-Ni! Niall! Se-se-segííts! Niall! Srácok!! -kiabáltam nevetve. Utálom, ha csikiznek. A fiúk már fetrengtek a röhögéstől. A kis Ír manóm sem maradt ki a buliból. Még a kanapéról is leesett. 10 perc után Louis végre abbahagyta.
-Utállak... -mormogtam, miközben az oroszlánsörényemmel próbáltam kezdeni valamit. A fiúk is végre abbahagyták a röhögést. Niallnek is sikerült. Amikor odajött hozzám, elfordultam tőle.
-Nem védtél meg... -alig bírtam ki, hogy ne nevessem el magam. Átölelt hátulról, majd a nyakam kezdte el csókolgatni. A kis huncut! Tudja, hogy ezzel le lehet venni a lábamról. Odafordultam hozzá, majd megcsókolt. Egy kis bosszú kedvéért beleharaptam a nyelvébe.
-Naa. -nevetett. -Ez fájt.
-Megérdemelted. -nyújtottam rá a nyelvem.
-Na, emberek. Kezdhetnénk már a karaoket? -türelmetlenkedett Harry.
-Persze, persze.
Ekkor Nora lépett be.
-Sziasz...Emma! -fülig érő szájjal futott oda hozzám és a nyakamba ugrott.-Juj, kibékültetek? -örvendezett.
-Igen. -karolta át a vállam Niall, majd egy puszt adott a számra.
-EZ olyan jó. -mosolygott.
-Héj, engem nem is üdvözölsz? -vágott durcis képet Harry. Nora mosolygott egyet, majd odament a kis göndörhöz, és megcsókolta.
-Már is jobb -mondta elégedett fejjel Harry.
-Na. AKkor tényleg kezdhetjük? -vágott közbe unott fejjel Zayn.
-Mit? -tudatlonkodott Nora.
-Karaokeeeeee! -kiabálta el magát olyan hangosan Louis, hogy mindegyikünk a fülét fogta. Louis berakta a Take Me Home karaoke CD-jét. Úgy döntött, ő lesz az első. Ő a Rock Me-t választotta. Teljesen elbohóckodta. Elég vicces volt. A következő Zayn volt, aki a Live while we're young-ot kezdte el. Na, az ő előadásán is megszakadtunk. Főleg én és Nora. Zayn tánctudása, mit ne mondjak. 10-ből 10000-at érdemel. A következő Liam volt, aki a Little Thingset parodizálta ki. Hát, azthiszem ezentúl mindig ez a verzió fog megmaradni a fejemben. Nagyon jó hangulatban telt a további idő. Niall szinte végig engem nézett, amikor ránéztem meg mosolygott, és kacsintott. Erre mindig elnevettem magam. Vacsorára Norával spagettit csináltunk. A fiúk kétpofára ették. Niall ragaszkodott hozzá, hog szeretne olan csókot, mint ami a Suzi és Tekergőben van. Hát, teljesítettem a kívánságát. Bár végig nevettünk, és majdnem elszakadt a tészta, végül sikerült, és egy nagy csókot kaptam a végén. Persze Zayn nem bírta ki fotózás nélkül. " @Emma_Juley @NiallOfficial de aranyoooos xx cukcsik vagytok drágáim :D " Hát, nem csalódtunk benned Zayn.  Vacsora után felmentünk Niall szobájába, megüfördtünk, majd lefeküdtünk aludni. Niall szorosan magához ölelt, és el sem engedett magától. -El sem hiszed milyen jó, hog újra itt vagy. -simított végig a hátamon, a gerincem vonalán, amitől kirázott a hideg. Niall elnevette magát. -Nagyon hiányoztál. -csókoltam meg. Elmondthatatlan érzés újra itt lenni vele, érezni az illatát, az ölelését. Úg elaludni, hogy a fejem a mellkasán van és közben a hajamt csavargatja. Nagyon hiányzott már.

*az utazás reggele*

Az utóbbi pár nap nyugiban telt. Niallel főként csak otthon voltunk. Élveztük hogy újra együtt vagyunk.
Reggel arra keltem, hogy Niall ugrál mellettem.
-Emma! Kelj fel! Hamarosan indulunk! Gyerünk!
Álmosan kinyitottam a szemem. Ásítottam egyet, majd kikászálódtam az ágyból. Adtam egy csókot Niallnek, majd bementem a fürdőbe. Serencsére a cuccaink már el voltak rakva, szóval a pakolással nem kellett időt tölteni. Kifésültem a hajam, egy kis hideg vízzel meglocsoltam az arcom. Feltettem egy kis szempillaspirált, és egy szoknyás szerelést vettem fel. Nem akartam túlzásba vinni semmit, mert nem akartam, hogy Niall szülei rossz véleménnyel legyenek rólam. Niall már lent várt a két bőrönddel.
-Na srácok, mi indulunk. -jelentette be Niall. Mindenkit megöleltünk. Nora is ott volt, mert ma Harrynél aludt.
-Érezzétek jól magatokat.
-Jól fogjuk. -nevetett Niall.
-És ne felejtsétek el amit mondtam! -emlékeztetett ismét Louis.
-Nem fogjuk Lou... -nevettem.
-Sziasztok! -köszöntünk el, majd beültünk  taxiba. A reptéren rengetegen voltak. Mindenki fényképezett minket, illetve kiabált és fényképet akart Niallel. De mi csak mentünk keresztül a tömegen. Becsekkoltunk, majd felszálltunk a repülőgépre. Én az ablak mellett ültem, mert kikönyörögtem Niallnek, hogy hadd üljek ott. Szeretek nézelődni az ablakból repülés közben.-Nos, akkor indulunk. -mosolygott Niall, és a repülő felszállt. Olyan jó volt látni Niall arcán, hogy milyen vidám. Teljesen fel van dobva attól, hogy hazamehetünk a szüleihez. Komolyan, nem láttam még embert, aki ennyire szereti a családját. Az út alatt végig a családjáról mesélt. lletve arról, hogy miket csinált amikor még kisebb volt. Hogy az utcában lévő gyerekekkel mindig együtt hülyéskedtek. Mosolyogva hallgattam a történeteket. AZ út nagyon gyorsan elszállt. Amkor leszáltt a gép, Niallbe mintha Duracell elemet tettek volna, megfogta a kezem, és majdnem futva húzott maga után.