2013. március 9., szombat

XXVI. Fejezet ~ Betegség

Másnap reggel korán keltem. Nem tudom miért. 7-kor lementem. Levittem a laptopom, majd felmentem youtubera és Twitterre. "Korán felkeltem. Mi történt? Van valaki fent ilyen korán? :) " Rögtön rengeteg válasz jött. RÉgebben ilyet el sem tudtam volna képzelni. A követőim száma 312.567-volt. Hihetetlen. Rengetegen írtak, hogy kövessem őket vissza. Mivel unatkoztam, gondoltam csinálok egy visszakövetősdit. Visszakövettem 100 embert. Végignéztem a képeket, amiken rajta vagyok(főként amiket Zayn tölt fel mindig). Néhányszor el is nevettem magam. Végignéztem a képeket amik a laptopomon vannak. El-elmosolyodtam. A hátterem az eslő közös képünk Niallel. Annyira jó, hogy itt lehetek ezekkel az idiótákkal. El sem tudom képzelni nélkülük az életem. Csak az a baj, ha anyuék visszajönnek, vissza kell költöznöm. Persze, szívesen vagyok otthon, de számomra most ez az otthon. Niallel és a fiúkkal. Észre sem vettem, hogy elment az idő. Fél 10 körül levánszorgott Zayn.
-Hát ti jól eltüntetek tegnap. Mikor jöttetek? -nevettem rá.
-Elmentünk egy helyre. Olyan 2 körül. -törölgette a szemeit. Pár percre rá jött le Lola is. Eszembe jutott, hogy nem lent a kanapén aludt. Akkor csak Zaynnél lehetett. AKkor összejöttek?
-Hali. -köszöntött.
-Jó reggelt. Hát te hol volttál? Vagyis, nem a kanapén aludtál az biztos... -nevettem.
-Este későn jöttünk haza és beestünk az ágyba. Nem volt kedvem megágyazni. -pirult el.
-Okés. Harryék?
-Ők is ott voltak mint mi. De azt hiszem Noráéknál alszanak.
Pár perccel később lejött Louis, fülig érő mosollyal.
-Kár hogy nem voltatok itt tegnap. -kezdte mesélni. -Be akartam volna mutatni a barátnőmet, Eleanort. -újságolta Lou.
-Tessék? Összejöttetek? Ez király. -pacsizott le vele Zayn. -Gratulálok, tesó.
-Gratulálok! -mosolygott Lola is.
-Köszi skacok. Lola majd ma megismerheted. Mentek a lányokkal.
-Rendben. Még Norát sem ismerem annyira úgy sem. -mosolygott a barátnőm.
-Felkeltem a mormotámat. -nevettem, majd elindultam fel a szobába. Niall ismét olyan pózban mint tegnap. Megint a reggeli csókhoz kellett folyamodnom. Amint rámásztam hirtelen felüvöltött. Akkorát sikítottam, hogy legurultam a földre. Niall úgy röhögött, mint egy retardált fóka.
-Ez nem volt vicces... Miért nem mutattad, hogy már fent vagy?! -kérdeztem mérgesen, miközben a fenekemet fájlaltam, amire ráestem.
-De.. Vicces...Volt... -próbálta kinyögni Niall a röhögés közepette. Fel akartam állni és elmenni, de elkapott, és magával rántott.
-Hagyd a nyakam...Most nem fog bevállni... -próbáltam ellenkezni neki, de úgy is tudta, hogy nem bírom ki.
-Tényleg? Én nem úgy látom... -suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg.
-Haragszom rád. -fordultam el tőle.
-Bitos? -fordított maga felé és kiskutya szemekkel nézett rám.
-Igen. AMíg nem kérsz bocsánatot. -húztam az agyát.
-Ne haragudj egytlen gyönyörű virágszálam, akiért odaadnám az életem is. -erre elnevettem magam.
-Megfelelt volna egy "bocsi" is, de bocsánatkérés elfogada.
-Azt hiszem tratozol még valamivel. -csücsörített. Adtam neki egy csókot. -Már is jobb. -mosolygott elégedetten.
-Menjünk le. A többiek már lent vannak. -simogattam a mellkasát. Felkeltünk, majd lementünk a többiekhez. Megreggeliztünk, majd a fiúk elkezdtek készülni, mert mennek próbára, mi pedig Norával és Lolával elkezdtünk készülni, illetve küldtem eg sms-t Elnek, hogy 1 óra múlva a Starbucksnál. Felvettem valami egyszerűt, de csinosat, majd beültünk a kocsiba. AMíg a fiúk bementek, addig én elköszötem Nialltől, majd beültünk a Starbucksba. El már várt minket.
-Szia. -öleltem meg, Mint mindig, most is mosolygott.
-SZiasztok. Eleanor vagyok. -mutatkozott be a többieknek. Mindenkit megölelt, majd rendeltünk. Jól végigbeszélgettük az időt. Komolyan, mintha már 1000 éve ismernénk már egymást. Ahogy láttam Norával és Lolával is jól elvoltak. Jól összekovácsolódott a 'One DIrection barátnők' csapata. Vagyis, a Lola-Zayn páros még kétesélyes, de remélem összejön nekik.
-És mi van Zaynnel? -kérdezte Nora, mert mindenkit beavattunk mindenről.
-Nem tudom. Tegnap minden olyan jó volt, és már majdnem megcsókolt, de végül mégsem. Nem értem..Szerintem nem tetszem neki...-szomorkodott Lola.
-Dehogy is! Gyönyörű vagy! lehet, hogy csak fél egy új kapcsolattól. Louis is ilyen volt először. FÉlt hozzámszólni is. -nevetett El. -Harrynek köszönthetjük, ő mutatott be minket egymásnak. AZtán egyre többet találkoztunk, és végül összejöttünk.
-Úgy összeilletek. -mosolyogtam.
-Köszönjük. Nagyon szeretem Louist. Elmondhatatlanul. Már az elején megfogott benne valami... És úgy érzem tényleg ő az igazi nekem... És gondoljatok bele, ha nem lennénk egütt, nem ismertelek volna meg titeket, ami nagy hiba lett volna. -nevetett.
További pár órás trécselés után hívott Niall, hogy menjünk, mert ők már végeztek. Átsétáltunk a Starbucksból a stúdióba. Niall mosolyogva várt, megcsókolt majd hosszan megölelt.
-Na, hogy ment? -kérdeztem tőle.
-Nagyon jól. Hamarosan kész az új album. -mosolygott.
-Ez király. Remélem azért majd személyesen is előadjátok nekünk. -koppintottam az orrára.
-Hm. Meglátom, mit tehetek. -nevetett. Hazamentünk, majd maratoni TV délutánt tartottunk. Sok tál popcornnal. Mivel nem volt hely, én Niall ölében ültem, de persze őt ez nem zavarta.Este rendeltünk pizzát, majd Zayn és Lola eltűntek Zayn szobájába. Az 5. filmnél kezdtek leragadni a szemeim. Niall a combomat simogatta, ami álomba merített. Niall felvett, majd elindult velem a lépcsőn. Egy kicsit nehézkes volt a felmenetel. Lerakott az ágyba, betakart egy puszit adott az arcomra, majd ő is befeküdt mellém. Másnap reggel arra keltem, hogy nagyon rosszul vagyok, és hányingerem van. Kinyitottam a szemem, és Niall mosolygós arcával találtam szembe magam.
-Jó reggelt. -mosolygott, majd egy puszit adott a homlokomra. -Minden rendben van? Olyan..sápadt vagy. -mérte meg jobban az arcom.
-Őszintén szólva at hiszem mindjárt idehányok... -vettem egy nagy levegőt. Niall azonnal felült, és a tenyereit a homlokomra tette.
-AZt hiszem lázas vagy. -mondta szomorú arccal. Elmondhatatlan aranyos volt ahogy sajnált. Kikelt az ágyból, betakart, majd lement, hogy csináljon nekem valamit. Igazából nem bírtam volna legyűrni egy falatot sem a torkomon szóval ezért csak a teát ittam meg, a rántottát pedig felajánlottam Niallnek. Pár perc múlva a többiek bezsófolódtak a szobámba. Mindenki sajnálkozó szemekkel nézett rám, majd megölelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése