2013. március 9., szombat

XXIV. Fejezet ~ Váratlan meglepetés

Lola állt ott. Azonnal a nyakamba ugrott és addig sziorított amig majdnem megfulladtam.
-Lola...Te??. Tee?? Hogyan?? Mért nem szóltál te hülye? -nevettem.
-Meglepetés volt. Még szerencse hogy elmondtad hogy milyen házszámban laknak a fiúk. AMúgy hozzátok akartam menni, de mondtad hogy ideöltöztél. -újra megölelt.
-Gyere be! -tántorgattam befelé.
-Uh..Ez...Komoly??? Tii.. Te...Itt laksz???! -ámuldozott a legjobb  barátnőm.
-Ö.Igen. A fiúk még alszanak. -mosolygtam és leültünk a kanapéra.
-Meddig maradsz?
-Nem tudom. De minimum egy hónapig!!! -ujjongott, és a nyakmaba ugrott ismét.
-Komoly?? Jézusom!! Ez annyira király!!!
Ekkor tántorgott le a szokásos egyszál aslójában Zayn kómás fejjel. Amikor meglátta Lol, nagyjából vörös lett, és majdnem elájult.
-Jó reggelt. -ásított Zayn. -Oh, vendégünk van? Szia, Zayn vagyok. -mosolygott Lolára.
-Lo..Lola. -ölelte meg a barátnőmet Zayn. Vicces volt látni Lola arckifejezését. Tudom, hogy ő rajongó. Lejött a többi fiú is. Lola már szerintem azt sem tudta, hogy hol van, csak nézegett össze-vissza. És a fiúkat nézte. Amikor Niall megcsókolt mosolyogva nézett minket.
-Jaj, de aranyosak vagytok. -mosolygott ránk.
-Niall, ő a legjobb barátnőm, Lola. -mutattam be Niallnek.
-Szia. Én meg a legjobb barátnőd pasija vagyok, de gondolom már kipletykáltatok.-nevetett. Mi is elnevettük magunkat.
-Hát, említett egy-két dolgot. -mosolygott a barátnőm.
-Srácok. Azt hiszem hazamegyünk.
-Tessék? Nem mentek ti sehova! Itt marad ő is és te is! -szólt közbe Zayn.
-De úgy is anyuék is hamarosan jönnek...
-Nem baj.. Maradtok! Pont. -kacsintott Louis- Kértek répát?
-Nem köszi. -nevetett Lol.
-Komolyan elutasítod a karotint? Gyanús vagy te nekem... -méregette Lolát Louis.
-Srácok, nincs kaja a hűtőben! -kiabált Harry a konyhából.
-Elmegyek vásárolni Niallel. Addig itt maradtok?
-Persze. Majd elleszünk, menjetek csak. -kacsintott rám Zayn. Azt hiszem bejön neki Lola, mert elégg feltűnően nézte.
-AKkor mindjárt jövünk.
Niallel elmentünk bevásárolni.
-Szerinted össze fognak jönni Zaynnel? -kérdezte Niall.
-Honnan veszed, hogy össze fognak jönni?
-Mert láttam hogy Zayn nagyon nézte. És azért kérdezem, hogy neked feltűnt e.
-Fel.
-Akkor?
-Hagyjuk rájuk- -mosolyogtam, majd beparkoltunk a parkolóba. Rengeteg mindent vettünk. Szalámikat, zöldségeket, csokit és gumicukrot minden mennyiségben, tusfürdőt, sampont, hajzselét (4!! dobozzal) és mindent. A boltban éppen egy csomó kóstoló stand volt, szóval Niall végig ment az összesen és mindent megkóstolt. Én csak nevettem rajta, amikor valahol egyszerre elvett 3-at is. Miután hazamentünk, kíváncsian vártuk a dolgokat.
Bent Zayn és Lola beszélgettek, és nevetgéltek, mögöttük pedig Harry és Louis parodizálta ki őket úgy, hogy nem vették észe. Azonnal elfogott a nevetés.
-Jól vagy, Emm? -kérdezte a abrátnőm.
-Pe.. -nem tudtam kinyögni, mert a fiúk még nem hagyták abba.
-Hát..Oké.
Bementem a konyhába pakolni, de egy percre rá megérkezeett Lola.
-Segítek. -mosolygott rám, majd a szatyrokból kezdte elővenni a dolgokat.
-Na, mi újság van Zaynnel?
-Nem tudom. Annyira kedves, és aranyos, és helyes, és...Nem tudom szavakba önteni.
-Szerintem bejössz neki.-kacsintottam a barátnőmre.
-Ténlyeg így gondolod?
-FIgyelj. SZép vagy, kedves, aranyos, vicces.Kell ennél több?
-Szerintem nem tetszem neki.
-Ne legyél hülye. -boxoltam vállba. -Majd kiderül. Gyere, menjünk el a városba. Beülhtünk kávézni meg ilyenek. És mindent kipletykálunk. -mosolyogtam Lolára.
-Mit pletykáltok ki? -jött be szemöldök felhúzva Niall. Elnevettem magam. Csücsörített a szájával, én pedig egy puszit nyommtam rá.
-Ennyit érdemel szeretett barátod? -nézett rám kiskutya szemekkel, majd a kezeit a derekam köré kulcsolta és megcsókolt.
-Elmegyünk Lolával a városba, jó? Majd jövünk. -adtam egy utolsó puszit a barátomnak.
Lolával jártuk a várost, mutattam neki egy csomó jó boltot, meg jó helyeket, aztán beültünk a Starbucks-ba.
-Olyan aranyosak vagytok Niallel. -mondta fülig érő szájjal.
-Köszönjük. -kortyoltam bele a tejeskávémba. Pár lány odajött képet csinálni és autogrammért.
-Huh. Te aztán sztár vagy. -nevetett rám.
-Én nem vagyok sztár. A fiúk a sztárok és a lányok szeretik a sztárok barátnőit. Ennyi. -
Kb. 2 órán keresztül beszélgettünk, amikor Niall hívott, hogy menjünk már haza mert kezd sötétedni és félt. Olyan aranyos, mindentől félt engem.
-Na, indulnunk kell, mert Niall aggódik, hogy elrabolnak minket. -nevettem.
-Olyan aranyos, hogy így aggódik érted.
-Igen. Azt hiszem nála jobbat nem is találhatnék.
Amint hazaértünk Niall mosolyogva várt már a kanapén ülve. Lehuppantam az ölébe és egy csókot nyomtam a zájára. Ahogy láttam Zayn-nek is felcsillantak a szeme, ahogy meglátta Lolát. Olyan aranyosan beszélgettek és nevetgéltek. Mindegyikük szeme csillogott. Öröm volt nézni. Pár perc múlva Louis írt egy sms-t, hogy menjek fel a szobájába. belesúgtam Niall fülébe, hogy mindjárt jövök, majd felmentem az emeletre. Louis szobájájba érve Louisnak már fülig ért a szája. Levágódtam mellé az ágyra.
-Na mesélj. -mosolyogtam.
-Biztos a dolog.
-Jaaj Lou ez csodás! -ugrottam a nyakába. -Annyira örülök!
-Én is. El sem tudod képzelni. Eleanor olyan csodálatos és aranyos.
-Ez olyan jó. Remélem bemutatod nekünk. -kacsintottam rá.
-Persze. Úgy is jó lenne ha összeismerekednétek. Legalább nem lesz olyan egyedül, ha ide jön. -Louis szája még mindig fülig ért.
-Jajj mutass már róla egy képet facebook-on vagy twitteren vagy valahol! -ugráltam. Lou elővette a laptopját, majd ráment egy Eleanor Calder nevű lányra twitteren. Megnéztem a képeit,
-Woww. Nagyon szép lány. Gratulálok Louis! -mosolyogtam.
-Élőben még szebb. -pirult el Louis. -Ja, és légyszi Em ne mond el a fiúknak. Meglepétesnek akarom majd. -bólintottam.
Még jópár percig beszélgettünk Eleanorról, majd lementem, mert gondoltam Niall már hiányol. Leérve Niall kérdően nézett rám. Leültem mellé, majd megráztam a fejem, hogy semmi extra. Kezdett késő lenni.
-Ö. Em. Hol fogok aludni? -súgta a fülembe Lola.
-Szerintem Zaynnél. mosolyogtam rá.
-Tessék? Te megzakkantál? Nem is ismerem még nagyon. És...Egy ágyban vele... Nem tudnék aludni egész este őt nézném...
-Fiúk! -kiáltottam el magam, hogy mindenki rám nézzen.
-Itt vagyunk melletted. -fogta a fülét a barátom.
-Lola hol alszik?
-Hát... Louis, Liam vagy Zayn.
-Ö.. nekem megfelel a kanapé is köszi... -pirult el.
-Ne hogy már a kényelmetlen kanapén aludj. -nevetett Zayn.
-De szeretek kanapén aludni. Szóval köszi, de megfelel itt nekem.
-Ezt nem engedem. -kacsintott rá Zayn.
-Kedves vagy köszi, de komolyan. És ez ellen nem vetek vitát. -kacsintott vissza Lola. Zayn szomorúan bólintott. Felmentem és szedtem elő ágyneműt Lolának, majd lent megágyaztunk neki. Úgy döntöttem ma vele alszom.
-Niall. Ne haragudj de ma elhagylak. -a szemei 5 méteresre kerekedtek.
-Tessék? Te szakítani akarsz velem? -kérdezte kétségbeesetten.
-Jaj, nem dehogyis. -nevettem. -Úgy értem ma Lolával alszom, ha nem baj. -pusziltam meg.
-A frászt hoztad rám... -sóhajtott nagyot. -Hát ennek nem röülök de okés... -szomorúan bólintott, mire megcsókoltam. -De holnapra kérlek vissza! -elnevettem magam, majd bólintottam. Levittem az én cuccomat is Lolának, majd elköszöntünk a fiúktól, én Nialltől főleg.
-Köszi, hogy lent leszel ma velem. -mosolyogtt rám Lola.
-Ugyan. Bocsi, hogy ilyen kellemetlen helyzetbe hoztalak.
-Semmi baj. Csak tudod, nem tudtam volna Zayn mellett lenni, mert egész este őt néztem volna, és akkor reggelre olyan lettem volna, mint egy zombi, és akkor sosem fogok bejönni neki. -erre elnevettem magam. Még beszélgettünk jópár percig (óráig) majd elnyomott minket az álom.
Reggel arra keltünk, hogy Zayn kivakuzza a szemünket. Kómnásan feltekintettem, Lola pedig a fejére húzta a párnát, jelezvén, hogy ő még alszik.
-Zayn. Te meg mia a.... fészkes fenét csinálsz hajnali 11-kor?! -förmedtem rá.
-Ment a twittere. -nevetett gonoszan. Magamhoz kaptam a telefonom, és gyorsan felnéztem Twitterre. "Haha. Jó reggelt lányok! Kelni kéne, nem de? xx " Fúú. Zayn sosem fogja kinőni a fényképezős kedvét...Gyorsan visszaírtam neki.  "Kedves @zaynmalik ! Örülnénk ha hajnalok hajnalán nem vakuvillanással keltenél minket. Ezer hála xx" Persze rögtön megkezdődtek a kérdezgetések, hogy ki az a másik lány. Kikászálódtam a  kanapéról, majd egy kávéért indultam. Meglepetésemre Zayn már főzött nekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése