/Emma szemszöge/

Niallel felmentünk a szobánkba.
-Még nem is láttalak fürdőruhába. -ölelt át hátulról, a kezeit a csípőmre rakta a fejét pedig a vállamra.
-Hát, most láthatsz. -kacsintottam rá.
Niall felvett egy fürdőgatyát, én meg a fekete alapon virágos fürdőruhámat, aminek nincs pántja.
-Wow. Az én barátnőm. -csókolt meg.
-Csak a tiéd. -adtam egy puszit az arcára. -Bekened naptejjel a hátam?
-Persze. Gyere. -odaadtam neki a naptejet, majd elkezdte kenni a hátam.
-Csak a hátad? -súgta a fülembe.
-Hm.. A többit egyedül is elérem, köszi a segítséged. -nevettem el magam. bekentem magam mindenhol. Nem akarok leégni.
Mire lementünk már Harry és Nora is felöltözködve és fürdőruhában volt. Norával egy jópár cuccot kipakoltunk, vittünk ki hűtőtáskát, addig a fiúk egy csomó vizipisztolyt, meg úszógumit és matracot szedtek elő.
Kimentünk. Nem láttunk senkit. Egyszerre támadtak le minket a vizipisztollyal.
-Támadááááááááááááás! -kiabálta Louis. Norával sikongattunk és futottunk előlük. Végül az lett az eredmény, hogy lőbb Norát dobták a vízbe, majd vészesen közeledtek felém.
-Fiúk.. -mosolyogtam, hátha meghatja őket. -Niall! Niall! Ugye nem engednéd hogye beledobják a barátnődet a vízbe?!
-Igaza van fiúk. -erre megálltak mindannyian. -Egyedül foglak beledobni. ˛-erre odafutott hozzám, felkapott, és bedobott a vízbe.
-Bombaaaa! -kiabálta Liam, és egy óriásit csobbant. Őt követte Niall, Harry és Zayn is. Zayn valami hátraszaltót nyomott. Louis pedig egy óriási hasast ugrott. Elég nagyot csattant. Mindenki röhögött, Louis pedig sikítozott mint egy őrült. Kimásztunk, majd óriási bombaugrások következtek. A bikinifelsőm folyton le akart jönni, szóval mindig fognom kellett ugrás közben. Zayn egy kacsás úszógimval futkosott végig. Elég vicces látvány volt. A felfúj matracokon próbáltunk szörfözni kisebb-nagyobb sikerrel. AZtán vizicsatát rendeztünk. Az első menetben a Harry-Nora és a Niall-Emma páros versenyzett. Beültem Niall nyakába, Nora is így tett Harryvel, és az volt a feladat, hogy le kellett lökni egymást. Ez egy kicsit szemétség volt, mert Harry magasabb mint Niall. De! Mi nyertünk! A következő menetben Liam-Zayn és Nora-Harry volt. Azt kifelejtettem, hogy Louis volt a bíró. És a kommentkein szakadni lehetett. A többi menet is lezajlott.
-Hölgyeim és uraim! A nyertes pár, pedig...Pámpámpámpám, doppergést, Niall és Emma! Gartulálunk!
-Nyertük? Nyertünk!! -ujjongott a barátom. Úgy fel volt dobva, hogy ugrált a vízben mint a kisgyerekek. Aranyos volt, nevetnem kellett rajta. Miután kiujjongta magát, egy hosszas csókot kaptam.
-Ezt érdemli a nyertes. -tette hozzá. A nap további részében végig medencéztünk, vagyis csak a fiúik, mi Norával napoztunk elég sokat. Persze Zayn ezt sem hagyhatta fénykép nélkül. "Így napoznak a gyönyörű lányok a kertünkben! Fiúk ! Nem eladók! x @Emma_Juley @Noraaaxoxo " Elég álmos voltam, ezért elszundítottam egy kicsit. Arra keltem fel, hogy a drága barátom csupa vizesen rámvetődik. Erre persze felsikítottam.
-Niall! Az isten szerelméért! Azt akarod, hogy szívrohamot kapjak? -nevettem.
-Már csak az hiányozna. Ki lenne a legzebb lány a világon? -meg akart csókolni, de eltoltam magamtól.
-Most haragszom rád... -fordultam el tőle. Odajött a hátam mögé, hozzámsimult (még mindig csurom vizesen), és a nyakamat kezdte csókolgatni. Kirázott a hideg. Annyira utálom, hogy mindig le tud venni a lábam alól ezzel a szokásával.
-Haragszol még? -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Igen... -nevettem el magam.
-Hát jó, te akartad...
Erre megfogott a kezébe, és befutott velem a házba. A hátunk mögül röhögét és "húú"-zást hallottunk. Niall futott velem fel a lépcsőn, amint beértünk a szobájába ledobott az ágyra.
-Ugye nem gondolod ezt komolyan? -nevettem.
-Talán nem tetszem vizesen? -mosolygott, és megcsókolt.
-Niall...-mondtam két csók között.
-Igen?
-Ez elég feltűnő így a többieknek, nem?
-És? -mosolygott rám miközben a szemei csillogtak.
-Majd este, rendben? -kuncogtam..Niall sóhajtott egyet, majd felkelt rólam.
-Rendben..De szavadon foglak. -csókolt meg. Kézenfogva visszamentünk a többiekhez.
-Huh, ilyen hamar? Ez gyors menet volt. -röhögött Louis és vele együtt a többiek.
-Hahaha, répasrác. Miért ilyen perverz a fantáziád? Mi csak a...a...vizipisztolyt kerestük. -mosolygott a barátom.
-Igen,persze, termézetesen. Valószínűleg.- kacsintott ránk Louis. -Gyanúsak vagytok ti nekem. -méregetett minket, miközben a 'bajszát' pödörgette. Felnevettem.
-Mi ilyen vicces mrs. Horan?
-Mrs Horan? -nevettem.
-Hát igen. Egyszer úgy is az leszel, higgy nekem. -kacsintott rám. A barátomra nézett, aki mosolyogva szemlélte a reakciómat, majd kacsintott egyet. Elgondolkodtam, milyen szép lenne az életem Niallel együtt. Mással el sem tudnám képzelni.
"Emma! SIess! 1 óránk van!
Anya és Nora segítenek felküzdeni rám a ruhámat. A hajam már készen van. A sminkem még nem. Egy kis alapozót tesznek a bőrömre, illetve egy fehér-csillogó szemhéjfestéket és nagy szempillákat varázsolnak nekem. Nagy nehézségek árán felkűzdöm a gyönyörű esküvői ruhámat, amely pántatlan, a felső része feszülős és selyem anyagú csipkével, az alja pedig szétterül. De nagyon nagy. Anyuék és a többiek sürögnek-forognak. Elméletileg a torta már megjött. Már ki is állítottak. 3 emeletes, fehér-krém-barna színek uralkodnak rajta. Marcipánból ugyan ilyen színekből rózsák, illetve szalagok. Csodálatos. A tetején egy esküvői pár van megformázva marcipánból. A díszítés szintén fehér-krém-barna színekben pompázik. A székeken fehér selyem, és mindegyiken küölönféle színű szalag ebben a 3 árnyalatban. A szívem hevesen dobog. Percek múlva ott fogok álni az oltár előtt a szerelmemmel. Férj és feleség leszünk. Annó, pár évvel ezelőtt, tudtam, hogy így lesz. Hiszen Niall nélkül nem tudtam/tudnám elképzelni az életem. Vajon Niall is készen áll már? És a többiek?
Anya szól, indulni kell. Belépek az ajtón, apuba karolok. Minden szempár rám szegeződik. Látom az összes rokonom, Niall rokonait. Nora gyönyörű ruhában, mellette Harry, aki Nora derekát fogja. Louis és Elelanor is ott van. Rengeteg ember könnyezik, és susorgásokat hallok, hogy "odanéz, milyen gyönyörű!". Mögöttem a koszorúslányok rózsaszirmokat szórnak. Egyre közelebb érek az oltárhoz. MEgpillantom Őt. Niall izgatottan áll az oltárnál. Szemeiben tükröződik az izgatottság. Csillognak, a szája pedig nem bírja, hogy ne mosolyogjon. A szájáról leolvasom, hogy "gyönyörű vagy, itt az idő!" Apuval odaérünk az oltárhoz. Megölelem apát, odamegyek Niall mellé. Egymás szemébe nézünk mélyen. A szívünk 10x annyira dobog, mint kellene. Mindegyikünk arcán óriási mosoly terül. Niall végig néz rajtam, még jobban elmosolyodik,és megfogja a kezem. A szertartás elkezdődik..."
-Hahó! Itt vagy? Emma! -veszem észre, hogy Zayn a fejem előtt lengeti a kezeit.
-Jaj, ne haragudjatok. Elbambultam.
-Merre járt a hercegnő? -nevetet Louis.
-Semmi különös... -mondtam. Niall odajött hozzám, leült mellém és átölelt, majd megpuszilta az arcom.
-Grillezzünk! -vetette fel az ötletet Louis. Niall szemei felcsillantak.
-Kajaaaaa! Éhes vagyok!! -nézett rám boci szemekkel. Felnevettem, majd Norával a konyhába vettük az irányt. A fiúk még száradtak odakint. Előkészítettük a virsliket, a kenyeret, a csirkemellszeleteket, a bacon szeleteket, minden félét, és kivittük egy nagy tálon. Niall azonnal odarohant, és már tette is be a grillezőbe a dolgokat. Fél óra alatt minden elkészült, és enni kezdtünk. Nagyon jó hangulatban telt a grillezés. Louis Harry orrába nyomott egy virslit. Erre Niall teljesen felhorkant, hogy hogy merik a finom virslit elpazarolni. Erre pedig az következett, hogy Zayn és Liam virsliharcba kezdtek. Végül Zayn leszúrta Liamet, aki halált tettetve elnyúlt a fűben. Persze pechjére egy hangyabolyba, szóval elkezdett visítva és ugrálva futkosni, mi pedig feküdtünk a röhögéstől. Végül bevetette magát a medencébe, mert égett a háta. Niall félrenyelte a csirkét, szóval majdnem megfulladt szegénykém, erre Louis pont ivás közben nevetett, és az orrán folyt ki a narancslé. Elég vicces 1 perc volt ez. Amint kezdett sötétedni, Niall hozta a gitárját, raktunk egy kis tüzet és énekeltünk. Someone like yout, az összes számukat, Skyfallt, Gangam Stylet, és minden féle jó dalt. Olyan jól telt el ez a mai nap. Pár óra múlva kezdtünk elfáradni és a hangzallagjaink sem bírtak többet, miután a fiúk ordították a What Makes You Beautifult és a Live While We Are Young-ot. Azt hiszem a menedzserük meg fog minket ölni, ha holnapra nem lesz hangjuk. Végül Louis kitalálta, hogy ő kint fog csakazért is aludni. Csatlakozott hozzá Liam is és Zayn is. Niall csúnyán nézett rám, amolyan "nekünkmárvanprogramunknemerjbelemenniakintalvásba" fejjel. SZóval mi tiltakoztunk Niallel, ugyan et tette Harry és Nora is.
-Hát ezek a fiatalok...Itt hagynak minket, látod Liam... Harry te meg ismét megcsalsz! Te szemétláda! -tettette a sírást Louis.
-Ne haragudj, baby. Majd holnap este. -kacsintott Harry Louisra. Erre mindenki nevetni kezdtett.
-Héj, akkor engem csalsz meg? -vette fel a szerepet Nora is.
-Jaj, ne csináljátok ezt velem. Nem tudok kettőtök közül választani. -vágott Harry komoly arcot.
-Szerintem igen. -ment oda hozzá Nora, és a hátát kezdte simogatni.
-Bocs, Louis, de mégsem jó a holnap. -erre Louis eljátszotta, hogy öngylkos lesz, amiért elhagyja a szerelme. A fiúk elővették a hálózsákokat, és kitelepedtek a fűre. Nora és Harry már eltűnt a szobájukban, mi is a miénk felé vettük az irányt Niallel. Amint beértünk, Niall bezárta az ajtót kulcsra, hogy véletlenül se zavarjon meg minket senki, majd rögötön odaszorított a falhoz és csókolni kezdett.
-Ugye tudod, hogy ígértél nekem valamit? -húzta fel a szemöldökét, és közbe mosolygott is.
-Hmm..Nem emlékszem. Mi is volt az? Emlékeztetne rá, uram? -erre elnevette magát, majd az ágyban kötöttünk ki.
Reggel arra keltem, hogy fázom. Hát igen, Niall elvette az összes takarót. Próbáltam kimászni az ágyból, hogy magamra kapjam a fehérneműimet, de két kéz visszarántott.
-Hova megy, hölgyem? -nézett rám összekócolt hajjal és kómás fejjel.
-Felöltözni, uram.
-Minek azt? Szerintem Ön gyönyörű így ahogy van. -nevetett, majd odahúzott maga mellé, és bebújtunk mindketten a takaró alá. Szorosan hozzábújtam, mire ő a hajamat csavargatta az ujjára, és közben a vállamat csókolgatta. Felnevettem.
-Na, ez csikis. -huncut mosolyt vett fel. Kirázott a hideg, szóval még sorosabban hozzá bújtam.
-Kegyed tán fázik?
-Egy picit. De így már jó.
-Ennek örülök.
-Nem kellene felöltözni és kikelni az ágyból? -mosolyogtam rá.
-Hm..Nekem megfelel így, ahogy vagyunk.
-Azt gondoltam, kedves uram. De a többiek már valószínüleg fent vannak.
-És az minket zavar? -adott egy puszit az arcomra.
-Nem...Csak le kellene menni.
Niall sóhajtott egyet.
-Rendben. Csak nem bírok betelni a nézéseddel. -nézett mélyen a szemembe. Erre elmosolyodtam, majd megcsókoltam. Végül kikeltünk az ágyból, és felöltöztünk. Niall nem vitte túlzásba a dolgot, egy boxert vett és száguldott is le kajáért. Amint leértem megláttam Louis, Liam és Zayn  fülig érő száját.
Nora fürdőruhája:



Emma fürdőruhája: