-Ő.Megzavartam valamit? Elmenjek?
-Nem kell, gyere csak. Csak pár szót váltottunk Emmával.
-Oké... -jött oda hozzánk Niall. Maura hozott egy doboz vajas kekszet, aminek Niall neki is esett.
-Mi lenne, ha néznénk pár régi fényképet? -vetette fel az ötletet Niall anyja. Niall majdnem kiköpte a kekszeket, amint ezt meghallotta.
-Én nagyon kíváncsi vagyok a régi Niallre, szóval elő azokkal az albumokkal. -nevettem.
-Szerintem nem olyan jó ötlet... -tiltakozott.
-Dehogynem! Mindjárt jövök. -és már jött is jópár nagy albummal. Elkezdtük nézegetni őket. Az elsőben Niall kiskori képei voltak egészen pici baba korától kezdve. Rengeteget nevettem rajta, olyan aranyos volt. Meztelen képei is voltak, ezeknél mindig elpirult, és gyorsan lapozott is.
-Jaj már Niall. Ezek olyan cukik, ne szégyeld őket, még baba voltál. -adtam egy puszit az arcára. Voltak olyan képek, amikor farsangon volt beöltözve, vagy amikor nyaralni voltak, medencés képek, amikor kutyán lovagolt, vagy cirkuszban behívta a porondra a bohóc, vagyamikor egy kislánnyal táncolt az oviban.
-Jaj, ez de aranyos! -mutattam arra a képre, amikor Niall krokodilnak öltözve kézenfogva áll egy rózsaszín tündérnek öltözve álló kislánnyal.
-Nagyon... -sörtölődött Niall.
-Bizony. Ő Laura volt, Niall kiskori szerelme. Az oviban mindig együtt játszottak, és Niall mindig megleste a WC-ben. -erre muszáj volt nevetnem, Maura is nevetett, sőt, egy kicsit Niall is megenyhült. A többi képen Niall már nagyobb volt. Egészen 16 éves koráig terjedtek a képek, sőt, még mostaniak is voltak benne. Volt egy külön, nagy piros bőr burkolatú album, amire nagy fehér betűkkel volt ráírva, hogy One Direction.
-Ezt még nem is láttam. Ez mióta van meg? -kérdezte Niall.
-Hát, azóta csinálom, amióta elmetél az X-Factorba, csak még nem mutattam meg. Nem rég lett kész, arra vártam, hogy minél hamarabb gyere.
Kinyitottuk az albumot. Az első kép Niallről van, amikor a nagy X-Factoros tábla mellett pózol. Aztán amikor bent volt a zsűrinél, amikor összerakták a bandát, az összes élő só, stb. Az album hihetetlen volt. Az összes fellépésükről készült kép benne volt, egy csomó kép a fiúkról. Csillogó szemekkel figyeltem én is és Niall is. Volt jópár vicces kép is. Niall is felnevetett mellettem jópárszor. Az album legvégén egy kép volt rólam és Niallről. Az a kép, ami akkor készült,amikor a szökőkútnál kergetőztünk. Egy csókolózós kép volt. Olyan jó volt látni. Niall is elmosolyodott, majd megcsókolt. Maura a könnyeivel küszködött. Enyhe 2 óra alatt meg is néztük az albumokat.
-Ezek az albumok csodásak. -nevettem -Köszönöm, hogy megmutattad, Maura.
-Ó, igazán nincs mit. Úgy is régen láttam már őket én is.
-Héj, nekem meg sem köszönöd? -tette keresztbe a kezét Niall, és összeráncolta a szemöldökét.
-Te az elején nem akartad, szóval nem. -nyelvet nyújtottam rá. Erre rámugrott és elkezdett csikizni. Persze én csak sikítottam, hogy hagyja abba, de nem hagyta. Maura is jól szórakozott rajtunk, sőt még Niall apukája is kijött, hogy mi ez a sikongatás. Amikor végre Niall abbahagyta, már vörös volt a fejem, az övé is, illetve a hajam kócban állt.
-Most nézd meg mit csináltál. -nevettem.
-Így is gyönyörű vagy. -adott egy puszit a számra. Odabújtam Niallhöz, majd elkezdtünk TV-t nézni. Fél óra után szólt Maura, hogy kész a vacsi. Niall rohant is a konyhába. Azt hiszem, ha majd egyszer összeházasodunk és külön házban élünk, egy óriási hűtőt és konyhát kell majd csináltatnunk. A vacsora palacsinta volt. Niall 12-t evett meg, míg én csak 5-öt. Niallnek az az ötlete jött, hogy kezdjünk el enni egy palacsintát közösen. Maura hozta a fényképezőgépet, mert ezt s meg akarta örökíteni. Elkezdtük enni a palacsintát. Az egyik vége az én számban, a másik vége Nialléban volt. Végül amikor elfogyott, egy hosszú csókkal zártuk a játékunkat. Maura csak örvendezett, hogy milyen jó képeket csinált, mi pedig csak nevettünk. Niallel megköszöntük a vacsorát, majd felmentünk a szobánkba. Mindketten elővettük a laptopunkat, majd Twitterezni kezdtünk. Niall rögtön ki is írta " Olyan jó otthon lenni, ráadásul a szerelmemmel. Ma volt a legjobb nap az életemben. Szeretlek @Emma_Juley x " Erre rengeteg kommentet kaptunk. Lefényképeztem a nyakláncom, amit Nialltől kaptam, majd feltöltöttem. " Életem legszebb napja volt a mai a világ legcsodásabb férfijával. Nagyon köszönöm @NiallOfficial , elmondhatatlanul szeretlek xxx" A képem pár percen belül rengeteg oldalra felkerült, illetve rengetegen szóltak hozzá, hogy milyen szerencsés vagyok, milyen cukik vagyunk, és hogy milyen szép a nyaklánc, irigykednek, és hogy mennyire szeretnek minket.A követőim száma amúgy már 234,123 volt. Hihetetlen. Pár nap alatt teljesen megemelkedett. Jópár embert visszakövettem, mivel nagyon kedves tőlük, hogy bekövetnek. Akiket bekövettem, rögtön ki is írták, hogy "ÁÁÁÁÁHH EMMA JULEY VISSAKÖVETETT NEM HISZEM EL ÁHHH" illetve " @Emma_Juley nagyon szeretlek nagyon köszönöm a követést! Boldoggá tetted az egész életem! xxx" Annyira furcsa, de jó érzés volt ezt olvasni. Niall is elolvasta a kommenteket, és csak mosolygott rajtuk.
-Látod, szerintük is tökéletes pár vagyunk. -majd megcsókolt.
-Hát, ha külső szemmel így tűnik, lehet, hogy hinnünk kellene nekik. -nevettem. 20 perc múlva Maura jött be a szobába.
-Fiatalság, elmegyünk a szomszédba, mert áthívtak minket beszélgetni. Majd jövünk, jók legyetek. -ezzel ki is ment. Hallottuk, hogy lent csukódott az ajtó.
-Hm.. Egyedül vagyunk, mit csináljunk? -húzta fel a szemöldökét Niall, egy huncut mosoly kíséretében.
-Hát, nem is tudom... Azt hiszem elmegyek a sakkért.- nevettem, majd kimásztam Niall karjai közül, de visszahúzott. Fölém került, majd heves csókolózásba kezdtünk. Egyre melegebb lett a levegő köztünk. Tudtam, hog mi fog következni, és készen álltam rá. Tudtam, hogy Niallel szeretném az elsőt, és hogy teljes mértékben megbízom benne.
-Akarod? -megszakította a csókunkat és megkérdezte.
-Igen. De Niall, nekem ez lesz az első... -erre Niall mosolygott egyet, majd folytattuk amit elkezdtünk. Niallről lekerült a felső, majd rólam is. Elkedzte csókolgatni a nyakam (ez a nyengém), majd a kezeimet, és letért a hamashoz. A bőröm égett az érintése alatt, a gyomrom pedig görcsben volt. Visszatért újra a nyakamhoz, majd az ajkaimat kezdte el harapdálni. Teljesen felcsigázott. A sóhajok egymást követték. Beletúrtam a hajába, majd lekerültek a nadrágjaink. Én kerültem felülre, majd ugyan azt csináltam vele, amit ő velem. Először a nyakát támadtam meg, majd a mellkasától a hasáig, aztán újra a nyakát. A füleit harapdáltam, majd a száját. Újra én kerültem alulra, majd Niall már nem bírt magával, és megszabadított minden felesleges ruhadarabtól engem is és magát is. És, megtörtént. Életemben először. Csodálatos volt. Végig az egekben éreztem magam. Niall figyelmes volt velem. És főleg különleges volt, mivel Niall már régóta várt rám, de mégis megvárt, és nem eröltetett semmit. Elfogadta, hogy én még nem szerettem volna. És ezért rendkívül hálás vagyok neki.
Niallel egymás mellett feküdtünk, és egymás szemét bámultuk. Közelebb bújtam hozzá.
-Köszönöm, hogy megvártál, és elfoadtad, hogy nem akarok semmit elsietni. -rámmosolygott, beletúrt a hajamba, majd megcsókolt.
-Addig vártam volna rád, ameddig csak akarod. De megérte várni. -nevetett. Simogatta a hátam, majd elaludtam.
Reggel amikor felkeltem, lepörgött a fejemben az egész tegnapi nap. Az este tökéletes befejzése volt annak a tökéletes napnak. Magamra csavartam a lepedőt, majd kimásztam az ágyból.
-Héj. -dörzsölte meg a szemeit Niall. -Most lehúztad rólam a takarót... -ezzel a lendülettel visszahúzott maga mellé, és megcsókolt.
-Felöltözöm. -mosolyogtam rá, és egy puszit adtam neki.
-De a takaróm marad. Fázni fogok. -nézett rám kiskutya szemekkel. Kicsit furcsa érzés volt teljesen meztelenül Niall előtt elmenni, mivel elég szégyenlős vagyok, és voltam mindig is. De rájöttem, hogy nincs okom rá, hiszen tegnap este együtt voltam Niallel, már látott meztelenül. Szóval kimásztam az ágyból, és a fürdőbe vettem az irányt. Megfürödtem, majd egy melltartóban és egy bugyiban kimentem Niallhöz.
-Milyen ruhát vegyek fel ma? Hova megyünk? -mosolyogtam rá.
-Hát, ha rajtam múlna,akkor azt mondanám ne vegyél fel ruhát. -nevetett- De, mivel nem egyedül vagyunk, ezért azt mondom, mindegy, valami kényelmeset.
A bőröndömből kiszedtem egy egyszerű szerelést, majd felöltöztem. Niall is elment fürödni, majd amikor kijött, átölelt és megcsókolt.
-Niall. -nevettem.-Felvehetnél valamit...
-Zavar? -nevetett.
-Engem nem, de a szüleidnél vagyunk, és nem hiszem, hogy örülnének neki, ha tudnák mit csináltunk tegnap este. És  ebből az következik. -kacsintottam rá.
-Lehet hogy igazad van. -erre felvett egy boxeralsót. -Megfelel? -nevetett.
-Hát, egy fokkal jobb. -mosolyogtam, és megpusziltam. -Biztos így akarsz a szüleid előtt vonulni? -nevettem.
-Régen is mindig ezt csináltam, ez nem újdnoság nekik. -vont vállat. Bólintottam, majd lementünk.
-Jó reggelt. -mosolygott Maura. -Hogy aludtatok?
-Jól. -vágta rá Niall mosolyogva. -Este mikor jöttetek? -kérdezte, miközben beleharapott a bundáskenyérbe.
-Éjfél körül. Benéztem hozzátok, de már aludtatok. -itt félrenyeltem a narancslevem, és teljesen elpirultam. Ha benyitott, akkor látta, hogy egymáshozbújva alszunk, és egyikünkün sincs ruha... Igaz, hogy volt takarónk, de attól még a felsőtestünket láthatta. Oppá... Na de jó... Niallre nézetm, aki szintén elpirult.
-Ma hova megyünk? -váltott gyorsan témát Niall.
-Ma egy farmra megyünk lovagolni. -mosolygott Niall apja.
-Komolyan? Imádom a lovakat. -csillant fel a szemem.
-Igen. Szóval úgy öltözzetek fel. Ott leszünk délutánig.
-Juhé! -örvendeztem még mindig.