepődtem.
-Öm. Te így alszol? -kérdeztem.
-Aha. Baj?
-Ö.Nem...
-Akkor jó. -rámmosolygott. Az a mosoly. Mámorító! Egyszerűen úgy érzem beleestem. Elég gyorsan. Befeküdtünk az ágyba.
-Nem gondolod hogy ez egy kicsit furcsa így?
-Mi? -kérdezte.
-Hát, hogy itt alszunk egymás mellett és rajtad csak egy boxer van. Azt hiszem a fiúk fantáziája be fog indulni. Fleg az előbbi után... -Niall erre csak nevetett.
-Ja, ez megszokott.
-Na, aludjunk. Jó éjt Niall. -egy puszit adtam az arcára. Ebbe elpirult.
-Neked is.
Még jópár perc után is forgolódtunk. EGyikünk sem tudott nagyon aludni. Elég közel voltunk egymáshoz. Amikor hozzámért véletlenül a bőre, égni kezdett a helye. Nem lesz ez így jó.
-Niall.Alszol?
-Nem. Miért? -suttogta.
-Kérdezhetek valamit?
-Igen? Hallgatlak. -erre felémfordult. A szemeimbe nézett. Ezt nem kellett volna. Hirtelen nem tudtam hol vagyok. A szemei varázslatosak voltak. Tükrözte a vágyat, a szeretetet, és az aggódást egyben. Amikor még mindig nem szólaltam meg, felnevetett.
-Na, mondod még ma?
-Ö.P..Persze...Vagyis...Inkább hagyjuk...
-Rendben.
Még mindig mélyen a szemembe nézett. Ekkor elkezdett közeledni felém. Egyre közelebb jött hozzám. Már csak pár centi volt köztünk. Becsuktam a szemem. Az ajkai már az enyémet súrolták, de ekkor elhajolt.
-Na, akkor jóéjt. -mondta huncutul, majd elfordult tőlem. Gondoltam, hogy mosolyog.
Nevetett egyet magába. AHa. Szóval játszani akar velem. Ha harc, hát legyen harc. Nem fogsz jól járni Horan. Én is elmosolyodtam. Becsuktam a szemem, és elfogott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése