/Harry szemszöge/

Amikor beléptünk a stúdióba, ott volt Nora. Olyan gyönyörű volt. Ahogy ránéztem mosolygott, én is. De akkor eszembe jutott, hogy ott van Paul. Most akkor oda se menjek Norához? Mert nem hiszem, hogy Paulnak elmondta már.És Paultól félek. Nem akarom, hogy haragudjon rám, ha esetleg megbántom az unokahúgát. Úgy döntöttem félrehívom beszélni Norát.
-Pszzt. Nora. -suttogtam neki. -Beszélhetnénk? -bólintott, majd követett. Egy kis stúdiószobába mentünk be. Nem tudtam mit mondani, csak hirtelen megcsókoltam. Ő visszacsókolt.
-Nora. -mondtam két csók közben. -Paul tudja? -erre Nora leállt. Rámnézett és félénken rázta a fejét.
-Nem mondtam el neki, amíg még nem biztos a dolog.
-Nora. Leszel a barátnőm? -kérdeztem tőle.
-A legnagyobb örömmel. -nevetett, és megcsókolt. El sem akarom hinni. Jó döntést hoztam, hogy nem engedem el. Hiszen ő más mint a többi lány. Különleges. Csak Paultól félek. Ő ismer engem. És élve eltemet ha megtudja, hogy járok Norával. Kinyitottam a kis szoba ajataját, megfogtam Nora kezét, de megálltam.
-Akkor, elmondjuk Paulnak? -félénken bólogatott, majd kéz a kézben mentünk vissza a stúdióba.
Amint beléptünk minden szem ránk szegeződött. Niall és Emma mosolyogtak, a többi fiú csak nézett, Paul feje pedig vörösbe kezdett menni.
-Ez meg mi? -kérdezte.
-Hát, Paul. Harry és én járunk. -mondta neki Nora félénken, de mosolyogva.
-OH. Hát azt látom. Harry beszélhetnénk? -nézett rám szúrós szemekkel.
-P..Persze.. -bólogattam, majd elindultam utána.
A beszélgetés elég kínos volt. Paul nagyjából megfenyegetett, hogy ha hozzá is merek érni Norához, akkor lefejez, illetve, hogy ne hogy meg merjem bántani, mert ismer engem. Hogy minden héten más lánnyal vagyok. Ja, és ogy ha még is lenne valami, nem szeretné ha terhes lenne Nora.
-És csak hogy tudd, Tudom milyen vagy. És Nora még szűz. Szóval nagyon ajánlom, hogy vigyázz vele. -hozta közel a mutató ujját felém. Én csak bólogattam. Nora még szűz?! Azt hogyan? 17 éves. AMikor visszamentünk, odamentem Norához, majd megcsókoltam. Paul szúrós szemekkel nézett ránk, de egy kis mosoly is volt a szája sarkában. A többiek "húúú"-ztak, Nora pedig csak mosolygott. El kellett kezdeni a felvételt, ezért Nora és Emma elmentek. Niall és én csókkal búcsúztunk a barátnőinktől.

/Emma szemszöge/

Elég vicces volt amikor Paul vörös képpel vitte el Harryt beszélgetni. Gondoltam miről lehetett szó. Norával beültünk a kávézóba, majd faggatni kezdtem.
-Na, mesélj. Hogy csókol Harry? Mikor kérdezte meg? Mindent mesélj el!
-Hát, nagyon jól. -elpirult és elmosolyodott. -Még amikor tenap hazavitt. És, ma kérdezte meg, hogy leszek-e a barátnője.
-AZ azért elég vicces volt, amikor Paul elrángatta. -erre mindketten nevetni kezdtünk.
-Ja, Paul azt hiszi, hogy én vagyok a kis törékeny virágszála. És úgy kezel, mintha kisgyerek lennék... És elég ciki volt ez. Szegény Harry. -nevette el a végét. Na, amúgy veled és Niallel mi van? -vonta fel a szemöldökét.
-Semmi extra. Szerelmesek vagyunk, és annyira aranyos. Mindig bókol nekem. -mosolyogtam.
-És valami "egyéb" dolog? -vigyorgott gonoszul.
-Nem. Tudod, nagyon szeretem Niallt, és vele szeretném az elsőt, de még nem vagyok rá kész. És Niall vár rám. És ezt nagyon köszönöm neki. Nem akarom ezt az egészet elsietni. -kortyoltam bele a kávémba.
-Áhá. Hát, nem tudom, de én sem szereték sietni Harryvel. Pedig, tudom milyen...
-Jaj, figyelj. Ha igazán szeret, akkor várni fog rád. Gondolj bele, eddig minden csajt megkapott egy perc alatt, legalább érted harcolnia kell, és jobban meg fog becsülni. -kacsintottam rá,
-Komolyan gondolod?
-Aha. Halál komolyan.
2 óra beszélgetés után visszamentünka s túdióba, ahol a fiúk még dolgoztak. Éppen a Little Things-et vették fel. Norával mindketten könnyeztünk és egymás kezét szorítottuk, mivel a fiúk nekünk énekeltek. Amint végeztek Niall szorosan megölelt. Sokszor az ölelése többet számít mint bármilyen csók. Úgy döntöttünk, beülünk mind a 7-en a Nando's-ba, Niall megrohamozta a pultot, majd egy jó nagy adag kajával tért vissza. Megfogtuk a poharainkat, majd koccintotunk (műanyak poharakkal) a szerelmes párokra , azaz ránk és Harryékre. Nagyon jól elment az idő. Amikor hazamentünk, Nora is jött velünk. Kb. olyan 5 óra lehetett. Louis és Liam Twitterezetek, Zayn TV-zett, Harry és Nora eltűnt Harry szobájába, én és Niall pedig a mi szobánkban. Niall megfogott és magával rántott az ágyára. Átölelt én pedig hozzábújtam.
-Em. Van estére programod? -kérdezte.
-Nem. Miért?
-8-ra készülj el. -mosolygott.
-Hova megyünk?
-Az meglepetés. -vigyorgott gonoszan.
-Gonosz vagy. -bokszoltam bele a hasába. Persze nem erősen. Ahogy éreztem az illatát, és néztem az arcát melegség öntött el. Nem is figyeltem arra amit mondott, ert elmélyedtem a nézésébe.
-Hahó! -integetett a fejem előtt a kezével közbe nevetett. -Itt vagy?
-Jaj.. Ne naragudj.Persze, csak elbambultam.-adtam egy puszit az arcára.
-Akkor okés?
-Mi is?
-Az, hogy anyu telefonált, hogy menjünk el hozzájuk 3 napra. Benne vagy? -nézett rám a mézédes mosolyával.
-A szüleidhez?!
-Igen.
-Ö..P.Persze, de mi lesz, ha nem leszek szimpatikus nekik. Vagy nem fognak szeretni, vagy...
-Csh.. -tette az ujját a számra. -Biztosan szeretni fognak, mert 1. imádnivaló vagy -tűrt egy hajtincset a fülem mögé- 2. mert gyönyörű, kedves, és illemtudó vagy. -erre csak mosolyogni tudtam.
-De Niall. Én félek egy kicsit ettől.
-De nem kell. Anyuék jó fejek ám. -nevetett- Minden barátnőmet szerették. És te vagy a legkülönlegesebb szóval felesleges aggódnod.
-Szeretlek. -csókoltam meg.
-Én is. Mindennél jobban.
Pár percig csak szótlanul figyeltük egymást. Majd végül eszembe jutott egy fontosnak tűnő kérdés.
-És Niall. Mikor megyünk?
-2 hét múlvára foglaltattam repülőjegyet. -nevetett. Én csak mosolyogtam rá. Nagyon féltem már előre, hogy mi lesz. Hogy mi van akkor ha nem szeretnek a szülei, vagy mi van akkor, ha rossz benyomást teszek, vagy azt akarják majd hogy hagyjam békén Niallt mert rosszat teszek a karrierjének. A nagy gondolkodásban elaludtam. Arra keltem, hogy Niall simogatja a hátamat és mosolyog rám.
-Jó reggelt. -puszilt meg.
-Neked is -nevettem. -Bocsi, hogy bealudtam.
-Nem baj. -nevetett.
-Mennyi az idő? -kérdeztem hirtelen.
-Hamarosan 7.
Niall felállt, kivett pár  ruhát és lement. Mondta hogy hagy készülni.
-De Niall! -kiabáltam utána -Milyen ruhát vegyek feeeeeeel?!
-Csinosaaaaat! -jött a válasz immáron a földszintről. Bementem a fürdőbe. Megfürödtem, hajatmostam, begöndörítettem a hajam, tettem fel egy kis sminket, majd kiválasztottam a ruhámat, Egy egyberuha mellett döntöttem aminek a mellrésze krémszínű volt és egy kis minta volt rajta a többi része bedig feszülős fekete. Egy hozá való krémszínű cipőt és ékszereket vettem fel. 7-56-ra végeztem is. Lesétáltam az emeletről. Nora és Harry még sehol sem voltak. A fiúk tátott szájjal bámultak, főleg Niall. Szegénykémnek még a nyála is kicsordult.
-Huh. Gyönyörű vagy. -csókolt meg.
-Köszönöm.
-Na, indulhatunk? -kérdezte a barátom.
-Persze.
-Jó szórakozást!!! -üvöltötték a többiek kórusban.
Niall kinyitotta nekem a kocsiajtót, mint egy igazi úriember. Mondtam egy "köszönöm"-öt majd pukedliztem egyet. Elindultunk.
-Na, már elmondod merre megyünk? -türelmetlenkedtem.
-Aki kíváncsi hamar megöregszik. -húzta az agyamat. -És, ráncosan akarsz velem étterembe menni?
-Étterembe megyünk? -csillant fel a szemem.
-Ó, a francba. Elárultam...-dünnyögött. Egy puszit adtam az arcára, miközben megérkeztünk. Egy elegáns étterem előtt parkoltunk le. Niall kinyitotta nekem a kocsiajtót, megfogta a kezem, majd elindultunk az étterem bejárata felé.
Emma ruhája: