-Hú. Nagyon szép hangod van. -ámuldozott.
-Dehogy is...
-De, komolyan. -nézett rám azokkal a mámorító kék szemeivel. Ekkor lentről kiabálás hallatszott.
-Emma!! Niall!!! Gyertek le azonnal!!! -Liam volt az. Niallel kézenfogva lementünk a többiekhez, akik a kanapén ülve bámulták a tévét. Ahogy leértünk mi is csatlakoztunk hozzájuk és hallgattuk a híreket.
"Bizony! Nem hamisak a hírek. A One DIrection Ír hódítójának barátnője van. Már pár napja is látták egy lánnyal sétálgatni a városban de mostmár biztos, hogy járnak. Ugyanis a minap együtt látták őket kéenfogva sétálgatni a városban, illetve csókolóni és kergetőzni. A tinipár úgy tűnik rózsaszínben lát mindent. Valószínűleg most több millió lány szíve tört össze, de reméljük Niall és a barátnője jól meglesznek. Folytatjuk híreinket Barack Obama..." Zayn kikakpcsolta a TV-t. EZ elég durva, hogy mindenhol paparazzik voltak. És ott voltak a csókolózós képeink, a kézen fogva sétálós épeink, a kergetőzős képeink is.
-Most akkor nem fognak minket békénhagyni? -kérdeztem szomorúan.
-Dehogynem. Most még újdonság aztán már nem lesz az, elhiheted. -mosolygott Niall, és megölelt, majd egy puszit nyomott a fejemre. - De nézd a jó oldalát. Hivatalosan is felvállaltuk, hogy járunk.
Ennek viszont nagyon örültem, hogy Niall nem szégyell engem.
-Skacok! 1 óra múlva fotózásra kell mennünk, most hívott Paul. -mondta Liam.
-Okés. Emm, eljössz velünk? -nézett rám kiskutya szemekkel az 5 fiú.
-Hát, legyen. -adftam be a derekam. Felvettem valami elegánsabbnak tűnőt, majd megcsináltam a sminkem és a hajam.
Emma ruhája:
Beültünk a kocsiba. Én Niall és Zayn mellett ültem. A fiúk végig röhögtek. Niall pedig a kezemet fogta. Amint bementük jött is Paul.
-SZia, Paul vagyok. Te pedig Niall barátnője, ha jól tudom. -muatkozott be kedvesen. Pedig elég morcosnak tűnt.
-Emma vagyok. Örvendek.
-Na srácok, gyerünk, az öltözőbe. -utasította őket Paul. Niall egy gyors csókkal búcsúzott el tőlem, majd pedig bement az öltözőbe a többi fiúval. Én Paullal beszélgettem. Mondott pár dolgot a hírnévről, meg hogy sok lány ki akarja őket használni, de úgy látja én normális vagyok, meg ilyenek. Jó volt ezt hallani. Amikor Paullal bementünk a fotózás helyszínére, egy velem egykorúnak tűnő lány jött oda hozzám.
-Szia, Nora vagyok. -nyújtott kezet a mosolygós lány. -Te vagy Niall barátnője, tudom. Olyan aranyosak vagyutok együtt. -mosolygott.
-Szia, Emma. -viszonoztam a gesztust. -Köszönjük. És te valamelyik fiú rokona vagy?
-Nem, Paul unokahúga. -mosolygott. -Imádom a fiúkat, és eddig még nem találkoztam velük. De alig várom már. -ugrándozott örömébe. -Most jöttem a nyárra Paulékhoz. És megígérte, hogy bemutat a fiúknak. Jaj már annyira várom. És veled mia helyzet?
Norával leültünk két székre, majd beszélgetni kezdtünk. Nagyon szimpatikus lány. Nagyon életvidám, és szeret beszélni. Kedves volt és vicces. Sokat nevettünk együtt. Mint kiderült, Harry a kedvence a bandából. Amikor bejöttek a fiúk a helyszínre, Niall odajött hozzám, és egy csókot adott, majd beállt a többiekhez. ELkezdődött s fotózás. Nagyon dögös képeket csináltak a fiúkról. Nora le sem bírta venni a szemét Harryről. Csillogó szemekkel nézte ezt az egész helyzetet. Amikor vége lett, a fiúk odajöttek hozzánk.
-Na, milyenek voltunk? -kérdezte Louis.
-Aranyosak. -nevettem. Niall átfogta a derekam és egy puszit nyomott a nyakamra. Ebbe belebizseregtem. Niall pedig csak elnevette magát.-Amúgy srácok, ő itt Nora, Paul unokahúga. Nyárra jött Paulékhoz. És imád titeket.
-Sziaa! -mutatkozott be sorra az 5 fiú, szegény Nora pedig majdnem elolvadt. AHogy észrevettem Harrynek is nagyon bejött a lány. A fiúl elmentek átöltözni, mi pedig mégjobban összebarátkoztunk Norával.
-Ahogy észrevettem Harrynek bejöttél. -löktem oldalba.
-Komolyan? TÉnyleg úgy gondolod? -kérdezte csillogó szemekkel.
-Szerintem van esélyed. Nem láttad hogy bámult téged? -mosolyogtam rá.
-Nem tudom. AZt hiszem nem láttam semmit csak a rózsaszín felhőket. -erre elnevettük magunkat. Azt hiszem Nora az első lány barátnőm itt Londonban. Csak a fiúkat ismertem, és jó, hogy lesz valaki, akivel mehetek vásárolni, tudok pletykálkodni, stb.
-Nora. Nincs kedved valamikor elmenni velem vásárolni? Nagyon bírlak. -mosolyogtam rá.
-Jaj! De jó! Persze hogy van! Én is téged! -ölelt meg. Számot cseréltünk, majd elindultunk a fiúkkal a kocsiba. Harry olyan furcsa volt az úton. Azt hiszem tudom miért.

/Harry szemszöge/

Az a lány, Nora, egyszerűen gyönyörű. Tökéletes idomai vannak, gyönyörű arca. Elállt a lélegzetem amikor megláttam. Azthiszem van olyan, hogy szerelem első létésra. Muszáj lesz megismernem. Azt hiszem tetszem neki, mert végig engem nézett. Remélem hogy bejövök neki. Norával telefonszámot cseréltek, ahogy láttam. Szóval remélem elhívja majd hozzánk. A kocsiút alatt végig csak rá tudtam gondolni. Arra a csodás mosolyára. És most nem csak a vágy beszél belőlem. Nem voltam még így senkivel, hogy első látásra beleszerettem. Érdekes. Ő lesz az első. Nem engedhetem el! Meg kell szereznem. Akarom őt!
Amint hazaérkeztünk, felmentem a szobámba, letudoltam, majd Emm lépett be az ajtón.
-SZia. Bejöhetek?
-Persze. -leült az ágyamra.
-Na , mesélj. Azt hiszem bejön neked Nora, mert végig őt nézted és olyan fura voltál a kocsiban. -mosolygott.
-Hát..Igen. De ha én nem tetszem neki? Nekem nagyon bejön. Beleszerettem elsőre.
-Neki bejössz. Ezt biztosra mondhatom. -mosolygott tovább. Emma olyan kedves. Jól ellehet vele beszélni. Ha nem Niallel járna biztos becserkészném. Jó, ez nem volt szép. De hát ha egyszer így gondolom...
-Komolyan? -csillogott fel a szemem.
-Aha. Majd holnap áthívom és akkor majd megismerkedhettek. -kacsintott rám. - Na, megyek aludni. Niall már vár. Szia Harry. -egy puszit adott az arcomra, és kiment. Befeküdtem az ágyamba, majd végig Norán gondolkodtam. Hm... Vajon tényleg bejövök neki? Sokat gondolkodtam, de végre sikerült elaludnom.

/Emma szemszöge/

Adtam egy puszit Harrynek, majd elindultam a szobánk felé. Niall már tárt karokkal várt. Befeküdtem mellé az ágyba, összebújtunk. Niall elég hamar elaludt. Én közben azon agyaltam, hogyan hozzam össze Harryt és Norát. Hiszen amióta megismertem Harryt arra rájöttem, hogy elég hamar szeretne megapni minden csajt. És Nora pedig annyira szereti, hogy serintem fel se tűnne neki. Szóval beszélnem kell majd Harryvel.
Reggel Niall ébresztett egy csókkal.
-Még.Aludtam.Volna. -próbáltam kinyögni pár csók között. Niall csak mosolygott.
-Hova menjünk ma? -kérdezte.
-Arra gondoltam áthívom Norát. Tudod akit tegnap megismertünk. Nagyon jó fej és végre lesz egy lánybarátom.
-Szóval mi nem vagyunk neked elég jók? -vágta a durcis képet.
-Jaj, nem így gondoltam. -adtam egy puszit az arcára- Csak tudod lányból vagyok, és kell valaki akivel vásárolhatok, mehetek csajos programokra, illetve kibeszélhetlek titeket. -dörzsöltem össze a két kezemet. Niall csak nevetett. Ki akart kelni az ágyból, de visszahúztam.
-Na. Maradjunk még egy kicsit. Álmos vagyok... -vetettem be a kiskutya szemeimet.
-Nem lehet neked ellenállni... -vallotta be egy csók kíséretében.
Fél óra múlva kikászálódtunk, majd lementünk a többiekhez akik éppen reggelizetek. Louis Liamet ijesztegette egy kanállal, Zayn csak tömte a szendvicseket, Harry pedig csak nézett maga elé. Elég karikásak voltak a szemei.
-Mi van Styles? Nem aludtál jól? -kérdeztem tőle, miközben elővettem a tejet a hűtőből és a műzlit a szekrnyből. Harry egy kis fáziskéséssel reagált.
-Nem.. Gondolkodtam...
-Min gondolkodott az én egyetlen szerelmem? -kérdezte Louis miközben átkarolta Harry vállát.
-Norán.
-A csa tehapó? -próbálta kinyögni a kérdést Zayn teli szájjal.
-Igen.
-Bejön neked, mi? -röhögött Liam.
-Harrnyek ki nem? -kérdezte Niall.
-Vicces vagy manó. -duzzogott Harry.
-Csa én hívhatom manónak... -duzzogtam én is. Erre a fiúk nevettek, Niall pedig átölelt, és csókolgatni kezdte a nyakam. Kirázott tőle a hideg.
-Na jó. SZerintem mi ezt nem akarjuk látni. -takarta el a szemeit Liam. Mi nevettünk, végül pedig elengedett Niall.
-Skacok, elmegyek ma Norával a városba, utána pedig eljövünk ide. Oké? -erre Harry szeme felcsillant. - SZóval rakjatok rendet és rendeljetek pizzát olyan este 6-ra. Jó?
-Oké. -válaszolt Liam.
Amint befejeztem a reggelit, felmentem a szobába és telefonáltam Norának.
-Szia, EMma vagyok.
-Juuj szia! -hallatszott a hangjából, hogy nagyon vidám. -Mizu?
-Csak azért hívlak, hogy elmegyünk ma a városba? Vagy vásárolni vagy mindegy.
-Persze! SZuper ötlet! Mikor? HoL?
-Mondjuk 3-kor a Strabucks-nál ? Ami a hangszerbolt közelében van.
-Okés. Akkor 3-kor! Már alig várom! Puszi,szia!
-Szia!
Akkor ez lebeszélve. Lementem a fiúkhoz.
-Ma felvételünk lesz. -mondta Zayn.- 2-re megyünk, kb. 4-re végzünk.
-Oké. Én Norával leszek, de lehet, hogy beugrunk majd.
-Nem lehet! Ajánlom is. -jött oda hozzám Niall, és egy puszit adott. Hihetetlen, hogy egy egyszerű puszival is le tud venni a lábamról.
Felmentünk Niallel a szobánkba , majd elkezdtünk öltözni. Niall tök természetesen öltözött. Én szégyenlős vagyok. Szóval én inkább elmentem a fürdőbe. Vagyis, mentem volna, ha Niall nem fog meg.
-Na.-húzott oda magához.-Előttem nem kell szégyellned magad. -nézett mélyen a szemembe.
-De én szégyenlős vagyok. -nevettem.
-Na is mit szégyellsz? -ekkor elkezdte felhúzni a felsőmet, aztán a gatyámat tologatta. Vagyis csak így viccből. Nem teljesen persze. Mindketten nevettünk. Ezt imádom bennünk. Hogy mindig nevetünk és mindent viccnek fogunk fel. Niall a legjobb barátom is egyben.
-Niall. -nevettem rá.
-Igen?
-Majd eljön az idje mindennek. -kacsintottam rá, majd elvonultam a fürdőbe. Szegény barátom csak alsóban állt, és karba tett kezekkel nézett utánam. Egy egyzserű szerelést vettem fel. Megcsináltam a hajam, tettem fel egy kis sminket, majd kimentem Niallhöz aki már teljesen kész volt.
-Nem értem a nőket...Hogy tudtok ilyen sokáig készülődni? -nevetett.
-Ez a mi titkunk. -kacsintottam rá, majd lementünk. A többiek már rég kész voltak.
-Na végre. Mi tartott ennyi ideig? Na jó. Inkább ne részletezzétek... Indulhatunk? -türelmetlenkedett Louis.
-Persze főnök. -szalutáltam, majd kimentünka  kocsihoz. Úgy döntötem elmegyek a fiúkkal, mivel a stúdió a Sturbucks mellett van, szóval csak át kell sétálnom 3-kor. Amikor megérkeztünk a fiúl elkezdtek dolgozni. Én leültem és hallgattam ahogy énekelnek. Olyan jó hangjuk van! Imádom hallgatni. El is ment az idő, mert már 14.51 volt. Gyorsan intettem Niallnek, hogy megyek. Ő bólintott, majd elindultam a Starbucksba. Leültem az egyik asztalhoz. Pár perc múlva megjelent Nora is. Egy öleléssel köszöntöttük egymást, rendeltünk magunknak, majd leültünk. Nagyon jól elbeszélgettünk és elröhögcséltünk. Ez a csaj nem komplett! Komolyan. Teljesen ugyan olyanok vagyunk. Mind humorilag, mint viselkedésileg, és még külsőre is hasonlítunk. Egyszer csak két srác ült le mellénk.
-Sziasztok.
-Öm. Heló. -köszöntem.
-Mizu? -klrdezte az egyik. Elég jól néztek ki. Felzselézett barna haj, baba arc, trendi ruha, Converse cipők.
-Semmi. Éppen beszélgettünk, ha nem tűnt volna fel. És most elfelejtettem, mit akartam volna mondani... -zsörtölődtem. A srácok csak nevettek. Elkezdtünk beszélgetni. Egész jó fejek voltak. Még egy sütire is meghívtak minket. Ingyen süti mindig jöhet! Olyan fél óra múlva Niall és Harry lépett be az ajtón. Amikor megláttak minket a fiúkkal, mindegyik arcán elég nagy düh jelent meg.

/Niall szemszöge/

Kaptunk fél óra szünetet, szóval gondoltam átmegyek megnézni a barátnőmet. Harry is velem tartott. Gondolom Norát akarta megnézni. Azt hiszem szerelmes a mi kis Haroldunk. Amikor beléptünk, orbitális düh fogott el. Nora és EMma két idegen sráccal nevetgélt. Mit képzelnek ezek, hogy a barátnőmet körözgetik? Legszívesebben lekevertem volna nekik egyet, de aztán gondoltam nem kell a balhé. Hiszen nem csináltak semmit...Vagyis, csak rányomultak a barátnőmre... Odamentünk, majd megcsókoltam hosszan Emmát, hogy lássák, a barátnőm. Erre az egyik srác arca eléggé elfehéredett. Hát sajnálom. De az a szív már foglalt.
-Ö..Niall. Ő itt Cody és Alex. Srácok, ő itt a barátom, Niall.
-Ö..Heló.. -nyújtott kezet nekem az egyik. Azt hiszem Alex.
-Örülök... -fogadtam el a kézfogást egy kis ideges megjegyzéssel. Harry is ugyan ezt tette. Én átkaroltam Em derekát. Lehet, hogy túl féltékeny vagyok, de nem engedem hogy más szemezzen a barátnőmmel. Pár perc múlva a srácok végre elmentek. Gondolom leesett nekik, hogy mi a helyzet.
Nora mintha ideges-íteni akarta volna Harryt, elkezdett áradozni a srácokról.
-Huh. ELég jól néztek ki. Nem Em? -kortyolt bele a chappucinojába.
-Aha. -vágta rá Em. Hogy mi? Csak ne aházzon... Mi az hogy jól néztek ki?
-És még kedvesek is voltak. Meg viccesek, meg...
-Ez minket nem érdekel... -vágta rá Harry. Nora mintha meg se hallotta volna, folytatta tovább.
-Amúgy Codyval számot cseréltünk. Azt mondta este felhív. -mosolygott Nora. Harry arcán a vörös 1000 árnyalata futott át. Létszott rajta, hogy forr a dühtől. Persze én sem voltam nyugodt.
-Niall, szerintem nekünk mennünk kell. Szisztok, további jó "pasizást"... -állt fel az asztaltól Harry. Adtam egy csókot Emmának, majd követtem.
Kint muszáj volt megérdeklődnöm, hogy mi baja volt Harrynek. Csak úgy robogott kifelé.
-Héj, haver, ez mi volt.
-Nem láttad?! Nora odavan azért a kis nyápic bájgúnárért. Ott áradozott róla...
-Jaj, ez egyáltalán nem biztos. Te is minen csajt megbámulsz. -kacsintottam rá -A lányok nem nézhetnek meg egy-két jó pasit?
-Miért, téged nem zavart az hogy Emma körül legyeskedett az egyik?!
-De. De megbízom Emmában. -sóhajtottam. Visszamentünk a stúdióba, majd Harry végig tök ideges volt. Én sem voltam teljesen nyugodt, de meg kell bíznom Emmába. Nem féltékenykedhetek, mert akor haragudni fog rám. Inkább megpróbáltam az énekésre koncentrálni.

/Emma szemszöge/

-Mi volt ez a színjáték Harry előtt? -kérdeztem Norától meglepődve.
-Hát, nem tudtam, hogy tetszem-e neki, szóval, bevetettem egy kis cselt. -mosolygott elégedetten.- Gondoltam áradozok egy kicsit erről a srácról, aki amúgy nagyon nem tetszett, meg bunkó is volt, csak emrt kíváncsi voltam Harry reakciójára. Nem gondoltam volna, hogy ennyire kaiakad. -nevetett. Erre nekem is nevetnem kellett. Cseles egy lány a barátnőm. Kimentünk a kávéházból, majd a város felé vettük az irányt. Bementünk egy kis butikba, ahol egy csomó cucc volt. Majd úgy döntöttünk, ogy veszünk pár ugyan olyan cuccot. Hiszen most jelenleg ő a legjobb barátnőm. Már elsőre teljesen közvetlenek voltunk egymással, és most is így van. Azt hiszem örökre szóló barátra találtam. Nagyon jó cuccokat vettünk. Amikor végeztünk már idő volt, szóval elindultunk hazafelé. Niall egy csókkal köszöntött engem, majd a többiek is köszöntek nekünk.
-SZia Nora. Jó újra látni. -mosolygott Louis.
-Hmm. De jó illatok vannak! -szagolgatott a levegőbe Nora.
-Pizza. -nevetett Liam.
-Harry hol van? -kérdeztem.
-A szobájában duzzog.
-Miért? -kérdeztem meglepődve.
-Senki sem tudja. -mondta tök természetesen Zayn. Niall rámnézett, és rögtön tudtam, mi a probléma. Norát félgrehívtam, hogy menjen fel Harryhez.
-Oké,oké. De melyik az ő szobája?-suttogta.
-Felérsz és rögtön jobbra. Sok sikert. -öleltem meg. Ezzel Nora fel is ment az emeletre. Én visszamentem a fiúkhoz.
-Hát Nora hova megy? -értetlenkedett Zayn.
-Van egy kis elintézetlen dolga. -mosolyogtam, majd beültem Niall ölébe.