2013. március 15., péntek

33. Fejezet ~ "Elvették az eszem. Nem bírok gondolkodni..."

Még Lolától kaptam egy cuki rózsaszín csipkés fehérneműszettet. Eddig még nem vettem fel egyszer sem. Itt volt az alkalom. Kicsit merész volt, de hát ha harc akkor legyen harc. Felvettem, majd kiengedtem a hajam és kicsit összeborzoltam, hogy dúsabbnak tűnjön. Frissen mosott hajam elterült a jobb vállamon. Végeredményként nem is lett olyan rossz. Reméltem, hogy elérem vele a kívánt hatást. Kimentem a fürdőből, majd az ágyunk felé vettem az irányt. Niall derékig volt betakarózva. Az álla szinte a földet verte, akkorát koppant, majd csillogó szemekkel végigmért.
-Oh istenem...Ezt direkt csinálod, ugye?! -morgolódott.
-Csukd be a szád, Niall. Belerepül egy légy. -kacsintottam rá, majd bemásztam az ágyba. Direkt felé fordultam. Azt hittem, hogy nem fogja kibírni, de kontrollálta magát. Lehunyta szemeit, majd nagyokat sóhajtott. Elmosolyodtam a reakcióján. Ha nem akartam volna se tudtam volna nem észrevenni a vékony paplanon keresztül kilátszó domborulatot.
-Most mégsem nézünk filmet ? -kérdeztem meg pár perc csend után.
-Nem...-morgott Niall mély hangon.
-Mi ez a morgolódás? -húztam az agyát.
-Nem vagyok beszélhetős hangulatomban...
-Mert?
-Elvették az eszem, nem bírok gondolkodni.
-Hmm. Rossz lehet.
-Eléggé...Sőt...
-Hát, akkor jó éjszakát Niall. -mosolyodtam rá, majd szemeink találkoztak.
-Jó éjt. Aj már, ne csináld ezt velem, kérlek. Ez nagyon szemét húzás volt tőled.
-Mi?
-Tudod te azt... Szóval ezért ez a minimum, hogy kiengesztelj valamivel...
-Kapsz egy szendvicset reggel.
-Azt is! De például...hogy a mai napon még hozzád érhetek.
-Nem. -reagáltam le egy gyors válasszal. Niall egy zsörtölődött morgással fordult el a másik irányba, majd magára húzta jobban a takarót.
-Jó éjszakát... -dürüzsölte, majd én is elfordultam, és álomra hajtottam a fejem.
Reggel kipattantak a szemeim, majd egy kék szempárral találtam magam szemben.
-MMmm.. -nyújtózkodtam.
-Jó reggelt. -köszöntött. Már hajolt volna hogy megcsókoljon, de félúton megállt.-Ahj. Utálom ezt a játékot...
-Feladhatod. -kacsintottam, majd megdörzsöltem a szemem.-Kicsit álmos a tekinteted.
-Nem aludtam túl jól... -grimaszolt. -Azt hiszem ma estére leköltözök a kanapéra... -nevetett.
-Itt hagysz? -néztem rá kiskutya szemekkel.
-Most megcsókolnálak, ha nem lenne a fogadásunk... -sóhajtott. Erre elmosolyodtam, majd kikeltem az ágyból. Gyorsan magamra kaptam egy rövid gatyát és egy toppot, de égetett Niall tekintete.
-Majd gyere reggelizni. -ezzel lementem a többiekhez. Meglepetésemre lent senki sem volt. Lementem a konyhába, majd csináltam magamnak egy kakaót. Közben pedig bundás kenyeret kezdtem készíteni, hogy ha a többiek felkelnek nekik is legyen reggelijük. Pár perc múlva El jött le. Kikerekedett szemekkel néztem rá, mert még egyszer sem aludt itt Louisnál. Elmosolyodtam, majd készítettem neki egy kakaót.
-Hát te? -nevettem. -Ne értsd félre, örülök hogy itt vagy.
-Louis nem engedett haza. -vonta meg a vállát, majd felnevetett.
-Oh. Ez a huncut répasrác.
-Amúgy mi jót készítesz?
-Bundás kenyér.
-Hmmm.Éhes vagyok.
-Én is. És Niall is az lesz. Képzeld, most 5 napig nem érhet hozzám.
-Tessék? -nézett rám kikerekedett szemekkel.
-Tegnap mesét akartam nézni, erre lekislányozott, én meg megmondtam neki hogy ha kislány vagyok akkor nem csinálhatunk olyan dolgokat mint a nagyok. Aztán persze bevetette a kiskutya szemeit, meg a vadító mosolyát, de nem jött össze. Szóval fogadtunk, hogy ha nem bírja ki akkor egy egész napos kondinapot tartunk, ha kibírja akkor van egy kívánsága.
-Húh. Ez vicces. -nevetett. -És hogy bírja?
-Egy kicsit bevetettem magam, hogy szenvedjen.
-Na mesélj. -elmondtam neki hogy mi volt, aztán a végén El csak felröhögött.
-Hú, ezt nem gondoltam volna rólad, hogy így beveted magad. Gratulálok! Szenvedjen csak az ír! -adott egy pacsit, majd én is felnevettem. Pár perc múlva lejött Louis, Zayn és Lola is. Leültünk kajálni, mert Harry és Nora 3 szólás után sem jöttek.
-Niall?
-Majd jön.-vontam meg a vállam, majd a többiek furcsán néztek rám, El pedig kuncogott. Végül levánszorgott a kis ír manóm. Álmos fejjel és morgó képpel ült le minél messzebb tőlem.
-Jó reggelt. -köszönt majd elkezdte tömni magába a kenyereket. Nagyjából rám se nézett a kaja alatt és én se rá. A többieknek feltűnt valami, mert kérdően néztek ránk. Leültünk TV-zni (szokásos reggeli program) , majd Niall nem mellém ült, hanem a kanapé másik végére.
-Na jó. Elmagyaráznátok mi ez?  -kérdezte Liam rám és Niallre nézve.
-Miről beszélsz? -kérdeztem.
-Mindig reggeli csókkal köszöntitek egymást a reggelinél. Aztán mindig egymás mellett ültök a kanapén. És mindig egymást nézitek. És most nincs semmi. Azt ne mondjátok, hogy szakítottatok.- nézett Liam kétségbeesett fejjel. Felnevettem. Mindenki kérdően nézett rám, még Niall is.
-Dehogy szakítottunk. Csak egy fogadást kötöttünk. -kacsintottam Niallre. Erre Liam megkönnyebbülten felsóhajtott, majd elmosolyodtak a többiek is.
-Milyen fogadás? -nézett rám Zayn értetlen fejjel.
-Semmi extra... -mosolyogtam magamban, majd hallottam El kuncogását.
Ellel úgy döntöttünk, hogy elmegyünk fodrászhoz. Lola és Zayn elmentek Zayn szüleihez a hétvégére.
-Aztán jók legyetek. Nem rosszalkodni...túl sokszor. -kacsintott rájuk Louis. Megöleltem Lolát és Zaynt is majd elmentek.
-Na, induljunk akkor. -intettem Elnek, majd elindultunk. Mindegyikünk csak kicsit vágatott a hajából, majd beültünk egy kávéházba. Nagyon jól elbeszélgettünk, majd egy boltban megláttunk pár jó ruhát, ezért muszáj volt betérnünk. Még mindig meglepnek a rajongók, akik velem  szeretnének fényképet, illetve autogramot szeretnének. EL meglepetten fogadta,hogy vele és képet akartak és autogramot. Én is így reagáltam az elején.
-Hú. Azt hiszem én ezt nem fogom megszokni... -mondta szomorú arccal.
-Először nekem is nagyon furcsa volt,és most is. De el kell viselni, mert Niallt mindennél jobban szeretem, és érte bármit kibírok. Még az utálkozásokat is.
-Utálkozásokat? -nézett rám El furcsa arccal.
-Igen. Múltkor kaptam egy nagyon rosszindulatú levelet. Meg hát persze jó pár ember nem bírja a búrám.. De hát nem tudok mit tenni. Senki sem tökéletes.
-Úúúú. Ne is törődj velük. Mi szeretünk, és Niall is, és ez a lényeg. -ölelt meg, mire egy könnycsepp gördült le a arcomon.
Pár óra múlva hazaérve Louis már aggodalmaskodott Elért.
-Azt hittem már hogy sosem jöttök vissza. -csókolta meg gyorsan a barátnőjét. -Készülj, megyünk vacsorázni ma.
Ellel gyorsan fel is mentünk az én szobámba majd kiválasztottam neki egy jó ruhát azok közül amiket ma vettünk.
-Nagyon csinos vagy. -mosolyogva öleltem meg.
-Köszönöm.
Lent elköszöntem Louiséktól, majd lepattantam Niall mellé a kanapéra. Harry és Nora pedig ma Noráéknál van.

2 megjegyzés:

  1. Hiii.:) Bocsi, hogy mostanában nem írtam kommentet, csak nem vettem észre, hogy új rész van, mert nem néztem mostanában az oldalt.:) De most örültem, mert egyből 2 részt olvashattam.:DD Haha kíváncsi vagyok ki fogja tovább bírni.:DDD Niall, hogy felizgult már.:DD Szegénynek kész kínszenvedés volt kibírni.:DDDDD Siess.;)

    VálaszTörlés
  2. sziaa:)
    semmi baj.^^ amúgy is nagyon köszönöm, hogy folyton írsz :)) xxx
    hát igen..:D:D:D
    sietek:)) <3

    VálaszTörlés