2013. március 27., szerda

39. Fejezet ~ A gála

http://25.media.tumblr.com/770fbc98f37f98ccba1bcf0cb8496026/tumblr_mkbv576ZR81rerru3o1_500.gif

A délután további részében csak nevettünk és beszélgettünk. Aztán felmentem hajat mosni. El begöndörítette a hajam úgy mint tegnap, majd én is az övét. Közben Lola Nora haját vasalta, utána Nora pedig Loláét fonta. Aztán kisminkeltük magunkat, éppen csak minimálisan, majd felvettük a ruhákat. Mindenkinek gyönyörű ruhája volt.
-Azta Em! Elképesztően nézel ki! -ámuldozott Nora.
-Köszönöm. Ti sem panaszkodhattok.
-Hát ennek az ír gyereknek jó ízlése van. -nevetett El.
-Bizony. -kuncogtam, miközben a 12 centis magassarkúmat erőltettem fel a lábamra.
-Nos, Szerintem menjünk le.
Lent a fiúk már öltönyben és nyakkendőben álltak. Amint megláttak minket leesett az álluk. Mindegyikünk odament a barátjához.
-Ö..Azt hiszem..Basszus k*rva jól néztek ki. -kiáltott fel Harry, mire mindenki felnevetett.
-Gyönyörű vagy. Ez kínzás. -súgta a fülembe Niall, mire kirázott a hideg.
-Köszönöm. -ennyit tudtam csak mondani. Beültünk a limuzinba (bizony, limuzinnal mentünk, és hhúúúú, nagyon jól nézett ki). Én Niall és Eleanor mellett ültem. Niallel összefont ujjakkal ültünk, miközben egymás szemében gyönyörködtünk, illetve Niall végig bókokkal bombázott, mire folyton elpirultam. Amint megérkeztünk, Niall odasúgta, hogy "készülj". Nem értettem, mire gondolt, de amint kiléptünk, megértettem. Rengeteg paparazzi volt körülöttünk. Szinte nem is láttam a vakuk villogásától. Ha Niall nem vezet, akkor szerintem elesek. Furcsa érzés volt vörös szőnyegen menni. Amint beértünk, már szerencsére nem látszottak a paparazzik.
-Húú. Ez nagyon durva volt. -ennyit tudtam csak kinyögni. Ahogy láttam Nora, Lola és El is így gondolkodott mint én.
-Meglehet szokni. -mosolygott a barátom, majd egy puszit nyomott az arcomra.
Rengeteg ember volt. Középen egy nagy színpad,és mindenhol asztalok. Nekünk is volt egy asztalunk, amihez oda is ültünk. Én Niall és El mellett kapta helyet. Sosem voltam még ilyen rendezvényen, ezért zavarban éreztem magam. Mindenhol hírességek, illetve gazdag emberek gazdag cuccokban. Enyhe szívrohamot kaptam, amikor észrevettem Selena Gomezt Justin Bieberrel. Aztán még láttam Taylor Swiftet is, Bruno Marsot, David Guettát, és stb.
-Niall. Mondhattad volna hogy ez ilyen nagy rendezvény... -suttogtam a barátom fülébe.
-Csak érezd magad jól. Te vagy a legszebb itt. -simított végig a karomon.
-De Niall.. Ezek híres emberek. Én meg...
-Psszt. Te is híres vagy. Fogadni mernék, hogy az itt lévők közül majdnem mindenki tudja mi a neved és ki vagy. -kacsintott
-Nem nekem való az ilyen... -sütöttem le a szemem. Niall megfogta az állam, és maga felé emelte.
-Em. Nyugi. Gondold azt, hogy a barátaid vannak itt. És senki híresség. Vagy csak te és én. -csókolt meg.
-De Niall... -toltam egy kicsit el magamtól. -Egy csomó híresség mászkál itt !Legalább ne kérd azt hogy ne ájuljak el menten! -erre felnevetett.
"Megkérjük kedves vendégeinket, hogy foglaljanak helyet, mert a műsor hamarosan kezdetét veszi." -jött a hang a hangosbemondóból. Hirtelen csönd lett. A színpadra felment egy ember, és elkezdett köszöntő szöveget mondani. 10 perc után elég unalmas lett.
-..és akkor megkérném a One Directiont, hogy jöjjön fel a színpadra, és nyissák meg a gálát! " -hirtelen mindenki tapsolni kezdett. A mi asztalunkra közelített egy nagyon nagy fényáradat. Niall egy gyors puszit adott a számra, majd integetve felmentek a színpadra.
-Jó estét mindeninek! -kezdte Liam. -Köszönjük, hogy itt lehetünk, nagy megtisztelés számunkra. Igen, mivel ez egy jótékonysági gála, úgy gondoltuk a csapattal, hogy a Londoni árvaházaknak adományozunk 200.000 fontot. -erre mindenki tapsviharba tört ki, mi a lányokkal pedig büszkén mosolyogtunk.  -Mindenkinek jó szórakozást kívánunk ! -újabb tapsáradat, A fiúk kezükbe kapták a mikrofonokat, majd leültek 5 nagy dobozszerűségre. Niall kezébe kapta a gitárját, majd felcsendültek az első akkordok, illetve a zene. Pár másodperc múlva Zayn belekezdett a szólójába. "Your hand fits in mine like it's made just for me.." Imádom a Little Thingset, mert nagyon szép szövege van, és minden fiúnak tökéletesen megy a hangjához. A közönségben mindenki mosolyogva és könnyes szemekkel figyelte a fiúk előadását. Amikor jött Niall része, azonnal rám nézett, és végig az előadása alatt egymás tekintetébe voltunk elmerülve. Egy könnycsepp szaladt le az arcomon. Ahogy elnéztem ugyan így volt ezzel El, Nora és Lola is.A fiúk nagy-nagy tapsot kaptak. Amint visszaértek Niall lecsókolta a könnycseppet az arcomról, majd ajkait az enyémekre tapasztotta és lágy csókot lehelt rájuk. Őszintén szólva zavarban éreztem magam, hogy Niall mindenki előtt megcsókol, de egyszerre jó érzés is tört rám, amiért nem szégyenli a kapcsolatunkat mások előtt.
A este további részében még több híresség fellépett, amit csak csillogó szemekkel néztem. Minden fellépő adományozott valamit valamilyen szervezetnek, vagy kórháznak. Meglepetésemre Taylor Swift végig Harryvel szemezett, ami Norát egy kicsit zavarta. Igazából nem csodálom. A helyében én is kiakadtam volna. Miután minden fellépő fellépett, közében üres tér keletkezett, és zenét kapcsoltak. Az emberek beszélgettek ismerőseikkel, táncoltak, vagy éppen ettek vagy ittak. A pincérek pezsgős poharakat szolgáltak fel, illetve kis falatkákat tálcákon. Niall minden megkóstolt, amin persze nevetnem kellett. Nagy nevetésemben nem vettem észre, hogy valakinek nekimegyek.
-Jaj.Bocsánat, ne haragudj. -vörös fejjel próbáltam elnézést kérni ... SELENA GOMEZTŐL. Igen. Selena Gomez állt előttem.
-Nyugi. Semmi baj. -mosolygott rám. - Emma, ugye? Niall barátnője.
-Igen. ..Szia. -fogtam vele kezet, -Te pedig Selena Gomez vagy. -mosolyogtam.
-Bizony. Szia Niall .- intett a barátomnak, aki viszonozta a gesztust.
-Egy pillanatra elmegyek, hagylak titeket beszélgetni. Majd jövök. -puszilta meg a fejem  Niall, majd lelépett.
-Hogy tetszik eddig a gála? -kérdezte kedvesen Selena.
-Nagyon tetszik. Sosem voltam még ilyen helyen. -néztem körül, mire elnevettem magam.
-Meg lehet szokni. A vakuvillanások kiégették a szemed, mi? -nevetett.
-Eléggé.
-Amúgy nagyon aranyosak vagytok Niallel.
-Köszönjük. -pirultam el.- Ti is Justinnal.
-Köszi. Csak tudod, azt hiszem mostanában nem szeret...Vagy nem tudom. Nem olyan velem mint régen. -szomorodott el. Kicsit meglepődtem hogy fél perc ismeretség után ilyen megnyílt, de nem bántam.
-Gyere, üljünk le. -fogtam meg a kezét, majd egy üres asztalhoz húztam. Leültünk két egymás melletti székre.-Na, mesélj.
-Nem is tudom. Ne haragudj, hogy most rád zúdítom, hiszen még nem is ismerlek nagyon...
-Nem baj. Nyugodtan. -mosolyogtam rá.
-Szóval olyan távolságtartó velem. Nem csókol meg annyiszor, alig vannak közös programjaink. És mivel ti most teljesen szerelmesek vagytok Niallel, talán van tanácsod vagy ötleted, hogy mit csináljak, hogy minden olyan legyen mint régen.
-Őszintén szólva, lehet hogy csak túlromantikáztátok az utóbbi időt. A jóból is megárt a sok. Igen, Niallel mi is ezt csináljuk, de engem például egyáltalán nem zavar és nem is fog, mivel lány vagyok. Lehet, hogy Justinnak ez sok. Nagyon remélem, hogy Niall nem fogja így gondolni. De lehet hogy az a baj. Attól még ugyan úgy szeret, csak lehet hogy azt érzi, hogy ha túlzásba viszitek a dolgokat akkor előbb utóbb megunjátok. Adj neki egy kis időt. Csináld te is azt, hogy nem csókolod meg rendszeresen, kicsit távolságtartóbb vagy vele. És ha ez zavarja, akkor biztos hogy 100%-ig szeret. -mosolyogtam rá.
-Lehet hogy iagazad van. Nagyon köszönöm. -ölelt meg hirtelen.
-Igazán nincs mit.
-Amúgy, tiszta Niall vagy. Csak lány kiszerelésben. -nevetett.
-Mondták már. -viszonoztam a gesztust.
-És amúgy a fiúkkal laksz?
-Igen.
-Húú. A tök jó buli lehet.
-Igen az. Imádom. Mind az 5 idióta, és ezt szeretem bennük. De közben mindenről lehet velük beszélgetni is.
-Ühüm.
Legalább még vagy fél órán keresztül trécseltünk. Selena nagyon aranyos lány, és kedves is, meg vicces. Nagyon jól eldumáltam vele. Kibeszéltük Niallt is meg Justint és, és rájöttünk hogy sok közös dolog van bennünk. Ahogy belenéztem a tömegbe észrevettem Niall ideges arckifejezését, ahogy ágaskodik mint egy zsiráf, valószínűleg engem kutatva. Sel is észrevettem amit nézek, majd felnevetett.
-Azt hiszem hiányzol neki.
-Lehetséges. -kuncogtam.
Folytattuk Sellel a beszélgetést, majd egyszer csak egy torokköszörülést hallottunk. Magam mögé néztem és Niallel találtam szemben magam. Elmosolyodtam.
-Elnézést hölgyeim, de el kell rabolnom ezt a bájos nőszemélyt. -fogta meg a kezem, majd elhúzott Seltől.
-Majd még beszélünk. -integettem neki, ő meg csak vigyorogva intett vissza.
Niall a táncparkett felé vonszolt, majd megállt. Kezeit a derekamra helyezte, közel húzott magához ahogy csak lehetett, én pedig a nyakába tettem kezeimet, fejemet pedig a mellkasába fúrtam.
-Jól elvoltatok Sellel?
-Ühüm. Kibeszéltünk ám téged.
-Tessék? -nevetett fel.
-Bizony ám.
-Hm.
-Hová tűntél amúgy?
-Itt volt pár barátom, nekik köszöntem. Aztán meg téged keresgéltelek mindenhol.-erre felnevettem. -EZ nem vicces. Azt hittem már leléptél valakivel...
-Kivel léptem volna le?
-Elég sokan megbámulnak téged...Nem szimpi nekem ahogy Conor téged néz... -duruzsolta.
-Nem néz engem senki, csak te. Ne képzeld be magadnak. -kuncogtam.
-Nem képzelném én be, ha nem látnám.
-Láttad ahogy Taylor Swift Harryre hajt?
-Láttam...-sóhajtott Niall. -Remélem a mi kis Haroldunk nem megy félre..Ismered Taylor pasizási szokásait...
-Nem nagyon.
-A pénzes pasikra ráhajt, aztán meg otthagyja őket. Tudod, hogy mennyi barátja volt már.
-Rádhajtott már?
-Nem. -nevetett. -Amúgy...hihetetlenül nézel ki.
-Köszönöm. De mintha már mondtad volna egy párszor.
-Még el is fogom mondani. Nem bírok betelni a nézéseddel. -hirtelen megéreztem puha ajkait a nyakamon, ahogy apró csókokat hagy rajta.
-Niall. -kuncogtam. -Itt vannak mások is...
-Na és? Nézd meg például...őket. -utalt a szemével a mellettünk nem messze táncoló párra. -Csak úgy lerí róluk, hogy terveik vannak estére. A csávó mindjárt helyben megerőszakolja a csajt. -erre felnevettem.-Vagy ők. Szerintem az a srác még a lány mellén kívül nem nézett mást ezen az estén.
-Niall. -már annyira nevettem, hogy az ajkaimba kellett harapnom, hogy ne röhögjek fel hangosan.
-Mi van? Ez az igazság.
Nem hagyott békén. Forró lehelete csikizte a nyakamat, illetve a hideg rázott tőle. Csókjai nem akartak felmúlni. Lélegzetem gyorsabb lett, melegnek éreztem a levegőt. Niall kuncogott a reakciómon.
-Isteni illatod van. -suttogta a fülembe.
-Neked is. Olyan...Niallös. -erre belenevetett a fülembe. A nevetése az egyik dolog benne amit elmondhatatlanul imádok. Már legalább 1 órája táncoltunk. Niallel szinte végig beszéltünk, illetve csókáradataival bombázta az arcom illetve a nyakam.
-Hm. Lou és El már leléptek. Ahogy látom Harry és Nora is. Zayn és Lola is mennek. Ezek a fiatalok... -kuncogott a barátom.
-Valld csak be. Neked is más terveid lettek volna, ha nem zavar be "nőségem".
-Nem tagadom. Mivel eszméletlenül nézel ki.-kuncogott a fülembe, kezei pedig lejjebb vándoroltak a derekamról.
-Perverz vagy Niall Horan. Perverz...
-Héj. Nem is. Apukád szavaival élve csak fiatal és fiú.
-Most mindig ezzel fogsz jönni? -nevettem.
-Ö.. Aha.
Felágaskodtam hozzá. Gondoltam egy kicsit játszom vele. Egy apró, gyors puszit nyomtam a szájára, majd összeérintettem ajkainkat, de nem csókoltam meg. Lépni akart, de beleharaptam az alsó ajkaiba, mire elmosolyodott. Eltávolodtam tőle, megnyálaztam ajkaimat, majd újra közel hajoltam hozzá. De most a felső ajkát haraptam meg. Utána már nem hagyott játszadozni, hirtelen megcsókolt. Lágy volt és gyengéd. Majd egyre gyorsabb. Eltoltam magamtól Niallt, nem akartam annyira kínozni. Megnyalta ajkait, majd elmosolyodott.
-Tetszik a szájfényed. Epres. -erre felnevettem. -Mi lenne ha hazamennénk?
-Rendben.
Elengedtük egymást, majd kéz a kézben indultunk el a kijárat felé. Útközben egy fotós kapott el minket, és engedelmesen megkérdezte, hogy csinálhat-e rólunk egy képet. Niall rábólintott, majd egyik kezét a derekamra helyezve halkan odamondta, hogy "mosolyogj". Felvettem egy "álmosolyt", majd belemosolyogtam a kamerába. Furcsa nekem ez a sztárélet. Én nem akarok sztár lenni. Csak egy hétköznapi lány, aki éli a mindennapjait, a szerelmével. Aki jelenleg egy szupersztár...
Fogtunk egy taxit, majd beültünk, és Niall lediktálta a címünket. Az úton majdnem bealudtam. Megváltás volt hazaérni. Bent már amint beértünk ledobtam a cipőmet, mert már nagyon sajgott a lábam. Felmentem a szobába sietősen. Csodás volt az a ruha, de elég kényelmetlen.
-Niall! -kiabáltam neki.
-Hm? -lépett be azonnal az ajtón.
-Segíts légyszi hátul lehúzni.
-Szíves örömest. -vigyorgott.
-Hülye vagy. -boxoltam vállba.
Miután megszabadultam a ruhámtól sietősen a fürdőbe vettem az irányt, majd egy fürdő után magamra kaptam a pizsim és befeküdtem az ágyba. Niall is így tett. Megvártam míg végez majd egy "jóéjszakátcsók" után gyorsan lehunytuk a szemünket.

 Tumblr_mj3zw1qcyr1qm6qwdo1_500_large-490x681_large


3 megjegyzés:

  1. Sziaaaaaa. Nagyon szuper lett.*-----* Mr. Niall Perverz Horan.<3 :DDDDDD Nagyon siess az új résszel!!

    VálaszTörlés
  2. AAAAANNDD Nézz be hozzám és látogasd meg a díjak menüt.;) Vár rád ott valami.:D http://listentoyourheartwinnie.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. sziaa :D
    köszönöm*-* hahaha :D igen, a mi Niallünk :DD
    jaaaaaj köszönöm szépen ismét *--* <33333

    VálaszTörlés