Reggel arra keltem, hogy Niall mellkasán van a fejem, ő pedig átölel. Huh. Ahhoz képest, hogy tegnap megszivatott egy "majdnemcsók"-kal, most már átölelget, elég érdekes szitu...Legszívesebben elugrotta volna mellőle azonnal, de egyszerűen annyira aranyosan aludt, hogy muszáj volt azt néznem.  Éreztem az egyenletes szuszogását. Ahogy átkarolt szinte égett a bőröm. Legalább eltelt olyan fél óra, amikor végre kinyitotta a szemét. Persze én reflexbl azonnal lecsuktam a szemem, hogy at higgye alszom. Hallottam, hogy ásít egy nagyot, majd valamin nevet egyett. Kinyitottam a szemem, és észrevettem, hogy a szemembe néz, majd mosolyog.
-Niall...Mit csinálsz? -kérdetem tőle kérdőrevonó hangon. Erre leesett neki, hogy mire gondolok, és elvette a kezét rólam.
-Neharagudj. Nem tudom mit csinálok álmomban. -nevetett.- Amúgy jól aludtál?
-Igen. Te?
-Igen. Főleg, hogy itt voltál mellettem.-erre elpirultam. Most nem értem. Tegnap majdnem megcsókolt, de elhúzta végül a fejét. Sőt, még nevetett is rajta. Akkor most mért mondja ezt? Teljesen összezavar...
-Öm. Niall. Tegnap mi volt az a majdnem csók? -erre elpirult.
-Hát...Ö.. Az az volt hogy... -éppen befejezte volna, amikor Louis rontott be a szobába. Tökéletesen időzítessz répasrác. A legjbbkor....
-Jóóóóó reggeeeeeeelt! Hogy telt az éjszaka fiatalság? -huppant le közénk az ágyba.
-Jól. Alvással Louis. -erre elnevette magát.
-Hm. Na gyertek kajálni.
Erre kiugrott mellőlünk és futva lefelé vette az irányt. Utána csak arra lettünk figyelmesek, hogy egy óriási huppanást halunk. Niallel egymásra néztünk, röhögni kezdtünk, majd mi is kipattantunk az ágyból és sietve a lépcső felé vettük az irányt. Louis feküdt a lépcső leg alján fetrengve a röhögéstől, mi is nagy röhögőgörcsbe kezdtünk, Zayn még a kanapéról is leesett, Liam pedig kiköpte a müzlit a szájából. 5 perc után sikerült abbahagynunk a röhögést. Vagyis amit mi csináltunk at inkább nyihogásnak hívnám már. Olyanok voltunk mint a lovak.
-Jól..Vagy Louis? -kérdeztem még mindig nevetve.
-Persze. Szupermennek ez meg sem kottyan.-erre újból nevettünk egyet. Odasétáltunk a konyhába. Liam éppen a tejes-müzlis cuccot törölgette a pultról, ami pár perce a szájából távozott. A fiúk furcsán néztek rám. Akkor esett le, hogy Niall pólójában és alsójában vagyok.
-EZ...Nem az aminek látszik...
-Na, ebből már nem jösz ki jól édesem. -huzogatta a szemöldökét Zayn.
-Nem hoztam magammal pizsit szóval muszáj volt valamit kérnem Nialltől..
Éppen ekkor Harry tántorgott le az emeletről egy szál alsóban. Erre látszólag elpirultam. Nem szoktam meg hogy a környezetemben félmeztelen pasik legyenek. Ugyan is Niall is még mindig boxerben volt, sőt még Zayn is.
-Hali emberek. Huhú, úgy látom valakiknek jól telt az este. Mondjuk az esti eset után sejtettem. -mondta perverz mosollyal az arcán Harry.
-Milyen eset? -tudakolódott Zayn.
-Hát amikor tegnap bementem Niall szobájába Emmán csak egy...
-ELÉG HARRY! -vágtam a szavába. Elég ijesztő lehettem, mert mindenki rám nézett tök komoly fejjel.- Nem volt semmi. Oké? Téma lezárva...
Még csak tegnap óta ismertem a fiúkat de már most rájöttem hogy nagyon perverzek. Leült mindenki reggelizni. Elég álmosak voltunk mert még csak 9 óra volt. Na mindegy. Felmentem Niall szobájába átvenni a saját cuccaimat. A tegnapi ruhámat vettem vissza mert nem volt más. A srácok éppen TV-t néztek amikor lementem.
-Na köszi srácok, hogy itt lehettem, de azt hiszem most megyek.
-Naaa ne már! De ugye jössz majd még? -kérdezte Zayn.
-Hát...Lehet.
-Ma elkell mennünk egy fotózásra de utána megyünk bulizni. Eljöhetnél velünk. Mit szólsz? -kérdezte Niall félénken.
-Ez tök jó ötlet! Naa, gyere! -kérlelt Louis.
-Rendben. Hányra?
-10-re megyünk érted. Az jó? -Niall.
-Okés.
-Na, de hazaviszlek. Ne kelljen egyedül sétálnod.
-Oké. Kösi. Na sziasztok srácok!
-SZIAAA! -hallatszott a tömeges válasz.
Niallel beültünka  kocsiba és hazavitt. Egy puszival köszöntünk el egymástól. Bent anyuék már éppen reggeliztek.
-Hali!
-Szia. Nehragaudj hogy ilyen kellemetlen helyzetbe hiztunk de nem tudtunk hazajönni.
-Hát elég kellemetlen volt...
-Na, de hát úgy is a barátod, nem?
-NEM! Nem a barátom...Vagyis eddig még nem az.
-Oh. De ugye nem...
-Anya. Mondtam hogy nem a barátom!
-Oké,oké,oké.
Felmentem a szobámba, majd bekapcsoltam a gépem. Mivel utoljára tegnap beszéltem Lolával ezért felmentem skype-ra. Elmondtam neki mindent, mire óriási sikítással fogadta, hogy a One Direction-nel megyek ma bulizni, és lehet, hogy Niall James Horan lesz a pasim. 2 órán keresztül beszéltünk. Nagyon hiányzik ez a lökött nőszemély. Amikor végeztünk úgy döntöttem elmegyek futni. Szeretek mozogni és amióta Londonban voltunk nem voltam futni. Pedig Magyarországon minden nap mentem. Persze csak jóidőben. Felvettem magamra egy minishortot ami neonzöld  volt, meg egy fehér toppot és elindultam. A park felé vettem az irányt, mivel ott többen is kocogtak. Elég sokan megámultak meg füttyögtek utánam. Lehet, hogy ez a minishort nem volt jó ötlet. Már kb. 20 perce futhattam, amikor odajött hozzám két 15 körüli lány.
-Szia! Állj meg légyszi!
-Sziasztok. Ti kik vagytok?
-Én Leona ő pedig Phoebe. Csinálhatunk egy képet veled?
-Ö.Persze, de megkérdezhetem miért?
-Te vagy Niall barátnője, nem?
-Hát....Nem járunk. Csak barátok vagyunk egyenlőre.
-oh.. -csalódottság tükröződött az arcukra.-Remélem összejöttök, nagyon összeilletek. És Niall boldognak tűnik melletted. Láttuk a neten a képeket, amikor ketten sétáltatok.
-Oh. Hát, köszönöm. Kedvesek vagytok.
Őszintén szólva nem kicsit lepődtem meg. Nem is ismernek, de cak azért szeretnek mert Niall barátja vagyok? Érdekes. SZóval lefényképeztek minket amikor ketten voltunk? Ja tényleg. A paparazzik...
Megcsináltam a képet a lányokkal, majd hazafelé vettem az irányt. Otthon letusoltam, majd megmostam a hajam és begöndörítettem. Amikor már fél 9 lehetett, elkezdtem készülődni. Egy elég mini ruha mellett döntöttem egy magassarkúval. Kisminkeltem magam, majd el is készültem. Egy óra alatt kész lettem.
Ez lett végül Emma ruhája:

 A maradék időben lemenetem a nppaliba, hogy ha csöngetnek majd meghalljam. Így is lett. Pár perc múlva csöngettek a srácok.
-Apa, anya , elmentem! -kiabáltam fel az emeltre, majd kimentem az ajtón. A fiúk tátott szájjal figyeltek. Meg se tudtak szólalni.
-Huh. Sz.Szép vagy. -próbálta kinyögni Niall.
-Köszönöm. -pirultam el.- Na mehetünk?
-Persze.
A házunk előtt egy nagy fekete limuzin állt.
-Huh. Ezzel megyünk? -kérdeztem leesett állal.
-Aha. Hölgyem. -nyitotta ki nekem az ajtót Niall. Besálltunk. Én Niall és Zayn mellett ültem. Az út vidáman telt, nevettünk, meg ilyenek. Persze kicsit furcsa volt, hogy Harry végig a mellemet nézte. Illetve Niall se szólalt meg nagyon, csak bámult rám. 20 perc után megérkeztünk egy nagyon jónak tűnő helyre. Bementünk, Harry meg is rohamozta rögtön a pultot. Mi leültünk egy asztalhoz. Ez egy elit hely lehetett, mert mindenkinek jutott asztal, nem voltak őrült rajongók és stb. Én egy Mojito-t kértem. Liam nem ivott, Zayn Sex on the beach-et ivott, Niall is Mojito-t, Louis pedig valami Pina Colada-t. Eég jól elkoktélozgattunk. Miután megittuk mentünk táncolni. Nagyon jó buli volt. Niall folyton mellettem volt. Egész jól táncolnak a fiúk ahoz képest hogy fiúk. Éjfél körül lehetett, amikor Zayn, Harry és Louis már kedtek eléggé részegek lenni. Liam csak ült és nézte üket. Mi pedig Niallel továbbra is táncoltunk. Amikor jött egy lassú szám, felkért táncolni.