Nora jött be.
-Hali. Niall, beszélhetünk kettesben Emmával, ki kell pletykálni a dolgokat. -mosolyogva huppant le az ágyra.
-Persze. Lányok és a pletykálásaik... -nevetett. -Vénasszonyok lesztek!
-Viszlát, Horan! -integetett neki Nora. Én csak nevettem.
-Na, csajszi, mesélj.
-Hát, tudod volt az a csaj, Ahley. Nagyon utálom a képét. Folyoton undorral nézett rám és Niallre, ráadásul Niallre nyomult egész buli alatt. És nem értem miért utálnak. Nem tettem nekik semmi rosszat. Kezdeményeztem is a beszélgetést, én mentem oda, erre meg bunkók voltak.  Nehraragudj, de ilyen a személyiségem, hogy a könnyen elszomorodom apró dolgokon is.
-Jaj, te. -ölelt meg Nora. -Az csak egy kis ribi volt. Jó? Niall téged szeret, és ezt te is látod.
-Tudom, nem is ez a baj. Csak, nem tudom...
-Hát, ezt jól megaszontad". -nevetett a barátnőm.
-Bizony.
-És történt valami izgalmas is? -vigyorgott Nora.
-Hááááát.... -kezdtem bele.
-Na, gyerünk! Mesélj!
-Az első nap, amikor megérkeztünk Niallékhoz. A szülei estefelé elmentek, és...ketten maradtunk. És Niallnek volt egy-két terve. Érted... -pirultam el.
-Ohohohohooo. A kis Ír milyen huncut. -erre mindketten röhögni kezdtünk. -Na, folytasd.
-És, megtörtént.
-Juuj! És jó volt?
-Nem tudom neked elmagyarázni mennyire. Niall megkérdezte, hogy szeretném-e. És tudta,hogy ez az első, szóval figyelmes volt velem.
-De aranyos!
-Na, és te meg Harry?
-Háát...
-Komoly?
-Beadtam a derekam. Szegénykém már nem bírt magával. -nevetett Nora.
-És Paul mit fog szólni?
-Viccelsz???! Nem fogja megtudni...Mrá csak az kéne. Így is megfenyegette Harryt hogy ne merjem hozzám érni. Ha megtudná, körülbelül halálra kínozná, és engem is hazaküldene. Ismerem Pault, azt hiszi kislány vagyok...De téved.
-Azért megnézném az arcát, amikor Harry odaállítana elé, és elmondaná, hogy mit csinált veled. -erre mindketten röhögőgörcsben törtünk ki.
-Amúgy, nézd ezt a láncot. -muattam rá a nyakláncra.
-Haaaaaa! Ez gyönyörű! Jézudom, mindjárt elsírom magam. Hogy lehet valaki ilyen aranyos? Ez az Ír komolyan, milyen titkokat rejteget...
-Elemntünk sétálni egy tópartra, és olyan szépeket mondott nekem. És, odaadta ezt a medált. És megígérte, hogy örökre szeretni fog.
-Jaj, egyem a szivét, de aranyos. Komolyan mindjárt sírok.
-Én is küszködtem a könnyekkel. Nem tudom mivel érdemeltem ki egy ilyen pasit, mint ő, de azt hiszem nincs nálam szerencsésebb a világon.
-Az biztos. Nagyon szeretem Harryt, de ő nem olyan romantikus mint Niall.
Másfél óra beszélgetés után levánszorogtunk az emeletről.
-Na, végre. Mi tartott ilyen sokáig, lányok? Az egész életeteket kipletykáltátok? -mondta unott képpel Liam.
-Héj, Payne. Te nem vagy lány, nem tudod. -nyújtottam rá a nyelvem. Lehuppantam Niall ölébe, Nora pedig Harryébe. Amikor Niall megcsókolt, csak egy "Klikk!" hangot hallottunk.
-Megy a twitterre! -mosolygott Zayn gonoszan. A következő kattintás Harryéknél landolt. Elkértem Niall telefonját, és beléptem a twitteremre. zaynmalik1D : " A gerlepár! Aranyosak vagytok @NiallOfficial és @Emma_Juley xx" Meglepetésemre tényleg nagyon aranyos lett az a kép. Niall a csók közben olyan aranyosan mosolyog. Amit Harryékről tett fel az is nagyon aranyos lett. És egy olyan kép is van, amin mi is és Harryék is rajta vagyunk,és vicces fejet vágunk. Hát Zayn, köszi ezt a képet...Szeretünk Zayn! SE!
-Zaaaayn. Ez az utolsó fénykép micsoda??!
-Az? Kép. -húzta az agyam.
-Nagyon vicces DJ Malik...
-Ugye? Tudom. -mosolygott elégedetten.
" @zaynmalik humorbugyor vagy Dj Malik. ;)) puszii x " írtam neki vissza. " @Emma_Juley tudom :P "
Jó volt újra ezekkel az idiótákkal lenni. De valami furcsa volt. Louis feltűnően normális volt.
-Louis, beszélhetnénk?
-Velem? Csináltam valamit? -nézett rám érdekesen. Felálltam Niall öléből (ami neki nem tetszett) és elrángattam Louist.
-Mi történt?
-Mi ez a csendesség. Gyanús vagy te nekem répasrác. -húztam fel a szemöldököm.
-Semmi...
-Nem hiszek neked! -támadtam le. -Gyerünk, úgy is kiderítem. Csaj van a dologban, ugye? -Louis elpirult. -Eltaláltam! Na mesélj Superman!
-Hát..Még semmi sem biztos...De, Eleanornak hívják és gyönyörű. Barna haj, hosszú lábak, aranyos mosoly.
-Juj! Dejó Louis! -öleltem meg a répasrácot. -Úgy örülök, hogy boldog vagy!
-Mondom, hogy még nem biztos ... De, szerintem tetszem neki. Én teljesen beleestem...
-És a fiúk tudják?
-Igen.
-És nekem nem mondtad el? Most haragszom rád Mr. Carrot...
-Még csak ma jöttél haza. -nevetett. -Elmondtam volna. -kacsintott.
-Remélem is. Mindenestere ha tanács kell, vagy valami lesz akkor mond el,jó? -mosolyogtam rá.
-Hát... Nem tudom hova vigyem, vagy hogy nyűgözzem le. Lány szemmel te minek örülnél?
-Hát...Én imádtam, amikor Niallel romantikus sétát tettünk egy tóparton.És szerintem vegyél neki egy szál rózsát. Nem kell csokor, és semmi díszítés, csak egy szál vörösrózsa. Meglátod, le fogod nyűgözni.
-Köszi a tanácsot. -ölelt meg.
-Nincsmit. Na, de menjünk vissza a többiekhez.
Amint visszaértünk, visszaültem Niall ölébe. A többiek és Niall is furcsán nézett rám és Louisra.
-Filmezzünk! -vetettem fel az ötletet.
-Jóóó ! -ujjongott a népség.
-Mit nézünk?
-Másnaposok 2 !
-Rendben. Addig csinálok popcornt.
Kimentem a konyhába, de Niall utánamjött.
-Miért akartál beszélni Louissal?
-Ne legyél féltékeny, mert nincs okod rá. -adtam egy puszit a homlokára. -Csak furcsa volt, hogy csöndes. És elmondta, hogy lány van a dologban, és tanácsot kért.
-Jé, ez tök jó. És én erről mért nem tudtam?
-Mert most jöttünk meg nemrég. És még nem volt ideje elmondani.
-Aha. Kíváncsi vagyok a szerencsésre. -mosolygott a barátom, majd megcsókolt.
-NEM HALLOM A MIKRÓPATTOGÁST! UGYE CSINÁLJÁTOK A POPCORNT? -jött a kiabálás a nappaliból.
-PERSZE! -kiabálam vissza, miután elváltunk egymástól Niallel. 3 tál popcort csináltunk. Kivittük a többiekhez. Egy külön Niallnek, egy Norának, nekem, és Harrynek, és egy Zaynnek, Liamnek, és Louisnak. A filmen egy csomót nevettünk, kivéve Zaynt, aki bealudt. Megragadtam az alkalmat, hogy bosszút álljak. Lefényképeztem, és felraktam twitterre. " @zaynmalik hahaha, cuki vagy xx"
-Zayn nem lesz boldog. -röhögött Harry.
-Tudom. Bosszú, édes bosszú. -dörzsöltem gonoszan a kezeimet. AMikor vége lett a filmnek, Zayn is megébredt.
-Jó reggelt álomszuszék. -csapkodtam meg a vállát.
-Mi ez a gonosz mosoly? -dörzsölgette meg a szemeit.
-Majd meglátod... -ezzel elsétáltam mellette.
-Emma! Mit csináltál! Gyere vissza! -kiabált utánam , de késő volt, mert felfutottam Niallhez a szobába. Levágódtam mellé és a laptopja elé.
-Mit csinálsz? -adtam egy puszit az arcára.
-Twitter, ask.fm, stb. Zayn utálja ha képeket teszünk fel róla. -nevetett.
-Ő is tett fel rólunk.
-Igaz, csak szólok, hogy le fogja harapni a fejed, mert nem áll jól rajta a haja. -röhögött Niall.
-Majd megvédessz. Ugye?
-Meglátom mit tehetek. -vigyorgott gonoszul. - Éhes vagyok.
-Előbb ettél egy egész tál popcornt. -nevettem.
-De éhes vagyok. Elmegyünk Nando's-ba kajáért?
-Induljunk.
Ahogy mentünk le a lépcsőn, meghallottuk Zayn hangját.
-EMMA!!!!!!! -kiabált. O-ó. Azthiszem meglátta a képet.
-ElmentünkaNando's-bamajdjövünkpuszisziasztok! -hadartam el, és futva az ajtó felé vettük az irányt Niallel. Bepattantunk a kocsiba, és elmentünk a Nando's-ba kajáért. Amint visszaérkeztünk, az ajtóba karbatett kezekkel és felvont szemöldökkel állt Zayn.
-Szia Zayn... Niall, védj meg! -ezzel Zayn kikerülve elkezdtem az emeletre futni, csak hogy Zayn megelőzött és elkapta a lábam. Ennek következménye az lett, hogy én elestem, és lefelé kezdtem gurulni, és vittem magammal Zaynt is. Együtt gurultunk a lépcsőn. Amikor leértünk egy nagyot huppantunk. Niall odafutott, hogy jól vagyunk-e, de röhögésbe törtünk ki. Én is, Zayn is és a többiek is. De végül Zaynnek eszébe jutott, hogy miért is akart elkapni. Megfogott a kezébe, és a kanapéra dobott. Elkezdett csikizni. Tudják a fiúk, hogy ez a gynegém, szóval mindig ezzel szivatnak, ha valami rosszat teszek ellenük.
-Niall! Segíts!! Zayn!! Nee!! -visítoztam. Hát bizony. A kis Ír hercegem ismét nem segített. És a többiek sem. Kedves társaság... -Zayn, miért van a hajzseléd a konyhapulton? -mutattam hirtelen az adott irányba. Zayn odanézett, én megragadva a lehetőséget kiugrottam a fotelból, kellemetlen ponton vágtam és felfutottam az emeletre.
Emma ruhája: