-Hú. Koraiak vagyunk. -ment a konyhába Niall. Utána mentem, majd megreggeliztünk.
-Ma vacsorázni megyünk. -mosolygott rám a szendvicse mögül.
-Milyen indokkal ? -kérdeztem meglepve.
-Mi az? Talán nem vihetem el a barátnőmet csak úgy vacsorázni? -nevetett fel, amire csak egy mosollyal válaszoltam.-AMúgy 11-re megyünk a stúdióba. El elméletileg átjön.
-Oké. -bólintottam.
Lültünk a TV elé. Egymás után kapcsolgattuk az adókat, de nem volt semmi érdekes.
-Niall! -hirtelen felugrottam az ötlettől ami az eszembe jutot.
-Igen? -nézett rám furcsán.
-Menjünk el futni! Ezer éve nem voltam és úgy szeretek! Légyszi-légyszi! -pusziltam meg.
-Ö..Biztos vagy benne? Le fogok maradni... -dünnyögött.
-NE aggódj, bevárlak. -kacsintottam és már futottam is az emeletre. Egy szellőzős toppot, és egy minigatyát vettem fel. Lófarokba kötöttem a hajam, majd lementem, ahol Niall egy üdítővel a kezében ült a TV előtt, úgy mint 10 perccel ezelőtt. Rám nézett majd a szája "o" alakott vett fel.
-Tyűűű. Azt hiszem ezért megéri veled menni. -mosolyodott el, amire elpirultam.
-Gyerünk! Gyerünk! Öltözz Niall!
-Jó,jó..
Nagyon lassan felvánszorgott, majd 10 perc után lejött. Meg akart volna csókolni, de az ujjam a szája elé tettem.
-Majd csak a futás után. -kacsintottam rá, mire összehúzott szemöldökkel nézett rám. -Így legalább biztos nem fogod feladni. -mosolyodtam el. Kiléptünk az ajtón, majd kocogni kezdtünk. Niall szorosan mellettem. A park felé vettük az irányt. Az utcákon már javában folyt az élet. Az emberek mentek a munkahelyükre, sok ember kutyátsétáltatott. 10 perc után Niall már kezdett lihegni amire elnvettem magam. Kezdett lemarani tőlem. A következő 10 percben végig mögöttem jött. Próbáltam gyorsítani, hogy egy kisebbfajta "versenyt" csináljunk. Hátrapillantottam Niallre, aki már lógott nyelvvel lihegett, illetve a szemei a fenekemt pásztázták. Hirtelen mgálltam.
-Niall! Te csak azért maradtál le hogy a fenekemet nézd?! -szóltam rá mérgesen.
-N..Nee.Neem... -lihegte, közben pedig elmosolyodott.
-Fériak... -forgattam meg a szemeimet. Leültem a közeli padra, majd Niall is követett. SZgénykém levegőt is alig kapott.
-Ahj..Én...Nem..bírom...-fújtatott. Erre elnvettem magam. -Legközelebb...nem..jövök..
-Jaj Niall! -pusziltam meg az arcát. -Ügyes vagy! Legközelebb már kevésbé fogsz kifáradni. Pár alkalom után már meg sem kottyan. -kacsintottam rá.  5 perc után sikrült normálisabban vennie a levegőt.
-Indulhatunk? -álltam fel a padról.
-Tessék? Ugye csak szórakozol velem.
-Gyere! -fogtam meg a kezét, majd elkezdtünk visszafelé futni.
Mire hazaértünk, Niall már mozdulni is alig bírt.
-Ő..Őrül..t...Vagy.... -lihegett. -Több..et..Nem..Jövök..
Bementünk az ajtón. Bent már Liam és Zayn bent voltak.
-Hmm. Hát ti? -néztt ránk nevetve Liam. Niall lerogyott a kanapéra, és folytatta a lihegését.
-Futottunk. -mosolyogtam.
-Niall és a futás?! Hallottad ezt Zayn?! Niall futott! Ezt a napot fel kell jegyezni a naptárba! -erre felnevettem. Zayn lefényképzte Niallt ahogy a "halálán van", és azon röhögött mint egy idióta.
-Zayn...Ha..Bírok..majd...lélegezni...megöllek... -a feje még mindig vörös volt, de 10 perc után sikerült normálisan vennie a levegőt. Zayn még minig a Niallös képen nevetett.
-Ahj. Soha többet nem mgyünk ismét! -horkant fel Niall, majd a konyhába ment és lehúzott fél liter vizet helyben.
-Miért? Tök ügyes voltál. Majd legközelebb jobb lesz. -kócoltam össze a haját.
-Hm. Jut eszembe. Mit is ígértél? -húzott közelebb magához, majd összeírintette a homlokunk.
-Hát..Ha jól emlékszem.. -nem tudtam befejezni, mert Niall megcsókolt. Kezit feszesen a derekamon tartotta, én pedig a tarkóját fogtam. Zayn ismét akcióba lépett, és paparazzit játszott.
-Zayn! Ne már! Ugye zt nem raktad fel sehova? -förmedtem rá.
-Csak twitterre. -mosolygott gonoszul.
-Ahj már Zayn! FÉl fenekem kint van... -erre Niall flnevetett.
-SZerintem a fiú rajongóidat nem fogja zavarni. -itt Niall feje a nevetésből dühös lett.
-Zayn! Töröld le! Most! -csattant fel a barátom Zaynre. Erre elnevettem magam és Zayn is.
-Mi a baj Niall? Zavarna ha más is látná a barátnőd fenekét? Most így jobban megnézve... -húzta Niall agyát Zayn.
-Őszintén? Igen! Csak én láthatom! Jó?! -erre mégjobban elkezdtünk nevetni Zaynnel. Niall sziogrú szemekkel nézett rám.
-Niall. Ne aggódj, a tiéd vagyok. -mentem oda hozzá, és megcsókoltam. Miután elváltunk egy mosoly jelent meg az arcán.
-Én is így gondoltam. -nevetett fel.
Úgy döntöttem inkább felmegyek és átveszek valami többet takaró ruhát. Lementem, majd már mindenki lent volt. Harry és Louis is megébredt, Nora gondolom Pauléknál maradt, Lola még még aludt. Leültünk regglizni.
-Hallom elvitted Mr. Nando's-t futni. Minden elismerésem a tiéd!-hajolt meg előttem Louis, amire felnevettem.
Leültünk az asztalhoz, majd regglizni kezdtünk. Lassan lebotorkált Lola is. Csillogó szemekkel jött le. AHogy láttam Zayn száján is egy mosoly jelent meg. Lola odaért közénk, és mindenki meglepetésére Zayn megcsókolta. Kikerekedett szemekkel néztünk, majd elmosolyodtunk.
-Akkor, most jártok hivatalosan is? -mosolygott Louis.
-Aha. -csillogó szemekkel mondta Zayn.
-Juhúúú! -mindenki elkezdett tapsolni én pedig megöleltem Lolát és Zaynt is.
-Gartulálok! -mosolyogtam rájuk. Nagyon boldog voltam. De szerintem egyértelmű volt, hogy össze fognak jönni. Megvan a 4. szerelmespár. Egyedül csak Liamet sajnálom, amiért még mindig szingli.
-Akkor ennek örömére ma jól beba...berugunk! -mindenki elnevette magát Louis hozzászólásán.
-Ma vacsorázni mgyünk Emmával. Ma nem részegedünk. Nem lehetne holnap? -kérdezte a többiektől Niall.
-Nekem mindegy. -vont vállat Louis.
A délután többi része átlgosan telt. Tv-ztünk, Zayn és Lola élvezték egymás társaságát, Niall a konyhában tevékenykedett. A szobánkban ültem a laptopom előtt. Úgy döntöttem filmet nézek. A felhők felett három méterrelt néztem. FÉl óra múlva Niall léptt be a szobába. Letelepedett mellém. Fejemet a vállára hajtottam, majd egy apró csókot lopott tőlem. A könnyeim potyigtak, Niall pedig a vállamat simította és apró puszikkal halmozott el. Amint vége lett a filmnek Niall ásított egy óriásit.
-Nem akarunk egyet aludni? Álmos vagyok. -mosolygott rám. A laptopot leraktam az asztalra, majd bebújtam Niall mellé. Szororsan hozzákuporodtam. A kezemet a hasára tettem, ő pedig a gerincem vonlát simogatta. Nem is kellett sok, mindegyikünk benyomta a szunyát. Arra keltünk fel, hogy Zayn és Harry röhögnek mellettünk.
-Jót álmodtál Niall? -fetrengett Harry. Niall kómás fejekkel nézett fel. Nem értette mi a helyzet félig még aludt, én is így voltam.
-Tessék? -néztt fel homályosan a fiúkra.
-Mit álmodtál? Mert Emma neve elég sokszor elhangzott a szádból. -nyökögte a nevetés közepette Harry. Niall elmosolyodott.
-Az a baj hogy nem emlékszem. Biztos jó álom volt... -puszilta meg a fejem. Kimásztam Niall mellől, majd  fürdőbe vettem az irányt. Ránéztem az órára, pont időben voltam. Elkezdtem zuhanyozni, megmostam a hajam. Befontam, egy kis masnit tettem a hajamba, majd a hosszú fonat a jobb válamon lógott. Egy enyhe sminket tettem fel, majd felvettem egy kis ruhát. Beraktam a telefonom, a parfümüm, a szájfényem és pár zsepit a táskámba, majd kiléptem. Niall már teljesen készen állt. Végignézett rajtam, majd elmosolyodott.
-Hmm. Gyönyörű, mint mindig. -súgta a fülembe, majd egy csókkal ajándékozott meg. Egy kicsit hosszasra sikerült, de miután elváltunk elindultunk lefelé.
-Elmentünk, majd jövünk! -kiabálta Niall.
-Csak okosan! -jött a válasz a nappaliból, ha jól hallottam Louistól. Elnevettem magam, majd beültünk a kocsiba. Niall kinyitotta nekem az ajtót, majd elindultunk. Út közben az új albumukról beszélgettünk. Niall énekelt nekem részleteket, és meg kell mondjam, nagyon tetszni fog az album, ebben biztos vagyok. Majd egyszer csak megálltunk az út szélén.
-Mi a baj? -kérdeztem egy kicsit félve.
-Bekötöm a szemed. -mosolygott, majd egy fekete anyaggal eltakarta a szemem. Elnevettem magam, majd éreztem hogy újra elindultunk. Egy nagyon rövid idő után Niall ismét megállt. Kiszállt, kinyitotta az én ajtómat is, majd segített kiszállni. Megfogta a kezem.
-Vezetlek. Te csak lépegess. -éreztem a hangján hogy mosolyog. Szép lassan elindultunk, majd ahogy éreztem egyre feljebb kerültünk.
-Hova megyünk Niall? -kérdeztem nevetve.
-Mingyárt meglátod.

Emma ruhája: