2013. március 9., szombat

XXVIII. Fejezet ~ "Szemtelen vagy James! "

-Hogy telt a nap lányok? -kérdezte Louis mosolyogva, majd megcsókolta Elt.
-Nagyon jól. -nevetett Lola.
-Ennek örülök.
Niall feltessékelt a szobámba, majd miután megfürdött engem is elzavart, és lefeküdtünk aludni.
-Niall. Ma este aztán aludj nekem...
-Megteszem amit tehetek. -mosolygott.
-De komolyan. Annyira kedves tőled ez az egész, csak nem szeretném hogy egész éjszaka miattam ne aludj...
Pár perc múlva már hallottam is a szuszogását. Szegénykém nagyon álmos lehetett már. Én kezdtem jobban érezni magam. A következő két nap unalmasan telt. Egész nap pihentem, TV-ztem, a lányokkal beszélgettem. Niall végig szorgoskodott mellettem, nehogy valamiből hiányt szenvedjek. 4 nap betegség után az 5. napon már teljesen jól éreztem magam. SZinte kipattantam az ágyból reggel. Niall kómás fejjel nézett rám, hogy mit csinálok. Az első dolgom volt, hogy kifutottam az udvarra. Jó volt újra érezni a szellőt. A nap melegen sütött. Teljesen kipihent voltam.A többiek is furcsán néztek rám.
-Minden rendben? -nevetett Zayn.
-Végre meggyúgyultam. -mosolyogtam. A fiúk, Nora és Lola éppen akkor fejezték be a reggelit. Kimentek a konyhából és leültek a nappaliban. Futkároztam a házban mint egy idióta.
-Niall! Csinálj valamit a csajoddal mert teljesen meghülyült! -kiabált fel Harry az emeleten alvó barátomnak. Niall mosolyogva jött le.
-Mi történt? -kérdezte, de a többiek válasz helyett csak rám mutogattak ahogy éppen futok körbe-körbe a házban. Niall hangosan felnevetett. -Hát igen. AZ én barátnőm. -mosolygott. Miután kifutkostam magam, bementem a konyhába, majd egy kakaót kezdtem készíteni magamnak. Arra lettem figyelmes, hogy két kéz kerül a derkamra, és valaki liheg a nyakamba. Niall magához fordított, összeérintette a homlokunkat, két keze közé fogta az arcomat, majd szenvedélyesen megcsókolt. Annyira hiányzott már a csókja, ez az érzés. Pár perc múlva sikerült elválnunk egymástól, mert már levegőt sem kaptunk.
-Hú de hiányzott ez már. -mosolygott Niall- Készülj hogy egész nap csókolni foglak. Be kell hoznom a 4 napi elmaradást. -nevetett, majd újra szájoncsókolt. Csináltam neki is kakaót, majd leültünk reggelizni. Niallel felmentünk a szobámba, átöltöztünk, majd elköszöntünk a többiektől és elindultunk a városba. Olyan jó volt kint lenni. Kézenfogva szeltük az utakat, kersztül a parkokon. Ettünk fagyit, majd  beültünk a Nando's-ba. Niallel rengeteget beszélgettünk, nevettünk. Hazafelé leültünk az egyik park kis padjára. Niall vállára hajtottam a fejem, onnan néztem, ahogyan a gyerekek etetik a galambokat. Niall a szemembe nézett, majd megcsókolt. Imádok parkokban csókolózni vele, mert olyan hangulatos így ez az egész. Belenevetett a csókunkba, mert egy anyuka a két gyerekével előttünk ment el, és a kisfiú megszólalt.
-Anya. Nézd, bántja a fiú a lányt. Meg akarja enni a száját. -mutogatott ránk a kisifú. Az anyukája elnevette magát, mi is Niallel, majd elmentek.
-Hát...Szégyeld magad. Most az fogja hinni a kisfiú hogy gonosz vagy. -nevettem.
-Szegény kisifú...Nem tudja ő még, hogy mi a jó. Majd ha nagyobb lesz... -próbált bölcsnek tűnni Niall, de én elnevettem magam. -Most mi van? Nem vagyok elég bölcs?
-Őszintén? Nem. -erre gonosz szemekkel nézett rám.
-Most megbántottál... -erre elfordult tőlem.
-Jaj, drága hercegem, hogyan tudnál megbocsájtani énnekem? -próbáltam költőinek tűnni,de Niall kinevetett.
-Tudja ön azt nagyon jól, kedvesem. -mutatott a szájára. Megcsókoltam, majd megkönnyebblten felsóhajtott. -Azt hiszem megbocsájtok. -nevetett, majd felálltunk és hazaindultunk. Otthon Lola és Zayn nem volt ott, Nora és Harry éppen elbúcsúztak, Louis és Eleanor is eltűntek, illtve Liam éppen készülőődőben volt
-Többiek? -néztem körül értetlenül.
-Nora és Harry mennek Noráékhoz, Zayn és Lola randira mentek -itt elmosolyodtam és Liam is- EL és Louis ha jól tudom Eleanor szüleihz mentek, hogy megismerjék Louist, én meg találkozom az egyik barátommal. Tiétek a ház. -kacsintott ránk. Niall mosolyogva nézett rám, sejtettem mik a tervei. Liam még elment a fürdőbe, hogy beparfümözze magát, majd ő is elköszönt. Szőkehajú ír barátommal eültünk filmt nézni. Azt hiszem valami akció film volt, alig vártam már hogy vége legyen. Miután befejeződött, kimentem a konyhába, hogy igyak valamit, de Niall utánam jött. Elkezdte csókolgatni a nyakamat, és a combomat simogatta. Kezdtünk egyre szenvedélyesebben csókolózni. Megfogta a fenekem, majd felrakott a konyhapultra, és tovább csókolóztunk.
-Azt..hiszem...egyedül..leszünk..itthon..egész...este.... -mormolta a csókok közben. Felemelt, majd a kezében velem elindult az emelet felé. Felnevettem, mert egyszer majdnem elestünk, mert Niall a csókunkkal volt elfoglalva, nem pedig a lépcsőkkel. Miután felértünk a szobájába, ledobott az ágyára, majd fojtattuk amit elkezdtünk.
Niall a karomat simogatta, én pedig a hasán futtattam a kezeimet.
Már legalább 1 órája csendben feküdtünk egymás mellett, és élveztük egymás közelségét.
-Hiányzott már ez a kettesbenlét. -törte meg a csendet Niall.
-Nekem is. Niall. Éhes vagyok. -nevettem.
-Menjünk le. -mosolygott, majd kipattant az ágyból.
-AZért velvehetnél te is valamit. -nevettem.
-Egyedül vagyunk, nem? Tán zavar?
-Engem nem. De ha megjön valaki?
Sóhajtott egyet, majd felvette az alsógatyáját. Csináltunk szenvicseket, majd enni kezdtünk. Egyszer csak nyílt az ajtó. Louis, Harry is Liam lépett be. Teljesen elpirultam. Hiszen Niallel mindketten fehérneműben voltunk csak. Ráadásul egyedül a lakásban. Nem nagyon akartam, hogy tudják mi történt, de lebuktunk. A fiúk mosolyogva néztek minket. Én próbáltam takarni az arcom, hogy ne lássák mennyire el vagyok vörösödve.
-Felmegyünk a szobáinkba és nem is zavarunk tovább. -nevetett Harry.
-További jó szórakozást. -kacsintott Louis, és eltűntk az emeleten. Niall rámnézett és elnevette magát.
-Niall...Ez nem vicces.. Ugy tudod hogy most lebuktunk?! -merdtem rá szúrós szemekkel.
-Jaj már Em. Szerinted nem jöttek volna rá maguktól is? -jött oda mögém, majd hátulról átölelt, és a csupasz karjaimon futtatta ujjait, amire kirázott a hideg. Niall csak elnevette magát, majd nyakon csókolt.
-Menjünk aludni. -mosolygott rám, majd felajánlotta a kezét, és felmentünk a szobánkba. Szorosan hozzá bújtam, majd még pár percig csak egymás szemébe néztünk.
-Jó éjszakát. -pusziltam meg az arcát.
-Jó éjt.
Reggel amikor felkeltem Niall még aludt. Halk szuszogása járta át a szobát. Önkéntlenül elmosolyodtam. Lassan kimásztam az ágyból, nehogy felkeltsem a barátom. Odasétáltam a szekrényhez, de véletlenül belerúgtam valamibe. Ránéztem Niallre, de még aludt. Huh, ezt megúsztam. Elmentem a fürdőbe, majd amint kijöttem elkezdtem öltözni. Ahogy végeztem egy halk kuncogásra lettem figyelmes.
-Jó reggelt, gyönyörűség. -mosolygott.
-Niall! Te fent voltál? -néztem rá felhúzott szemöldökkel. Ő persze úgy tett mintha nem csinált volna semmit. -Szemtelen vagy, James. -erre elnevettem magam. Niall nagyon gonosz összeszűkített szemekkel nézett rám. SZép lassan kimászott az ágyából, közben  fogva tartotta a tekintetem. Oda akartam futni az ajtóhoz, de odaállt elém, és lefogta a két karom.
-Khm khm... Azt hiszem olyat hallottam, amit nem szerettem volna. -vonta fel a szemöldökét. ELmosolyodtam, Niall pedig összeérintette a homlokunkat. -Ki kell találnom neked egy büntetést... -elmosolyodott sunyin.
-Mire gondolsz? -álltam a pillantását.
-SZerintem tudod. -kacsintott.
-Ó...Akkor meg kell ennem a gombát? -erre Niall felnevetett.
-Nem éppen erre gondoltam, de...AKkor legközelebb gombás pizzá rendelek neked. -puszilta meg az arcom.
-Jaaj. Ne. Ne tedd ezt velem! Kérlek! -próbáltam kétségbeesést játszani.
-Pedig muszáj lesz... Sajnálom, drágám.
Mindketten elnevettük magunkat, majd egy reggeli csókkal köszöntöttük egymást. Lementünk, de furcsán néztük, hogy még nincs lent senki. Ránéztem az órára, 7.03-at mutatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése